Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä korppi83 aloittanut aikaan 24.02.2014 klo 20:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuukausi sitten mies käyttäytyi omituisesti. Kysyin painaako joku. Sanoi, että on hieman ahdistunut suhteessamme. Nyt kaksi päivää sitten mies sanoi yhtäkki, että haluaa muuttaa pois ja ei rakasta minua, katsoo minua halveksien. Meillä oli aivan samanlaista käytöstä 2 vuotta sitten kun mies petti, siitä vuosi taakse päin petti ensimmäisen kerran.…

Käyttäjä Neksu__ aloittanut aikaan 22.08.2014 klo 19:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On niin kovin paha Olla, että yritänpä vähän purkaa itseäni näin kirjoittamalla. Olen siis 34 viikolla raskaana. Tulin raskaaksi yllättäen, ehkäisystä huolimatta. Päätimme mieheni kanssa pitää lapsen, oikeastaan muuta vaihtoehtoa emme edes ajatelleet. Mies lupasi ja vannoi, että tulee aina pitämään meistä huolta. Raskaus on ollut minulle yhtä helvettiä. Oikeastaan…

Käyttäjä Rhr80 aloittanut aikaan 26.08.2014 klo 14:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen reilu kolmen kymmenen oleva perheellinen mies jonka perheeseen kuuluu keskivaikeasta masennuksesta kärsivä vaimo sekä kaksi kohtuu tervettä lasta. Vaimollani diaknosoitiin työperäinen masennus 2005 joka saatiin hetkeksi taantumaan vaihtamalla maisemia pk-seudulta maaseudulle ja vaihtamalla työpaikkaa. Tämä auttoi siihen asti kunnes perheeseemme syntyi ensimmäinen lapsi. Tuosta hetkestä eteenpäin on masennus heitellyt…

Käyttäjä m@@tuska aloittanut aikaan 23.08.2014 klo 03:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni on koko meiä yhteisen historian ajan ollu melko epärehellinen. Joudun usein miettimään valehteleeko..naapuriin menee yhelle paukulle ja horjuvana tulee kotia aamuyöstä. Tupakin on luvannu lopttaa jo 5v mutta salaa sitte aina polttaa. Eli tuon valehtelun takia luottamus pikkuhiliaa murentuu..suhde alkoi sillä että sain alkaa maksaa sen laskuja kun se…

Käyttäjä Tiilia aloittanut aikaan 24.08.2014 klo 19:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen uupunut ja vihainen, tässä järjestyksessä. elämäntilanteeni on muuttumassa jokseenkin siedettävästä helvetistä sietämättömäksi helvetiksi. Miehellä on todettu vaikea masennus, ja sairaalan poliklinikan lääkäri puhui myös vuosia sitten mahdollisesta bipolaarihäiriöstä.Lääkitys on bipolaarisuuteen,ja hypomaniajaksoja esiintyy vuodenaikapainotteisesti, siten että raskaimpia ovat ajat keväästä syksyyn. Olen käynyt pariterapiassa useita kertoja ja hakenut myös itselleni…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 30.07.2014 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olimme rippijuhlissa kirkossa. Siinä toimituksen aikana mietin omaa anteeksiannon mahdollisuutta papin puhuessa juuri tästä aiheesta. Vieressäni istui nainen,jolla oli kännykkä sylissä,kirjoittaen siihen tekstiviestiä.Viestin keskeytti jokin,ja hän laski sen eteensä niin,että suurelta näytöltä näin tahtomattani sanan ”pettää’.En malttanut uteliaisuuttani voinut olla lukematta,sorry. ”Olen tänään aamulla pettänyt xxxx rakastelemalla xxx kanssa.Arvaa miltä…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 24.08.2014 klo 10:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

…jälleen uudella otsikolla. ehkä on helpompaa pilkkoa tuskaani tänne palasina, miettien samalla itseäni… Täällä palstalla on muutama , joiden kanssa ollaan paljon vaihdetty mietintöjä, kiitos teille. Esimerkiksi Kurrnau, olen paljon eläytynyt tilanteeseesi. Eli miehelläni on ollut suhde työkaveriinsa, ja projekti on ollut äärettömän raskasta.Välillä tunsin menettäneeni terveyteni ja menetinkin sen.…

Käyttäjä jeijei1 aloittanut aikaan 23.08.2014 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hassua miten vuosien takainen yksi yö on yhtäkkiä palannut kummittelemaan mieleeni ja ahdistamaan ihan älyttömästi. Kyseessä on ensimmäinen seksikokemukseni, joka tapahtui ulkomailla epäilemättä maksullisen seuralaisen kanssa. En ymmärrä miksi annoin itseni viedä tuon tilanteen loppuun asti. Nyt vuosien jälkeen tuo känninen kokemus on alkanut kaduttaa ja ahdistaa ja painaa omatuntoani…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 09.07.2014 klo 22:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lasten etu, mikä se on tässä tilanteessa? Meidän tilanteemme kärjistyi siihen, että olin kriisikeskuksessa lasten kanssa viikonlopun,jossa sitten sovittiin, että mieheni asuu vanhempiensa luona tilapäisesti.Lasten näkemisestä sovimme, että vien lapset miehelleni tms. kuitenkin tilanne on nyt tämä: mies käytännössä viettää päivät kanssamme ja yöt on poissa. lasten silmissä erotilannetta ei…

Käyttäjä nokka aloittanut aikaan 15.06.2014 klo 19:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan tarinani tietenkin itseni takia; voi helpottaa, kun selitän tilanteen ulkopuolisille, ehkä saan itsekin uuden näkökulman asioihin. Tietenkin olisi myös hienoa, jos siihen päälle jollain olisi minulle jotain sanottavaa, tai jos joku saa jotain helpotusta tämän luettuaan, niin kuin itse olen saanut muiden tarinoista. (Varsinkin tämä kolahti minuun: http://elaparemmin.fi/blogi/kuinka-kasitella-eroa/ Hienoa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: