Miten tästä saa ehjää

Miten tästä saa ehjää

Käyttäjä kengu aloittanut aikaan 05.05.2010 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kengu kirjoittanut 05.05.2010 klo 14:42

Tilanne missä ollaan oltu 6v yhdessä 3 yhteistä lasta.Talonrakentamista tähän vielä.talous painaa ja mies ollut pari vuotta etäinen ja käyttää henkistäväkivaltaa.Sulkee mut ulkopuolelle,ei puhu,ei vietä aikaa.Ns normi parisuhde jutut puuttuu meiltä täysin.
Mies syyllistää vain ja ainoastaan mua.Omassa tekemisessään ei nää mitään väärää.Pitää mua tyhmänä.
Lukuisia kertoja luvannut yrittää eikä kuitenkaan kykene.Ei halua erota lasten takia,muttei halua parantaa suhdettammekaan missä minä voin pahoin.
Perheneuvolaan ei suostu kävin pari kertaa nukkumassa siellä.
Onko tässä enää muuta vaihtoehtoa kuin ero.
vai onko liikaa vaadittu,että mies puhuu,viettää aikaa minun ja perheen kanssa?Minä hoidan lapset 24/7 ilman omaa aikaa.Jos sitä tarvin on mun hankittava lapsille hoitaja muualta.Vaikka oltais samassa tilassa minä hoidan vaipanvaihdot ruuanantamiset yms. en tiedä enää miten ja millai tässä olis paha olla………

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 08.09.2010 klo 18:51

Heippa kengu
Kyllä se löytyy siitä eka sivulta käytä maalaisjärkeä ja tutustu siihen eka sivuun
niin löydät etsimäsi harmi kun en voi laittaa osoitteita tähän suoraan.
Kerro sitten löysitkö???
Joo älä välitä miehesi sukulaisista mitä ne sanoo sillä se on tyypillistä et
noin ne käyttäytyy.
Ei kukaan esim mene turvakotiin huvikseen jne
Minulta voit kysyä suoraan ihan mitä vaan niin yritän auttaa???
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä helemi kirjoittanut 10.09.2010 klo 12:10

Uskosin, että mies yrittää vierittää kätesi loukkaantumisen sinun syyksesi. Jos sinulle sanotaan, että olet itse syypää siihen, olet itse kaatunut tai olet v-lut , tms...niin sekään ei oikeuta toiseen käsiksi käymään. Jos miehellä on näytöt, niin on sinullakin.
Pidä puolesi, meni miten menee, mutta jotakin kuuluu myös sinulle.
...ja ne sukulaiset!!! Kuuntele sujuvasti, heillä on vain miehen sana, eivätkä takuuvarmasti edes halua kuulla sitä toista versiota. Veri on aina vettä sakeampaa, vaikka muulloin tappelisivatkin, niin vihollinen on aina yhteinen.

Käyttäjä kengu kirjoittanut 19.09.2010 klo 11:49

Hei pitkästä aikaa.Asioita saanut hyvin hoidettua.Käytyämme avoimessa pk:ssa niin sieltä olen saanut vertaistukea ja moni hyvin neuvoja.Jopa paikan johtaja avitti mun pääsyä perhekeskukseen.Niin ja osaan jo hymyillä ja iloita.Onhan vielä niitä päiviä,kun itku tulee.Viha toista kohtaan on voimakas.Lähinnä sen vuoksi että elämäni on pilalla taloudellisesti ja oma uhrautuminen perheelle .....Toisella on treffiprofiili kuvalla oikeen ja hakee lapsetonta pitkää ja mua nuorempaa,noh siinä sit hakee.Tästä ehkä taloudellisesti ei nousta edes siedettävälle tasolle,mutta muuten pystyn ja oon nostanut parempaan suuntaan elämääni.Lapset oirehtii tosi paljon ja se vaatii multa paljon voimia.No kaikki apu otetaan vastaan mitä saadaan.Läheiset ovat sanoneet,että olen terveemmän näköinen kuin ennen.Eli täältä noustaan ja katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.Osituksessa todellakin tuun pitään puoleni ja se mikä lain mukaan kuuluu mulle niin kuuluu.Kiitos teille kun ootte tukeneet mua.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 21.09.2010 klo 14:05

Hyvältä kuulostaa, oikein hyvältä...olet jaksanut hoidella asioita kuntoon. Ja usko mua, kun alat oikeasti nähdä sen, miten elämä on lähtenyt paremmin raiteilleen - niin kirpaseva asia kun rahattomuus onkin varsinkin nykyisessä kulutussairaassa maailmassa - se on kuitenkin vain hyttysen ininää sen rinnalla, että voi elää onnellisempaa elämää. Väliin tuskastun itsekin toden teolla siihen, että aina pitää kituuttaa, ja tälle kituuttamiselle ei tunnu loppua tulevankaan. Silti en enää vaihtaisi mistään hinnasta tätä elämää siihen valheelliseen menneisyyteeni, jossa asui ahdistus ja pelko. Olen saanut takaisin itsekunnioitukseni. Olen saanut takaisin kotirauhan. Olen päässyt uudelleen kiinni unelmiini ja niiden toteuttamiseen. Olen löytänyt elämääni oikeasti sisältöä. Ainoa harmi on se, että exäni ovat lyöneet minun uskoani parisuhteisiin niin kovasti, että pää kumajaa vieläkin 😝 Eli vaikka toivoisin joskus vielä uskaltavani - sinkkuelämä ei oikein ole mulle tyydyttävimpiä elämänmuotoja - niin olen silti valmis myös sitten jatkamaan sinkkuna niin kauan kuin tarvis on. Haavojani parannellen ja nuuskaillen ilmaa 😉 Ja ainakin sinkkuudessa on se hohdokas puoli, että kun kotona ei elämälle kauheasti merkitystä löydä, tulee omassa sinkkuahdistuksessaan ulostautuneensa ja ehkä antaneensa vapaaehtoishommissa jotain sitä tarvitseville kanssamatkaajana 🙂

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 21.09.2010 klo 16:34

Heippa
Hyvä kun olet päässyt elämässä eteenpäin ja kyllä elämä viellä sinulle hymyilee ja
saat asiasi kuntoon ja saat olla onnellinen usko sinä minua siinä asiassa.
Mutta olethan rakentanut itsellesi tuki verkon kavereista, ystävistä, tukihenkilöstä jne
sen takia että kun tulee elämässä takapakkia ja heikkoja hetkiä niin otat heti yhteyttä kyseisiin henkilöihin niin se auttaa elämässä eteenpäin kun on joku jolle voi iloja ja suruja
kertoa ja muistat että et ole etkä jää yksin.
Joo ehdottomasti pidät puolesi osituksessa otat sen mikä sinulle kuuluu.
Oletko ottanut itsellesi asianajajan se pitää sinun puoliasi????
Äläkä allekirjoita mitään sopimuksia jos et tiedä mitä ne on ja mitä ne tarkoittaa.!!!!
Nyt rupeat vaan hiljakseen rakentamaan itsellesi uutta upeaa elämää ja nautit elämästä
ja kyllä elämä järjestyy.
Kaunista syksyä sinulle