Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä särkynyt enkeli taas aloittanut aikaan 01.08.2010 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei halusin tuoda omankin elämäni tänne , saan tukea jo tukihenkilöltä mut täällä on varmaankin monta joka on kokenut samaa avioeron tuskaa kuin minäkin. Normaalia avioliittoa takana melkein 25 vuotta, suurin osa vuosista onnellisia, perhettä kasvatettu 4 lapsella , kehitimme tilaamme ja satsasimme omalla työllämme et velat pieneni ja talous…

Käyttäjä AinaUudelleen aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 01:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen useiden vuosien ajan kamppaillut toistuvan masennuksen kanssa. Nyt olen taas aika pohjalla enkä jaksaisi taas aloittaa nousua. Välillä mieleeni tulee itsemurha-ajatuksia ja vaikka tiedän, että masentuneella mieli kääntyy itseä vastaan, tunnen itseni välillä niin arvottomaksi ja tyhjäksi, että huomaan ’haaveilevani’ itsemurhasta. Kai se olisi mielessäni tie ulos tästä pahasta…

Käyttäjä 082010 aloittanut aikaan 28.08.2010 klo 13:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä on itse miettinyt paljon lapsuuden ajan asioita ja aikuisena koettuja pettmyksiä selvitettääkseen itselleen omaa käyttätymistä parisuhteessa sekä muutenkin elämässä. Ja nyt ajattelin tänne tulla kirjoittamaan. Hoksasin jokin aika sitten että en muista lapsuudetani paljoa asioita, muistan muutaman jutun sieltä täältä ja ne mitä minulle on kerrottu. Parhaiten muistan vasta…

Käyttäjä sanna2 aloittanut aikaan 26.08.2010 klo 21:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voiko olla vaikeampaa puhua ajatuksia sanoiksi? Mun käytös on ihan hirveetä, ja mä tiedostan sen vielä itse täysin!! Sairasta, eikö totta? ELämän tarinani on, synnyin 3 lapsiseen perheeseen keskimmäisenä. Isäni on alkoholisti ja äitini absolutisti. Vanhempani erosivat ollessani 18 vuotias. Eroa en koe traumaattisena, pääasiassa hyvänä juttuna. Asia on vaan…

Käyttäjä manninen_82 aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 21:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieltäni on jo jonkin aikaa painanut suhteeni anoppiini. Suhteemme on lähes alusta asti ollut jokseenkin haasteellinen. Luulen sen johtuneen alussa ehkä mustasukkaisuudesta ehkä jopa puolin ja toisin. Luonteeltaan hän on hyvin tekeväinen ja näinpä ollen meidän kaapit, vessat yms. on siivottu ja järjestelty jos ne eivät ole siisteydeltään häntä miellyttänyt.…

Käyttäjä YhÄippä aloittanut aikaan 22.08.2010 klo 20:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olihan se silloin joskus hyvä idea tehdä kaikki lapset vaan siihen samaan syssyyn? Piti olla helpompaa valvoa valvomiset niillä samoilla voimien rippeillä ja vaipparallit hoitaa kaikki samaan putkeen? Mutta entäs sitten kun mies lähti jo kun lapset oli pieniä ja yksin on tahkottu siitä asti. Olihan se aikamoista menoa, kun…

Käyttäjä istoo2 aloittanut aikaan 22.06.2010 klo 09:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille. Tänään ensimmäinen kerta olisi pariterapiaa. Ja voin sanoa ettei ikinä ole mikään jännittänyt näin paljon. Osittain pelkään että terapia menee vain siihen jotta vaimoni syyttää minua. Tosin myönnän että minussa on enemmän sitä parantamisen varaa. Toivottavasti, toivottavasti tästä on jotain apua ja voimme parantaa suhdettamme ja jatkaa sitä…

Käyttäjä teippa aloittanut aikaan 29.05.2010 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaat jonkun viereen ja jonkun joka kertoo tunteistaan, eikä HÄPEÄ kertoa suhteesta? :/

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 10.08.2010 klo 02:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Päiviä taas on vilissyt ohi. Miten nykyisin menee?

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 18.10.2009 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viimein tuli mittani täyteen. Sanoin vaimolleni että nyt riittää, nyt en enää jaksa. Hyvin monia vuosia olen kestänyt pettämisiä ja samalla mustasukkaisuutta vaimoltani. Viimeiset kolme vuotta hänellä on ollut kaksi vakituista rakastajaa, joista tiesin heti alusta alkaen. Puolisen vuotta sitten vaimoni kertoi jättäneensä nykyisen rakastajansa, jonka kanssa aloitti pari vuotta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: