Yhteinen aika parisuhteessa

Yhteinen aika parisuhteessa

Käyttäjä Sandyana aloittanut aikaan 16.12.2012 klo 01:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Sandyana kirjoittanut 16.12.2012 klo 01:04

Hei,
mieheni viettää suurimman osan ajastaan tietokoneella pelaamalla kavereidensa kanssa. Hän pelaa lähes kaiken vapaa-aikansa, emme tee enään asioita yhdessä. Ainoastaan seksi tuntuu kelpaavan. ☹️ Olen pyytänyt häntä viettämään aikaa kanssani, mutta hän ei kuulemma ennätä. Silloin kun hän ei ole koneella, pitää hän kavereidensa kanssa peli- iltoja. Kun olen ilmaissut haluni keskusteluun yms. hän pyyä minua viettämään aikaa omien kavereideni kanssa, joita ei juuri ole. Olenko kohtuuton ja vaativa kumppani kun haluan viettää aikaa rakkaani kanssa? Olemme keskustelleet asiasta useita kertoja, hän ei tunnu ymmärtävän miten yksinäiseksi ja arvottomaksi tunnen itseni. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa kanssani jos mieskään ei halua 😭 . Onko kenelläkään muulla vastaavanlaista ongelmaa? Kuinka paljon pariskunnat normaalisti viettävät aikaa keskenään? Eniten minua kuitenkin loukkaa se, että ei pidetä kiinni lupauksista. Esim. olimme sopineet että vietämme koti-illan leffan merkeissä, mies perui sen kavereidensa vuoksi, eikä edes pahoitellut.☹️

Käyttäjä degard kirjoittanut 16.12.2012 klo 14:16

Entinen tyttöystäväni kohteli minua samalla tavalla, ei vain jaksanut tehdä mitään minua kanssa, vain seksi kiinnosti. Kuitenkin rakastin häntä syvästi ja olisin halunnut lisää, mutta en vain kuulunut hänen elämäänsä.

Olen myös kohdellut naisia samalla tavalla kuin miehesi kohtelee sinua, mutta luulen että hän pitää rakkauttasi niin itsestään selvyytenä ettei osaa arvostaa sitä tai sinua. Itse en koskaan enää aliarvioi suhteitani, sen verran olen tajunnut. Luulen että miehesi tajuaa arvosi vielä ja haluaa tehdä sinun kaa enemmän. Tässä saattaa mennä aikaa mutta jos ette vähän aikaan tee mitään erikoista (seksiä) niin miehesi saattaa ryhtyä kaipaamaan sinua todella.

Mustasukkaisuus sai minut takertumaan tyttöystävääni silloin, pelkäsin jättää hänet bileisiin ryyppämään. Tiedän ettei mitään tapahdu mutta silti, ei vain tuntunut hyvältä. On eri asia jos miehesi ei ole mustasukkaista tyyppiä.

Käyttäjä Sandyana kirjoittanut 17.12.2012 klo 01:48

Kiitos vastauksestasi degard🙂🌻
Rohkaistuin puhumaan asiasta uudestaan mieheni kanssa. Hän ei yksinkertaisesti ymmärtänyt loukkaavansa minua käytöksellään. Saimme asian selvitettyä ja hän jatkossa huomio minua enemmän , jos haluan hänen seuraansa niin minun pitää kuulemma vain rohkeasti pyytää ja hän lopettaa pelaamisen tms. 🙂
Mielestäni toisen huomiominen on niitä asioita, joista ei pitäisi joutua huomauttamaan/ jota pitäisi pyytää. Meillä on vain erilainen käsitys toisen huomiomisesta, nyt yritetään jatkossa ottaa se huomioon. Olen tällähetkellä aika toiveikas ja helpottunut, on ihanaa kuulla olevansa tärkeä. Vielä ihanempaa on kun mies kuuntelee ja ainakin yrittää muuttaa käyttäytymistään.

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 21.12.2012 klo 14:52

Sandyana, kuulostaa hyvälle 🙂

Muista se, että teot puhuvat. Sanoilla ei ole mitään merkitystä, jos teot ovat toiseen suuntaan. Onnellisuutta ja hyvää yhteistä aikaa teille 🙂