Vainoharhainen hullu?

Vainoharhainen hullu?

Käyttäjä Piritta2 aloittanut aikaan 14.09.2012 klo 11:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Piritta2 kirjoittanut 14.09.2012 klo 11:25

Jep ne on sanat jotka kuulen nykyään liian usein mieheni suusta, kun alamme ”keksustella”. Hän ei siis ikinä keskustele mistään, vaan alkaa aina syyttää minua vanoharhaiseksi, hulluksi ja mielisairaaksi jne jne lista on loputon, mutta samaa tarkoittava…😞 mutta sitä mä kohta olenkin!
Kymmenisen vvuotta sitten jäi kiinni pettämisestä (tunnusti pakon edessä).
Viitisen vuotta sitten löysyin tekstarin jossa kyseli entiseltä työkaverilta samaisen naisen numeroa? Meillä oli siihen aikaan kaikki kunnossa ja oli ollut poikaporukalla iltaa viettämässä… Sotahan siitä syntyi ja ei osannut selittää miksi sitä kyseli vuosien perään.
Silloin meni luotto! Totaalisesti!!!😭 surin asiaa paljon ja olin varma, et elämä loppuu siihen, mutta päästimme jatkaa ja koettaa elää yhdessä onnellisina. (lapsi kaksi)
Nyt huomaan, etten ole ollut onnellinen kuin hetkiä. Epäilen kaikkea kaiken aikaa. Olen todella mustasukkainen ja itken päivittäin omaa olemassaoloani. Olenko edes oikeutettu onneen, kun en sitä saa osakseni?😭 Loputon suo josta ei pääse pois. Tutkin taskuja ja selaan kuitteja. Saan miestä kiinni valehtelusta viikottain, kalsareissa spermaa työpäivä päätteeksi ja työillan venyy vaan pidempään ja pidempään. Suhde on siis taas vaan ei myönnä. Syyttää vainoharhaiseksi! Mutta mä vannon, et on. Itse varmasti ajanut miestä siihen suuntaan viimeisillä tempuillani (tutkimuksillani), mutta hiljaa joudun aina olemaan montaviikkoa ennen kun räjähdän. Annan mahdollisuuden kertoa. Kyselen jopa vihjaille, jotta voisi kertoa totuuden, mutta valehtee silti lähes aina menoistaan. Vain työ on varmaa, mutta työajat taas ei, kun on tuo liukuvatyöaika ja kotonakin voi osan tehdä (lue kaikki illat).😑❓
Olenko mä oikeesti vaan vainoharhainen hullu vai olenko sietänyt liian pitkäänkin jo valheita ja selityksiä?! Jaa-a…
Nyt taidan olla valmis eroon tai no ainakin luulen niin nyt. Luin paljon tekstejä pettäjä miehistä ja tunnistin oman elämäni liiankin hyvin niistä ☹️ Nyt saa loppua. Ei selityksiä, ei valheita. Elän itselleni ja lapsille. Mun on päästävä tän yli tai tulen Oikeesti hulluksi!

Miten me naiset annetaan itseämme kohdella näin kaltoin, että oma mielenterveys alkaa järkkyä? Mikä on mennyt pielee, että luulee, et tää on oikein? Sitä on liian kiltti ja luulee, et kaikesta selviää, kun vaan yrittää. Näin ei taidakkaan olla…