Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3782
Käyttäjä Laurora aloittanut aikaan 18.08.2012 klo 15:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huoh, mistä aloittaaa. Itse asia ja ongelma tulee ilmi vasta viestin lopussa, mutta ensin minun on annettava tausta tälle kaikelle. Mieheni sairastaa kroonista masennusta – hänellä on parempia ja huonompia kausia. Reilu pari vuotta sitten hän ajutui syvään kriisiin ja alkoi käyttäytymään aivan maanisesti. Hän ei siis kuitenkaan ole maanisdepressiivinen.…

Käyttäjä maranek aloittanut aikaan 13.08.2012 klo 19:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miehelläni on uuden työpaikan valtava määrä uusia ystäviä, miehiä sekä naisia. En tunne heistä yhtään ja tuntuu, että mieheni haluaakin pitää uudet ystävänsä minusta erossa. Itse olen kotona sairastelun vuoksi, tuki-ja liikunta, ja ilman työyhteisöä ja ystäviä, uusi paikkakunta. Tiedän olevani niin riipuvainen miehestäni ja hänen menoistaan, että pahaa tekee.…

Käyttäjä Pirre5 aloittanut aikaan 19.08.2012 klo 18:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertoisitko, miten olet pystynyt antamaan anteeksi vanhoja asioita? Olen ollut nuoresta lähtien yhdessä saman miehen kanssa, ja suurimman osan taipaleestamme hän on alistanut ja kiusannut minua. Pahimmista vuosista on kuitenkin jo aikaa, mutta miten osaisin antaa anteeksi, en halua olla vihainen ja katkera koko ikääni. Tällä hetkellä mieheni ymmärtää, miten…

Käyttäjä ihmismieli aloittanut aikaan 01.08.2012 klo 12:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies. Lapsiakin on ja naimisiinkin ollaan ehditty, vihdoin. Parisuhde on viime aikoina vain kasvanut ja vahvistunut, tunteet ovat äärettömän pinnassa – niin hyvällä kuin pahallakin. Kaikki on siis aivan loistavasti, tai oikeastaan voisi sanoa että lähes täydellisesti. Vai onko? Erinäisten sattumusten, menneiden ja parisuhteen aiemman sulkeutuneisuuden…

Käyttäjä ***** aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 19:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa kohta 2 vuotta. Meillä on 1,3 vuotias tyttö sekä edellisestä liitostani 3,5vuotias tyttö. Mieheni käyttää alkoholia mielestäni paljon,on alkanut huolestuttaa miten alkoholi vaikuttaa lapsiin. Itse en alkoholia käytä..mutta miehelläni on raskas työ yrittäjänä ja raskaat huvit. Töiden jälkeen hän on kireä,ei osaa rentoutua ilman alkoholia.…

Käyttäjä elämänspede aloittanut aikaan 19.08.2012 klo 19:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni sanoi haluavansa erota, oli päättänyt ja suunnitellut asian valmiiksi. Itse en ole lainkaan valmis, rakastan vaimoani syvästi. Meillä on ollut aiemmin ongelmia kommunikoinnissa, viimeksi puoli vuotta sitten vaimoni kysyi, pitäisikö meidän hakeutua parisuhdeterapiaan. Sovimme tuolloin, että mennään ellei asiat korjaannu. Suuri virhe. Olisi pitänyt mennä, koska toista tilaisuutta ei…

Käyttäjä Ellu75 aloittanut aikaan 26.06.2012 klo 18:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 36-vuotias nainen, vaimo ja kahden pojan äiti. Tällä hetkellä taistelen perheestäni, avioliitostani ja miehestäni minulle (mutta ei miehelleni) tuntemattoman naisen kanssa. Ja olen rikki.. Kaikki alkoi viime syksynä. Mieheni etääntyi minusta. Läheisyys loppui, keskustelut loppuivat, seksi loppui, tuntui, että kaikki loppui. Olin aivan ymmälläni ja tiedustelin mieheltäni vuoden vaihteessa,…

Käyttäjä mousy aloittanut aikaan 16.08.2012 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaisin näkemystä tilanteeseeni koskien eräänlaista parisuhdetta. Tutustuin puolisen vuotta sitten vähän omalaatuiseen, mutta kilttiin ja kivaan mieheen ja aloimme tapailla. Tuli ilmi että hän on biseksuaali ja että hänen on hankala olla fyysisesti lähellä toista ihmistä. Itsellänikin on seksuaalisia estoja joten se ei juuri haitannut. Koko suhteen ajan on häirinnyt…

Käyttäjä capri aloittanut aikaan 10.07.2012 klo 09:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Tänneppä päätin oman tarinani kirjoittaa, sillä kaipaan ulkopuolisten apua ja mielipiteitä asiastani. Tässä hiukan valaisua..Olemme seurustelleett 6-vuotta mieheni kanssa ja haaveilleet yhdessä tulevaisuudesta, lapsista, talosta ja kaikesta ihanasta yhteisestä, lähinnä hän on puhunut näistä niin kauniisti. Suhdettamme sekä eteenpäin pääsyä on kuitenkin varjostanut se, että suhteessamme on sattunut muutaman…

Käyttäjä utuinen aloittanut aikaan 12.08.2012 klo 20:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen kärsinyt koko ikäni enemmän tai vähemmän heikosta itsetunnosta. En oikeastaan tiedä mistä se on kummunnut, varmaankin lapsuudesta koska jo nuoruudessa se oli suuri ongelma. Vanhempani ovat olleet alkoholisteja ja aina välillä epäröin välittävätkö minusta. Välillä epäröin olenko neljästä lapsesta se kaikista vähiten tärkein vanhemmilleni, kun tuntui että muut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: