Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä outoa76 aloittanut aikaan 04.03.2008 klo 21:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan lyhyesti mutta toivon että osaatte silti auttaa: olen se petetty osapuoli. Aikaa tapahtumasta on kulunut vasta melko vähän aikaa. Kolaus oli todella kova ja tuli aivan puun takaa. Haluaisin silti jatkaa elämää eteenpäin, ajatella positiivisesti tulevasta enkä pohtia menneitä tapahtumia kun niille ei enää mitään voi. Mutta en pysty.…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 16:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vaimoni puhui alkutalvesta, iltatähden tekemisestä, aluksi en asiasta innostunut, mutta taivuttelun jälkeen lämpenin ajatukselle, siitä lähtien on lasta yritetty. Vaimollani on reuma, ja kipuja, tähän asti on menty panacodilla ja muilla normaaleilla särkylääkkeillä, mutta yhtä-äkkiä tulikin muutos, nyt haettiin lääkäriltä sellaiset lääkkeet, että lapsen yrittäminen on sulaa hulluutta. Vaimoni pyörsi…

Käyttäjä Mollamaija76 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 08:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla selvisi eilen jotain inhottavaa, ja tuntui että olisi pakko päästä purkamaan tätä pahaa oloa jollekin. ”Eksyin” tänne sivustoille ja ilahduin miten asialliseti täällä käsitellään aiheita. Joten uskaltaudun kertomaan kokemuksestani, jos jollain vaikka olisi siihen kommenttia… Tilanne on siis se, että minä ja mieheni olemme molemmat työssäkäyviä, asumme avoliitossa, meillä…

Käyttäjä jonsku2 aloittanut aikaan 08.03.2011 klo 11:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa melkein 20 vuotta. Tämän vuoden alusta hän on muuttunut etäiseksi ja alkanut liikkua joka päivä ja laihduttamaan. Minä olen jäänyt kokonaan huomioimatta. Kun otin suhteemme puheeksi ja hänen muuttumisensa. Hän kertoi tehneensä itseensä liittyviä uuden vuoden päätöksiä. Samalla hän kertoi, ette tunne enää minua kohtaan…

Käyttäjä Hermis aloittanut aikaan 29.12.2010 klo 13:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mun on löydettävä jostain paikka, mihin purkaa kaikki paha olo. Jonnekin muualle kuin rakkaisiin lapsiini!! Toivottavasti tästä voisi tulla sellainen.🙂👍 Hetki sitten taas karjuin isommille lapsilleni, ihan vain kiireentunnun vuoksi, kun olisi jo pitänyt olla menossa, ja heitin esikoisen kännykän seinään. 😟 Molemmat lapset itkivät ja minä vain jatkoin paasaustani…

Käyttäjä Aurora10 aloittanut aikaan 04.10.2010 klo 14:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen saanut kokea suuren rakkauden ja intohimon kuten myös kolikon toisen puolen. Sain olla toiselle se ainut ja tärkein useita vuosia. Sain osakseni rakkautta ja palvovia katseita, helliä kosketuksia ja yhteistä tekemistä. Vuodet vierivät ja arki toi omat haasteensa elämään. Uusioperheessä mies tunsi jäävänsä ulkopuoliseksi, jolloin hän kääntyi kolmannen osapuolen…

Käyttäjä tuttiritari aloittanut aikaan 05.03.2011 klo 13:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa 1v 4kk, olemme syntyneet -94. Mies on kiltti ja varmasti uskollinen, mutta hän näyttää tunteensa hyvin neutraalisti. Nauraa vain isommille jutuille, minä kun naurahdan jollekkin pienelle asialle. Hän ei polta eikä ainakaan tähän asti ole juonut, mutta kai häntä hieman kutkuttaa se tunne kun vetää…

Käyttäjä Nenna81 aloittanut aikaan 04.03.2011 klo 11:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarina on pitkä kerrottavaksi, mutta olen kohta 30-vuotias nainen, ja äitini on kärsinyt masennuksesta syntymästäni lähtien. Hän sairastui synnytyksen jälkeiseen masennukseen, jota ei siihen aikaan osattu tunnistaa, ja hoitaa. Lapsuuteni oli aika rosoinen, ja jo pienestä asti olen tavalla tai toisella ”hoivannut” äitiäni. Nyt olen siinä elämäntilanteessa, että vuosi sitten…

Käyttäjä Elämä on taiteilua veitsenterällä aloittanut aikaan 07.03.2011 klo 16:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosin miehestäni jo n. 9 vuotta sitten väkivaltaisen käyttäytymisen vuoksi. Meillä on yksi yhteinen lapsi, ja tätä hän on käyttänyt hyväkseen jatkaakseen kiusaamistani mm. tekaistuin lastensuojeluilmoituksin. En tiedä mikä vikana, psykologi sanoo kuvauksen perusteella narsistiseksi käyttäytymiseksi. Ainakin kyseessä on eräänlainen pahoinpitelyn ja vallankäytön jatkaminen. Nyt haluaisin viimeinkin laittaa tälle kiusaamiselle…

Käyttäjä lofti aloittanut aikaan 02.03.2011 klo 21:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne jos vaikka löytyisi kohtalontovereita ja samantapaisen kokemuksen kokeneita. kriisipuhelimet eivät oo ihan mun juttu joten ajattelin täältä ehkä saavan tietoa sekä tukea.. Oma tilanteeni on siis: tiistai iltana kello 9 aikaan lähdin hakemaan ex-miehen luota viimeisiä tavaroitani. olimme sopineet että mies pakkaa tavarat valmiiksi jottei mun tarvitsisi…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: