Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Hepe2 aloittanut aikaan 24.04.2012 klo 08:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, minulla on ongelma, joka vaikuttaa parisuhteeseeni. Olen kontrollifriikki ja haluan apua siihen ennenkuin avioliittoni kariutuu. Mieheni alkaa olla aika kypsä tilanteeseen. Arvostelen hänen tekemisiäään tai ennemminkin tekemättä jättämisiään. Haluan, että kaikki tehdään minun tavallani tai ei ollenkaan ja asiat pitää hoitua heti eikä 15 päivä. Hänen pitäisi mahtua ns…

Käyttäjä Agony aloittanut aikaan 23.04.2012 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jatkuva ahdistus vaivaa. Itkeskelen. Tiuskin ja raivoan. En pysty pysymään aloillani. En ajamaan autoa. Pakko oireet on ottaneet taas vallan. Olen levoton. Lukittaudun kotiin ja mieli tekisi pitää verhot visusti kiinni ja itkeä peiton alla. Lääkitys on. Terapia on. Mutta vaikka niistä onkin apua, olo on silti tuskainen. Lapset on…

Käyttäjä NoName aloittanut aikaan 16.04.2012 klo 19:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi Toivottavasti joku osaisi auttaa?? Teksti saattaa olla sekavan oloinen, mutta olen niin vihanen tätä kirjoittaessani. Olen tutustunut netin välityksellä erääseen naiseen ja olemme fb-kavereita, puhuneet puhelimessa ja jakaneet toisillemme todella paljon henkilökohtaisia asioita. Me emme ole kuitenkaan vielä tavanneet ns. livenä. Meillä on kummallakin omat parisuhde soppamme takana tai…

Käyttäjä Surija aloittanut aikaan 19.04.2012 klo 18:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt ei enää omat hartiat riitä. Ja tuntuu ettei ole lisätilaa mistään tulossa… Jos vaikka täältä löytyisi apu… En oikein tiedä, miten tämä toimii, mitä tänne ”kuuluu” kirjoittaa, joten kirjoitan vain. Olen tuuliajolla. Tunteet ja järki sotii toisiaan vastaan jatkuvasti. Olen nyt 6 vuotta ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka tuntui…

Käyttäjä kevat-2012 aloittanut aikaan 18.04.2012 klo 12:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain tietää vajaa viikko sitten, että miehelläni on uusi ns elämä odottamassa ja että hän haluaa erota. Hän olisi halunnut kertoa asian myöhemmin kesän alussa, mutta satuin kuulemaan puhelinkeskustelun joka ei jättänyt mitään epäilyksen varaa. Meillä on kaksi alle 10-vuotiasta lasta ja takana pitkä yhteinen taival. Olen todella surullinen, pettynyt,…

Käyttäjä sateenkaari88 aloittanut aikaan 17.04.2012 klo 18:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23vuotias nainen ja odotan nyt ensimmäistä lasta. Raskauteni tuli yllätyksenä,mutta toivottuna. Lapsen saaminen pelotti,mutta juttelimme vakavasti poikaystäväni kanssa, että olemmehan valmiita tähän kaikkeen vastuuseen ja suureen elämän muutokseen ja siihen mitä kaikkea se tuo mukana. Kyllä meistä on tähän. Mies lupasi my;s olla isänä,miehenä,tukena kaikessa koko raskauden ajan ja…

Käyttäjä jennikkä aloittanut aikaan 15.04.2012 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 25-vuotias nainen. Muutin 1,5 vuotta sitten yksin suurempaan kaupunkiin kotipaikkakunnaltani. Tapasin ihana miehen ja aloimme tapailla. Hänen toinen vanhempansa on suomalainen ja hän on muuttanut suomeen 16-vuotiaana. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi. Hän käy työssä ja ansaitsee todella hyvin. Minäkin käyn töissä. Hänella on tulevaisuuden suunnitelmat tehty, hän…

Käyttäjä olivia76 aloittanut aikaan 10.01.2012 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Monen vuoden suhteen ja yhteiselon jälkeen tulin raskaaksi. Itselleni se oli toiveiden täyttymys, miehelleni maailmanloppu ja hän painosti/pakotti tekemään keskeytyksen. Lupasi tukea jos abortti tehdään, muuten lupasi kadota elämästäni eikä puheidensa mukaan olisi milloinkaan halunnut tavata lasta. Taivuin hänen tahtoonsa ja tein abortin. Nyt kaduttaa. En olisi koskaan uskonut joutuvani…

Käyttäjä gothical aloittanut aikaan 13.04.2012 klo 20:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen varannut ajan parisuhdeneuvojalle. Niin pitkälle henkinen pahoinvointini on mennyt. En saata uskoa, että avopuolisoni seisoo edelleen rinnallani, vaikka olen satuttanut häntä valitettavan monta kertaa. Olen jokaisesta kerrasta aidosti pahoillani. Miksi teen hallaa parisuhteellemme, vaikka tiedän rakastavani puolisoani ja haluan elää hänen kanssa jokaisen päivän, mitä elämäämme on jäljellä ja…

Käyttäjä Eveny aloittanut aikaan 24.02.2012 klo 07:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla, mitä kokemuksia teillä muilla on ja miten käyttäydytte lasta kohtaan, kun hän haistattelee. Meillä tuossa sellainen tilanne (12v. pojan kanssa), että hän tulistui nanosekunnissa siitä, kun otin puheeksi hänen läksyparkkiin joutumisensa. Hän oli nyt unohtanut tehtävävihkon kouluun ja edellisellä kerralla unohtanut jotain muuta, nämä kahden viikon sisällä. Minusta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: