Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä alpha aloittanut aikaan 01.09.2010 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut rakastunut kaverityttööni melko kauan. Eräänä päivänä kuitenkin uskalsin kertoa tunteistani hänelle ja sain vastauksen jota arvelinkin. Hän sanoi, että haluaa olla vain kaveri. Olen sairastanut masennusta suuren osan elämästäni ja tämä oli erittäin kova jysäys mielenterveydelleni. Rakastan häntä vain niin paljon, enkä voi tunteilleni mitään. Vaikka hän ei…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 29.08.2010 klo 17:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Oisko ketään vertaistukistajaa, joka osaisi tai haluaisi kertoa, miten on onnistunut luomaan toimivan parisuhteen? Olen raasu ihan esikoululainen aiheessa, kun en ole elämäni aikana onnistunut luomaan yhtäkään onnellista ja kestävää parisuhdetta. Siis ihan alusta alkaen niin kuin eppukoululaiselle kerrotaan. Miten tutustutaan ihmiseen, jonka kanssa voi rakentaa jotakin kestävää? Miten…

Käyttäjä asteroid aloittanut aikaan 02.09.2010 klo 17:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ollut pienemmän lapseni synnyttyä häntä kohtaan vahingoittamisajatuksia. Voin esimerkiksi veitsen nähdessäni ajatella että lyön sillä lastani. Vahingoittamisajatuksieni takia olen ollut sairaalahoidossakin. Minulla on myös masennusta. En tiedä mutta minusta tuntuu aina välillä että lapsilla olisi parempi jossain muualla kuin minun luonani. En aina jaksaisi hoitaa lapsia. Apua olen…

Käyttäjä Suruenkeli aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka!En tiedä, miten tämän asian ilmaisisin. Voin sanoa, että turvakodin pedit ovat tulleet tutuksi. Silloin, kun puolisollani on ryyppyputki päällä, hän ei tarvitse edes mitään syytä vaan lyö minua. 🤕Se vain pahenee eikä mulla ole aina mahdollisuutta paeta. Usein on ollut poski tai leuka mustelmilla. Viime viikolla murtui käsi, kun…

Käyttäjä pandabearguy aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 20:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minua huolettaa kun nykyään tulee tyttöystävän kanssa riitaa joka asiasta, mitä voisin tehdä? Tuntuu että molemmat suhtautuu toisiinsa valmiiksi jo todella negatiivisesti ja riita syttyy tosi helposti. Lisäksi tyttöystävästä tuntuu etten enää välitä hänestä, ja omasta mielestäni olen tehnyt kaikkeni sen eteen. Mikä ratkaisuksi?

Käyttäjä särkynyt enkeli taas aloittanut aikaan 01.08.2010 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei halusin tuoda omankin elämäni tänne , saan tukea jo tukihenkilöltä mut täällä on varmaankin monta joka on kokenut samaa avioeron tuskaa kuin minäkin. Normaalia avioliittoa takana melkein 25 vuotta, suurin osa vuosista onnellisia, perhettä kasvatettu 4 lapsella , kehitimme tilaamme ja satsasimme omalla työllämme et velat pieneni ja talous…

Käyttäjä AinaUudelleen aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 01:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen useiden vuosien ajan kamppaillut toistuvan masennuksen kanssa. Nyt olen taas aika pohjalla enkä jaksaisi taas aloittaa nousua. Välillä mieleeni tulee itsemurha-ajatuksia ja vaikka tiedän, että masentuneella mieli kääntyy itseä vastaan, tunnen itseni välillä niin arvottomaksi ja tyhjäksi, että huomaan ’haaveilevani’ itsemurhasta. Kai se olisi mielessäni tie ulos tästä pahasta…

Käyttäjä 082010 aloittanut aikaan 28.08.2010 klo 13:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä on itse miettinyt paljon lapsuuden ajan asioita ja aikuisena koettuja pettmyksiä selvitettääkseen itselleen omaa käyttätymistä parisuhteessa sekä muutenkin elämässä. Ja nyt ajattelin tänne tulla kirjoittamaan. Hoksasin jokin aika sitten että en muista lapsuudetani paljoa asioita, muistan muutaman jutun sieltä täältä ja ne mitä minulle on kerrottu. Parhaiten muistan vasta…

Käyttäjä sanna2 aloittanut aikaan 26.08.2010 klo 21:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voiko olla vaikeampaa puhua ajatuksia sanoiksi? Mun käytös on ihan hirveetä, ja mä tiedostan sen vielä itse täysin!! Sairasta, eikö totta? ELämän tarinani on, synnyin 3 lapsiseen perheeseen keskimmäisenä. Isäni on alkoholisti ja äitini absolutisti. Vanhempani erosivat ollessani 18 vuotias. Eroa en koe traumaattisena, pääasiassa hyvänä juttuna. Asia on vaan…

Käyttäjä manninen_82 aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 21:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieltäni on jo jonkin aikaa painanut suhteeni anoppiini. Suhteemme on lähes alusta asti ollut jokseenkin haasteellinen. Luulen sen johtuneen alussa ehkä mustasukkaisuudesta ehkä jopa puolin ja toisin. Luonteeltaan hän on hyvin tekeväinen ja näinpä ollen meidän kaapit, vessat yms. on siivottu ja järjestelty jos ne eivät ole siisteydeltään häntä miellyttänyt.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: