Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Elikkäs sairastan vakavaa masennusta mutta nyt useampi kuukausi on mennyt ilman minkäälaisia masennukseen liittyviä oireita. Mie ja mun avomieheni ajateltiin vauvan hankkimista . Minulla vain huolena on se että kun mulla on noita psyykelääkkeitä vielä käytössä ja olen menossa puhumaan oman hoitajani kanssa psykiatrin polille että haluan lopettaa nuo lääkkeet…
Aloitan tarinani 7vuotta sitten.Rakastuin mieheen, muutin 3kk seurustelun jälkeen hänen luokseen.Luotimme ja rakkautta oli rinnassa.mutta sitten tapahtui jotain,luottamus meni mies petti,etsi kumppania seuranhaku palstoilta.Minäkin kyllä petin ja etsin seuraa .Noh, päätettiin jatkaa yhdessä oloa.Nyt mies sitten selailee päivittäin sexikuvia netistä,etsii pillua,on myös treffi-ilmoituksia laitellut.sanoo että ei kiinnosta sexi,minun kanssani on…
Onko jollain kokemusta sairaalakouluun pääsystä? Täytyykö paikkaa hakea varhain? Syksy huolestuttaa mutta onko paikan hakeminen syksylle jo myöhäistä?
Juopio
2Hei, en oikeastaan tiedä, miksi kirjoitan. Ehkä yritän ”johtaa itseäni” purkamaan itseni turvalliseen ympäristöön. Päällimmäisenä mielessäni kumppanin alkoholin käyttö. Hän joi lastensa kanssa, suuria annoksia -keskusteltiin ja minua edelleen harmittaa. Oli hienoa, että kumppani myönsi alkoholin käytön. Juopon vanhemman lapsena olen kuitenkin erityisherkkä. Lapsilla tuskin oli vaaraa kumppanin luona, mutta…
Onko muita samassa tilanteessa. Oon parikymppinen ihan ookoosti elämässä pärjäävä tyttö. Olin suhteessa miehen kanssa ja kaikki oli aluks ihanaa. Kohta ahdistuin, huomasin ettei kaikki ole kunnossa ja normaalia. Sain kuulla ystäviltä että he aistivat ettei kaikki ole kunnossa, minulta kysyttiin olenko koskaan kuullut mikä on narsisti..(ei kai se auta…
Olen elämäni suurimman kriisin ja tuskan äärellä. Olen pettäjä ja valehtelija. Kyse ei ollut lyhyestä jutusta vaan vuosien sivusuhteesta. Kadun sitä enemmän kuin mitään koskaan. Se on tuhonnut menneisyyteni, nykyisyyteni, tulevaisuuteni. Kaikki on pilalla. Asiasta on jo aikaa, kun suhde päättyi. Yhtäkkiä tämä asia on alkanut vaivaamaan minua jatkuvasti ja…
Tässä on tarinani itsestäni- pettäjästä. Kirjoitan tämän tänne muutamasta syystä:ensiksi siksi, että jos joku sattuu lukemaan tämän ennen kuin on mennyt tekemään avioliitossaan mitään niin pahaa kuin minä olen tehnyt, niin ehkä hän luettuaan tämän ei sitä tee. Ja toiseksi, olen aivan aallonpohjassa ja minun on vain jonnekin kerrottava tämä…
puolitoista vuotta sitten tapasin miehen netinkautta.. noh, sehän oli kuin voita haavoitetulle sydämmelle.. olin tavannut myös edellisen tapailemani miehen nettideiteissä ja hän oli meidän tapailuajan (reilu 2kk) ollut aktiivisena etsimässä / tarkastamassa löytyisikö parempi, löytyi.. tosin hänen piti vähän ”tunnustella” jälkeenpäin olisinko vielä vietävissä jos hän haluisi.. hetken olin kunnes…
Apua!? Auttakaa tässä minua, että voisinko minä lähettää minun tyttöystävän äidille viestin tyttöystäväni ongelmasta? Koska ei ole mahdollista puhua kasvotusten oikein niin haittaako se että lähetän viestin? 😟
Kirjottelin tänne viimeksi viime syksynä.. meillä tämä perinteinen tarina; nuorena aloitettu seurustelu, lapset nyt alle kouluikäisiä ja 15vuotta yhteistä taivalta takana. Vuosi sitten mieheni jäi kiinni ihastuksestaan työkaveriinsa, se tavallinen tarina. Ollaan käyty läpi pariterapiaa (minun aloitteestani) ym. Mieheni kokee ahdistuvansa minun kanssani ja nyt juhannuksena räväytti, että on viimesen…