Niin monta solmua ettei enää tiedä mitä tehdä…

Niin monta solmua ettei enää tiedä mitä tehdä...

Käyttäjä anonyymi89 aloittanut aikaan 10.02.2014 klo 20:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä anonyymi89 kirjoittanut 10.02.2014 klo 20:22

Hei,

Olen 24-vuotias opiskelijamies. Olen seurustellut neljä vuotta. Tyttöystäväni on pari vuotta nuorempi kuin minä. Koko suhteemme ajan olemme vain riidelleet ja se on koko ajan mennyt vain pahemmaksi. Suhteen alussa hän on pettänyt minua kaksi kertaa entisen poikaystävänsä kanssa. Myöhemmin tämä myös raiskasi hänet. Tästä puolisoni lupasi tehdä rikosilmoituksen ja sanoi sen tehneensäkin. Myöhemmin hän tunnusti ettei näin ollut tehnytkään. Säännöllisiä tapaamisia he eivät lopettaneet useista vaatimuksistani huolimatta. Olen muutaman kerran halunnut ottaa myös eron. Tällöin puolisoni on mennyt itsetuhoiseksi ja olen yllättänyt hänet parikin kertaa veitsi kädestä toisesta huoneesta tai lääkkeitä kourassa. Näinä hetkinä hän on ollut myös väkivaltainen minua kohtaan, lyönyt kasvoihin ja vartaloon. Hätäkeskukseen on soitettu useampaan kertaan, mutta kun he pyytävät tyttöystäväni puhelimeen, hän kertoo olevansa aivan kunnossa ja että minä se sekaisin olen. Kerran ollaan käyty sairaalan ensiavussa kun sain pakotettua. Lääkityksiä on yritetty, psykiatrilla ja psykologilla käyty, hän ei koe niistä olevan yhtään apua ja lääkityksiäkään ei suostu aloittamaan haittavaikutusten vuoksi.