Viikon kestänyt mykkäkoulu!! Mitä pitäisi tehdä??:(

Viikon kestänyt mykkäkoulu!! Mitä pitäisi tehdä??:(

Käyttäjä Lintunen2 aloittanut aikaan 12.09.2014 klo 19:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Lintunen2 kirjoittanut 12.09.2014 klo 19:02

Olen 34-vuotias nainen ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kuusi vuotta. Meillä on hyvä avioliitto mutta mieheni erittäin ailahtelevainen luonne ahdistaa välillä kovasti. Hän nöksähtää pienistäkin asioista helposti. Hän on erittäin tarkka miltä näytän, mitä laitan päälle yms. Hän on usein kireä ja nimittelee minua.
Tavatessamme olin erittäin timmissä kunnossa (valmistauduin tuolloin kilpailuihin ) ja kun painoni kisojen jälkeen nousi normaaliksi (162 cm, 55 kg) hän huomautti painostani. Pari kuukautta sitten hän uhkasi avioerolla jos en saa itseäni taas kuntoon. Myöhemmin tämän jälkeen pyysi kuitenkin anteeksi ja sanoi hänellä ole oikeutta tuollaiseen pyyntöön.
Itselläni on itsetunto tippunut roimasti hänen kohtelusta ja tästä syystä myös seksi halut häntä kohtaa hävinneen melkeinpä kokonaan. En haluaisi riisuutua tuollaisen ihmisen nähden kun tiedän etten miellytä häntä.
No nyt mistä tämä viikon kestänyt mykkäkoulu johtuu on se että kun hän joutuu aina tekemään aloitteen seksiin, ja usein torjun hänet. Harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Minulle tämä on melkein aina vain suorittamista. En ole nauttinut siitä pitkiin aikoihin. Ymmärrän sen että hänellä on tarpeet, onhan minullakin mutta hän ei halua ymmärtää mistä haluttomuuteni johtuu. Olen yrittänyt sovitella ja puhua mutta turhaan. Sainkin eilen häneltä spostissa Yölintujen videon -Sitä saa mitä tilaa. Siinä hänen viesti minulle.
En haluaisi erota. Mitä neuvoksi?