Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä 2kotiäiti aloittanut aikaan 17.03.2011 klo 22:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viime aikoina on elämässäni tapahtunut aika paljon, niin hyviä kuin huonojakin asioita. Viime vuonna melkein menetin pikkusiskoni.. Hän putosi/hyppäsi/pudotettiin parvekkeelta. Nuorena ihmisenä kuitenkin selvisi todella vähällä.. Oli reilun viikon sairaalassa ja pääsi kipulääkkeitten voimalla kotiutumaan. Itse hän ei muista tai tahdo kertoa mitä tuona iltana siellä parvekkeella tapahtui, mutta on…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 20:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Naiset pettävät miehiä todennäköisemmin, kertoo Briteissä tehty kysely. Joka viides nainen on varma, että aloittaisi suhteen toiseen mieheen ihastuessaan. Miehistä taas vain yhdeksän prosenttia on valmis pettämään kumppaniaan. Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista…

Käyttäjä Kajuska aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 23:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain viimeviikolla selville että mieheni on jälleen kerran pettänyt tekemänsä lupauksen olla rehellinen. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Paljastui että hänen toiminimi on jo viime syksynä haettu konkurssiin ja nyt selvitetään meidän omaisuutta…meillä kolme lasta ja yhteistä omaisuutta. Ei kuitenkaan ilmeisesti tarpeeksi velkojille mutta ehkä pesänselvittäjälle joka asiaa hoitaa…

Käyttäjä Broken Girl aloittanut aikaan 14.03.2011 klo 16:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaksi viikkoa sitten muistin sen, näin sen. Minua hyväksikäytettiin. Olin vielä pieni lapsi, vauvainen. Minulla oli lyhyet ja pulleahkot jalat. Näin mitä mies teki minulle. Sen muistaminen oli hyytävää, veretseisauttavan ahdistavaa. Muistikuvan näkeminen ja todeksi hyväksyminen on ollut minulle äärimmäisen raskasta ja raastavaa. Kun näin kuvan, sydämeni hakkasi, korvissani vinkui,…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Viimeinen kulunut vuorokausi on osoittanut, miten olen täysin kykenemätön ja frigidi. Olen tänne kirjoitellut mun seksuaalisista traumoista. (muhun kyllästytään viimeistään nyt) Mieheni ilmaisi eilen tunteettomuutensa mua kohtaan. Ja mä parkusin, otin viinapaukun ja satutin itseäni. Miehelläni ei ollut mielestäni mitään oikeutta eilisen jälkeen kajota, kosketella lähes panna mua. Mä…

Käyttäjä outoa76 aloittanut aikaan 04.03.2008 klo 21:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan lyhyesti mutta toivon että osaatte silti auttaa: olen se petetty osapuoli. Aikaa tapahtumasta on kulunut vasta melko vähän aikaa. Kolaus oli todella kova ja tuli aivan puun takaa. Haluaisin silti jatkaa elämää eteenpäin, ajatella positiivisesti tulevasta enkä pohtia menneitä tapahtumia kun niille ei enää mitään voi. Mutta en pysty.…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 16:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vaimoni puhui alkutalvesta, iltatähden tekemisestä, aluksi en asiasta innostunut, mutta taivuttelun jälkeen lämpenin ajatukselle, siitä lähtien on lasta yritetty. Vaimollani on reuma, ja kipuja, tähän asti on menty panacodilla ja muilla normaaleilla särkylääkkeillä, mutta yhtä-äkkiä tulikin muutos, nyt haettiin lääkäriltä sellaiset lääkkeet, että lapsen yrittäminen on sulaa hulluutta. Vaimoni pyörsi…

Käyttäjä Mollamaija76 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 08:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla selvisi eilen jotain inhottavaa, ja tuntui että olisi pakko päästä purkamaan tätä pahaa oloa jollekin. ”Eksyin” tänne sivustoille ja ilahduin miten asialliseti täällä käsitellään aiheita. Joten uskaltaudun kertomaan kokemuksestani, jos jollain vaikka olisi siihen kommenttia… Tilanne on siis se, että minä ja mieheni olemme molemmat työssäkäyviä, asumme avoliitossa, meillä…

Käyttäjä jonsku2 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 11:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa melkein 20 vuotta. Tämän vuoden alusta hän on muuttunut etäiseksi ja alkanut liikkua joka päivä ja laihduttamaan. Minä olen jäänyt kokonaan huomioimatta. Kun otin suhteemme puheeksi ja hänen muuttumisensa. Hän kertoi tehneensä itseensä liittyviä uuden vuoden päätöksiä. Samalla hän kertoi, ette tunne enää minua kohtaan…

Käyttäjä Hermis aloittanut aikaan 29.12.2010 klo 13:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mun on löydettävä jostain paikka, mihin purkaa kaikki paha olo. Jonnekin muualle kuin rakkaisiin lapsiini!! Toivottavasti tästä voisi tulla sellainen.🙂👍 Hetki sitten taas karjuin isommille lapsilleni, ihan vain kiireentunnun vuoksi, kun olisi jo pitänyt olla menossa, ja heitin esikoisen kännykän seinään. 😟 Molemmat lapset itkivät ja minä vain jatkoin paasaustani…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: