Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä rixu88 aloittanut aikaan 13.07.2014 klo 06:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohta ollut avomieheni kanssa 6- vuotta yhdessä. Olemme asuneet melkein saman ajan saman katon alla. Tammikuussa muutimme uudelle paikkakunnalle,josta en tunne ketään. Vieläkään. Koko tämä aika on ollut raskasta. Meillä on ollut paljon epäonnea. Auto hajonnut 2 kertaa ja se on yhä korjaamatta. Tiskikone hajosi ja paljon muuta negatiivista…

Käyttäjä Särkynyt_61 aloittanut aikaan 12.07.2014 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huhhuijaa! Ensimmäinen vappu, juhannus ja viimeisimpänä hääpäivä eron jälkeen ohi. Vietin ko. päivät yksin, koska ystäväni olivat omien läheistensä kanssa. Bilettäjä en ole ole koskaan ollut eikä ystäväpiirissäni ruukata hirveästi yhteisiä juhlia järjestää. Oma lapsuudenperheeni asuu kaukana enkä sinnekään noina päivinä viitsinyt lähteä. Eilen hääpäivänä jo aamu oli vaikea. En…

Käyttäjä kevät 2007 aloittanut aikaan 29.01.2009 klo 11:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on uusi yritys aloittaa keskustelu vaikeasta, mutta miltei jokaista koskettavasta aiheesta. Sitä vanhaa ketjua tuskin enää kannattaa etsiä arkistoiduista. Pohdin, analysoin ja kirjoitan mielelläni erilaisista asioista. En kuitenkaan osaa kirjoittaa pelkästään itselleni, vaan kaipaan vuorovaikutusta. Niitä uusia ja avartavia näkökulmia muilta saman kokeneilta. Toivon, että tähän ketjuun syntyy vilkasta…

Käyttäjä Hukassa89 aloittanut aikaan 21.06.2014 klo 12:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Kerron nyt oman tarinani, sillä tuntuu etten pääse ajatuksissani eteenpäin. Erosimme kuukausi sitten avopuolisoni kanssa minusta riippumattomista syistä. Olimme seurustelleet vajaa 2v, joista asuimme yhdessä vuoden verran. Olemme molemmat 25-vuotiaita. Miehellä taustalla suuri trauma liittyen ensimmäiseen seurustelusuhteeseensa, mutta kertoi päässeensä siitä yli. Tässä ensin hieman taustaa: Olimme suunnitelleet suurempaan…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 06.07.2014 klo 15:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

3 vuotta sitten lähdin pois väkivaltaisen miehen luota. Olen nyt uudessa suhteessa, suhde on kestänyt 5 kk. Mies on hyvä, väkivallan merkkejä ei ole, voisin sanoa suhteen olevan tasa-arvoinen ja normaali. Pientä vänkäämistä ja kränää tulee mutta ne on saatu puhumalla setvittyä, elämä on jatkunut sen jälkeen normaalisti. Itsetuntoni on…

Käyttäjä Love vs Parents aloittanut aikaan 07.07.2014 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen juuri täyttänyt 18v. Olen ollut kihloissa 3v jo miehen kanssa jota rakastan, mutta minun vanhempani eivät sitä hyväksy. Mies on vanhempi minua mutta häntä minä oikeasti rakastan. Nyt lähdin tänne kihlattuni luokse. Vanhempani eivät siitä tykänneet. Mutta olen täysi-ikäinen. Tarvitseeko minun enää tehdä niin kuin he sanovat? He…

Käyttäjä Milla20 aloittanut aikaan 11.07.2014 klo 23:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on hirveän paha mieli. Olen jotenkin viallinen kun en onnistu oikein missään ja elämä junnaa paikoillaan ja se on ihan oma vikani. Minua hyväksikäytettiin monta vuotta. Olin silloin 9.v kun se alkoi. Loppui kun olin 16.v kun kerroin poliisille asiasta. En varmaankaan ole vieläkään päässyt asiasta yli, enkä oikein…

Käyttäjä Minnaffa aloittanut aikaan 10.07.2014 klo 01:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan ensimmäistä kertaa. Pitkään meni , että olin hiljaa… pärjäsin omillani. Nyt haen apua kaikkialta sisältäpäin huutaen , äänettömästi, milloin saan elää? Mitä lapseni oppivat meistä? Missä on raja? Olemme olleet yhdessä 9vuotta. Kaksi ihanaa lasta. Vaikeuksia alusta pitäen.Ekana anoppi oli iso ongelma. Hän tunki elämämme joka sopukkaan , lukitsi…

Käyttäjä Maria36 aloittanut aikaan 02.07.2014 klo 18:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarinani on varmaan typerin. Nuorena 17v tapasin ihana pojan johon rakastuin, seurusteltiin ja muutettiin yhteen asumaan. Hän oli ja on edelleen ihana mies joka ymmärtää ja tukee. Ei ahkerin tekemään mutta antaa kaiken tilan toiselle olla mitä on. Vuodet kului ja kun niitä oli yhdessä vietetty 10 olisin halunnut kihloihin,…

Käyttäjä Mikko71 aloittanut aikaan 04.07.2014 klo 11:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimollani on ollut profiileita nettin deitti sivuilla ja on myös maksanut jäsenyydestä. Olemme pystyneet jutella melko hyvin ja tahtoisin uskoa vaimoani että ulkopuolisia suhteita ei ole ollut. Meillä ei ollut puoleenvuoteen seksiä en päässyt lähelle ja aina minut torjuttiin. Epäilin siis jotain ja menin katsomaan vaimoni sähköpostit josta nuo profiilit…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: