Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä onnensa hukannut aloittanut aikaan 16.02.2013 klo 23:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme 30v pari ja olleet teineistä asti yhdessä. Kihloissa ja 2 upeaa lasta olemme saaneet. Viimeiset pari kolme vuotta on mennyt suhteen osalta huonosti ja viimeiset puoli vuotta kuin pahinta painajaista henkisellä tasolla. Viime syksynä avovaimo ilmoitti että ei enää rakasta minua ja ei halua enää olla tässä. Maailmani sortui…

Käyttäjä SeOnMa aloittanut aikaan 19.01.2014 klo 23:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, onko se niin, että kun toinen on kerran lyönyt ja anteeksi saanut (noin niin kuin teoriassa) niin lyökö se aina uudelleen? Meillä on pitkä historia yhdessä oloa mieheni kanssa ja viimeiset vuoden taas keskimääräistä hankalampaa. Ahdistus kasvaa valtavasti ja luulen, että pitäisi oletettavasti erota, mutta irtautuminen on äärimmäisen hankalaa.…

Käyttäjä pikkuanni aloittanut aikaan 18.01.2014 klo 03:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, osaisko joku tulkita, mitä viestejä tällaiset uneni yrittää mulle kertoa: 1) Näin järkyttävän unen, jossa olin mieheni kanssa jossain toimintaelokuvalta tuntuvassa tilanteessa… ei ollut ehkä ihan sota, mutta joku levottomuus, ehkä mielenosoitus tai muu vastaava. Sitten olimme sisällä jossakin huoneessa. Paikalla oli tyttö, jonka oikeassa elämässä tunnen harrastukseni kautta,…

Käyttäjä ÄitiOnVähänVäsynyt aloittanut aikaan 25.11.2013 klo 09:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaisin muita joilla kokemusta puolisosta jolla alkoholisti-perhetausta. Ongelmia meillä riittää kaksinkäsin kannateltavaksi, omiani käyn purkamassa terapeutin kanssa ja se on auttanut paljon, mutta samalla myös nostanut pinnalle miehen oireillut. Mies ei vain halua tiedostaa niitä (sehän tarkoittaisi että myöntäisi että hänestäkin on ”vikaa” ) vaikka on itsekin ääneen puhunut vanhempiensa…

Käyttäjä colestramus aloittanut aikaan 08.01.2014 klo 23:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oh raith, so heres the deal. Olen ollut aika avoin ihminen aina näin seksuaalisesti, ja niin oli aikaisempi seurustelukumppanini myös, mutta ero oli sen verran kipeä kokemus, että se edelleen tuntuu ja on jättänyt selkeät jäljet minuun. Tällä hetkellä pelkästään ajatteleminen seurustelusta saa jo pelot nousemaan pintaan, ärsyttävintä tässä on…

Käyttäjä Hannuli aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen vaimo ja kolmen lapsen äiti. Parisuhdetta takana 17 vuotta, joista 14 naimisissa. Todellisuus iski päin kasvoja viime äitienpäivänä. Kysyin mieheltäni mikä häntä vaivaa. Sanoi olevansa onneton, eikä tiennyt enää mitä haluaa elämältään. Olin itsekin ollut tyytymätön parisuhteeseemme jo jonkin aikaa. Olin aina kuitenkin ajatellut, että pitkään parisuhteeseen mahtuu niin…

Käyttäjä Ilojavalo aloittanut aikaan 08.01.2014 klo 05:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täytin juuri 45 vuotta ja olen jo pidempään etsinyt miestä, jonka kanssa jakaisin elämäni. Vajaa kaksi vuotta sitten rakastuin yhteen leskimieheen, mutta lähinnä kai miehen haasteellisen elämäntilanteen takia – vaimon kuolemaan johtanut onnettomuus jätti häneenkin syvät fyysiset ja psyykkiset jäljet – meille ei koskaan syntynyt suhdetta. (Se taitaa olla elämäni…

Käyttäjä otraumao aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 23:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ulkoapäin elän hyvää elämää, melko aina hyvällä tuulella, iloinen, kannustan muita ihmisiä voimaan paremmin, mutta tosiasia on se että elämäni on aivan.. Haluaisin vaan unohtaa kaiken mitä oli minulla ennen lasten syntymää tai sitten teeskentelen itselleni että kaikki on hyvin tai se oli pelkkää unta. Oma lapsuus oli onneton, kun…

Käyttäjä Rikottusydän78 aloittanut aikaan 05.01.2014 klo 11:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämäni kamalin uusi vuosi takana! Viikko sitten sunnuntaina sain nimettömän puhelun, että miehelläni on suhde ja hän suunnittelee tulevaisuutta tämän kanssa. Mieheni kiisti kaiken, ikinä ei ole ketään toista ollut eikä tule, hän rakastaa minua ja niin pois päin… Pyysin nähdä hänen puhelimensa, jossei kerran ole mitään salattavaa. Hän suuttui…

Käyttäjä Tyttönen002 aloittanut aikaan 07.01.2014 klo 13:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli olen 23-vuotias naisenalku ja olen seurustellut nyt 3 vuotta mieheni kanssa (26v) Eli muutin mieheni luokse kolmisen vuotta sitten josta meidän yhteinen elämä alkoi. Olen niin kovasti rakastunut että en halua erota miehestäni, vaikka tämä viimeinen vuosi on ollut raskas. 😯🗯️ Hänellä on siis paljon naispuolisia kavereita, koska ei…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: