Parisuhde, koti ja perhe

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3796
Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 04.09.2014 klo 23:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei 🙂🌻 Olen parisen vuotta taistellut tunne- elämäni kanssa miehen uskottomuuden jälkeen. Hyvin pianhan mies väsyi asian käsittelyyn ja käski puhumaan siitä muille, kuin hänelle. Niinpä varasin ajan ammattiauttajalle, josta on ollut kyllä apuakin. Nyt tilanne pettämiskriisissä on rauhoittunut mutta edelleenkään perhe- elämämme ei ole palannut ennalleen. Elämäämme häiritsee miehen…

Käyttäjä Amassados aloittanut aikaan 10.03.2014 klo 11:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heräsin tänään 02:15. Tai nukkuivatko aivot ollenkaan? Ei siltä tunnu. Kahteen viikkoon en ole nukkunut muutamaa tuntia enempää ja tänään päätin, että tästä alkaa mun uusi elämä. Jotain on nyt pakko tehdä. Nyt heti. Uusi päivä ja uusi sivu tässä sydänsurujen ja kriisien kirjassa. Mirtazapin ja Melatonin. Tällä coctaililla mun…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 10.09.2014 klo 13:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on vuosi takana suhdetta. Eli kaikki oli aluksi ihanaa, toki. Pian kuitenkin alkoi tulla määräyksiä, etten saa olla exieni kanssa tekemisissä. No tässä asiassa olen antanut periksi. MUTTA! Nykyään hän suuttuu joka asiasta. Välillä on liian vähän vaatetta, en saa edes kotona olla vähissä vaatteissa ettei vaan joku nää…

Käyttäjä eppu_li aloittanut aikaan 07.09.2014 klo 15:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 20 vuotias nuori naisen alku ja olen seurustellut ihanan poikaystäväni kanssa nyt hieman yli kaksi vuotta. Tapasimme toisemme netissä sattumalta ja vähän vajaat kaksi vuotta suhteestamme olimme kaukosuhteessa (välimatkaa hieman vajaa 400 km) ja nyt olemme asuneet yhdessä viisi kuukautta. Poikaystäväni on minua kaksi vuotta vanhempi. Suhteemme on…

Käyttäjä NuoriEmäntä aloittanut aikaan 05.09.2014 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä tässä tekisi. ☹️ Minulla mies ja 2 lasta; 2v ja 4v. Kun lapset olivat vauvoja hukutin heidät rakkauteen, pidin sylissä, hoidin hellästi, imetin pitkään, lepertelin. Olin varmasti hyvä äiti. 😍 Olen ollut nämä 4v kotona. mies töissä, rakentanut hartiapankilla taloa illat, ja harrastaakkin mies on ehtinyt. Minä…

Käyttäjä auringoton aloittanut aikaan 02.09.2014 klo 13:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuntuu pahalta. Unelmani on särkynyt. Kuvittelin että tässä on elämäni mies, unelmamies, joka on niin hyäsydäminen, turvallinen ja luotettava. Menin naimisiin. Nyt olen keskellä elämäni suurinta painajaista: olen havainnut pikkuhiljaa, tilanne toisensa jälkeen, että tämä mies on luonteeltaan kieroilija ja valehtelija. En ole koskaan ollut tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa ja…

Käyttäjä E.Tulipolte aloittanut aikaan 02.09.2014 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oon mies ja pohdin tässä tilannettani kahen naisen välillä. Oon seurustellu ja asunnukki yhessä osittain. Kolmevuotta sitten tapasin heidät molemmat ja oltiin eka tän toisen kans kiinnostuneita, mutta ruvettiin kuitenkin seurustelemaan kumpikin tahoillamme. Ja he erosivat ja osotti kiinnostustaan minuun,tai on sen tehny jo selväksi monesti jo kaikkien näiden kolmenvuoden…

Käyttäjä usvamenninkäinen aloittanut aikaan 28.08.2014 klo 17:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, löytyisikö täältä lapsettomuushoidoissa käyneitä tai parhaillaan hoidoissa olevia? Meillä on tutkimukset takana ja nyt suunta olisi IVF hoitoihin. Eilen oli lääkäriaika ja tunteet on kovin ristiriitaiset, toisaalta katkeratkin. Lapsettomuuden on ilmeisesti miehessäni, ikinähän ei tietenkään tiedä onko myös minussa vikaa, mutta… Tuntuu myös epäreilulta että miehen tarvitsee vain spruitata…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI ry:n kriisiauttaminen) aloittanut aikaan 02.09.2014 klo 16:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Leijonaemot ry:n järjestämät Leijona-chatit erityislasten vanhemmille alkavat taas Tukinetissä kesätauon jälkeen. Syyskuun Leijona-chatit ovat: To 4.9 klo 21-22.30 Ma 8.9 klo 12.30-14.00 To 18.9 klo 21-22.30 Ma 22.9 klo 12.30-14.00 Kaikissa syyskuun chateissä on sama teema: Erityislasten päivähoidon ja koulun haasteet ja onnistumiset. Chateissä keskustellaan erityislasten päivähoitoon tai koulunkäyntiin liittyvistä…

Käyttäjä en-jaksa aloittanut aikaan 03.09.2014 klo 20:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen siis alle 30-vuotias, kolmen lapsen yksinhuoltaja, lapset 6v, 4v ja 9kk. Jäin yh:ksi itsestä riippumattomista syistä eli suoraan sanottuna sain ex-miehen kiinni n. vuoden jatkuneesta pettämisestä. Tässä sitä siis ollaan, olen hoitovapaalla ja kaikki päivät menevät sisällä ja ulkona lasten kanssa. Kyllä on RANKKAA! Tuntuu että seinät kaatuu päälle…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: