Parisuhde, koti ja perhe

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Zag aloittanut aikaan 23.11.2012 klo 00:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, olen uusi täällä ja olen ajautunut suhteessani tilanteeseen, jossa olin jo itse eroamisen partaalla. Olen aika paljon elänyt yksin ja nyt aikuisiällä, olen pisimmässä suhteessani, joka on nyt kestänyt kolme vuotta. Kaikki tapahtui meidän suhteessamme salaman nopeaa vauhtia. Muutto yhteen, kihlaus, oman talon osto.. Lastakin yritetty, mutta siin’äei vielä…

Käyttäjä :o( aloittanut aikaan 24.11.2012 klo 23:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on ollut rankkoja aikoja mieheni kanssa. Uskottomuuttta mieheni taholta kolme kertaa. Aina olen antanut anteeksi ja ymmärtänyt. Nyt meillä on ollut loistava suhde. Tuntuu, että nyt kun olemme olleet yhdessä lähes 30 vuotta olemme saavuttaneet sen oikean toimivan suhteen. MUTTA. Taas tuli tämä pikkujouluaika, kutsuja sinne tänne. Uskottomuutta en…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 20.11.2012 klo 13:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli tilanne on, että seurustelin pari kk (tiedän, tosi vähän aikaa) miehen kanssa, ja ehdin kuitenkin kiintyä häneen. Sitten hän ilmoitti että se jokin suurempi kipinä puuttuu. Mulla on taustalla seksuaalisia traumoja ja hän oli ensimmäinen kahteen vuoteen jonka annoin esim. koskea mun rintoihin. Tämä on kamalaa, kun koko ajan…

Käyttäjä Sivustaseuraaja aloittanut aikaan 21.11.2012 klo 22:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen löytänyt ihanan avopuolison. Onneamme varjostaa vain se, ettei hän saa tavata lastaan edellisestä avoliitostaan. Avopuolisoni edellinen liitto oli täynnä henkistä väkivaltaa eksän puolelta ja välillä eksä myös läimi avopuolisoani avokämmenellä sellaisella voimalla, että avopuolisoni menetti tasapainonsa. Puolisoni ei koskaan löynyt takaisin, hän on kilteimpiä ihmisiä mitä tiedän. Vieläkin eksä…

Käyttäjä lolotiainen aloittanut aikaan 13.11.2012 klo 17:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt kaipaan apua! Lapseni on eritysluokalla ja hän on hyvin tempperamenttinen ja helposti kimpaantuva. Apua olen yrittänyt saada käytöshäiriöihin jo pitkään. Nyt sitten tapahtui sellainen että lapsi kävi opettajan päälle kun hermostui tunnilla. Nyt opettaja tekee lapsesta rikosilmotuksen, koska tosiaan lapsi löi opettajaa. Osaako kukaan sanoa miten tälläinen asia etenee?…

Käyttäjä Sanna77 aloittanut aikaan 15.10.2012 klo 00:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Kaipaisin kovasti vertaistukea, ajatuksia ja kokemuksia teiltä jotka mahdollisesti painitte saman asian parissa (kotona, työssä tms). Perheemme 8v. esikoinen on aina ollut täydellisyyteen pyrkivä ja herkkä lapsi. Toisaalta hän saa välillä raivokohtauksia, jotka välillä kohdistuvat häneen itseen (esim. pään hakkaaminen lattiaan, jalkojen lyöminen mustelmille) ja välillä purkautuvat itkuna, huutona.…

Käyttäjä Mies_31 aloittanut aikaan 17.11.2012 klo 17:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikile, olen saapunut elämässäni jonkinlaiseen murrospisteeseen, johon liittyy paljon syitä ja teemoja. Vaikka tähän kaikkeen liittyy pohjimmiltaan äärimmäisen suurta helpotusta, käyn läpi voimakkaita tunnetiloja, jotka välillä vyöryvät ylitseni melkoisilla voimilla. Vaikka minulla on ystäviä ja avopuoliso, joiden kanssa kommunikaatio toimii, joskus tuntuu tärkeältä ja helpommalta kyetä jakamaan jotain omia…

Käyttäjä smsj aloittanut aikaan 16.11.2012 klo 09:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka! MEillä on tilanne se että mieheni on masentunut ja minä en enää meinaa jaksaa sitä =( Tiedön mitä masennus on, olen sen itse läpikäynyt, kylläkin pääsin aika helpolla minulla suurin aiheuttaja oli työ josta tajusin sitten irtisanoutua ja siitä alkoi paraneminen pikku hiljaa. Vaikka tiedän mitä se on ja…

Käyttäjä Revontuli aloittanut aikaan 05.11.2012 klo 05:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aikaista marraskuun aamua.. Onkin kulunut jo aikaa, kun viimeksi olin näillä sivuilla. Puolitoista vuotta takana 20-vuotisen parisuhteen päättymisestä ja nyt kai asiat pitäisi olla jo hyvin? Kuvittelin, että olen kiltti ja hyvä ihminen – sellainen, joka ansaitsee jo rauhaisan elämän vailla huolta ja murhetta. Passasin kaksikymmentä vuotta narsistia, jolle omat…

Käyttäjä surupuu86 aloittanut aikaan 11.11.2012 klo 13:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan! Kirjoitan tänne, koska en oikeasti tiedä minne muualle voisin pahaa oloani ja ajatuksiani jakaa/purkaa. Tilanteeni on seuraavanlainen; Olen 26-vuotias nuori nainen ja erosin poikaystävästäni kuukausi sitten yli viiden vuoden seurustelun ja yhteiselon jälkeen. Ero oli järkevä ratkaisu, sillä hän oli ollut jo pitkään uskoton ja suhde muutenkin hyvin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: