Avioero ahdistaa

Avioero ahdistaa

Käyttäjä ryppy aloittanut aikaan 18.08.2015 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ryppy kirjoittanut 18.08.2015 klo 23:22

Nyt on se aika että kamat kasaan ja pois, mutta tässä nyt on vähän kaikenlaista…

Minä olen kova tressaamaan asioista ja mietinkin että ensin pitää tietty kämppä hommata ja työttömänä se on mentävä kaiketi sossun luukulle kitisee vuokrarahoja.
Sitten pakkailla kamoja ja hommata muuttokyyti….

Mulle se ei oo yksinkertaista, mies on humalapäissään harrastanut henkistä väkivaltaa ja on tosi katkera asioista joita minulla on ja käyttäytymisellään erakoittanut minut joten minulla on jo sosiaalisten tilanteiden pelko ja ystäviä /kavereita ei yhtään.

Pelkään että mies valehtelee asioista sossuun yms muualle että erosta tulisi vaikea ja saisin taistella lapsestani. Se meinaan on aikamoinen valehtelija, uskoo vissiin välillä itsekkin mitä sanoo.

Muutto: Tässä asunnossa on aika paljon minun ja pojan tavaroita, kai ukolle tarvii jotain jättää ettei se rupee vaatimaan kaikkea.

Ahdistaa pakkailla, mistä muuttolaatikoita? minulla ei ole autoa ei edes ajokorttia ni ei oikein kauppojen banaanilaatikoita haeta kaukaa. (0);

Ehkäpä tässä ahdistaa kaikista eniten se koska tämä on ensimmäinen avioeroni ja en tiedä kuinka tämä homma etenee, ja toiseksi tämä on ensimmäinen muutto lapsen kanssa ja itse täytyy suunnitella kaikki. Kukaan ei auta eikä kukaan ole tukena.😞

Muuten olis ihan hyvä olla pojan takiakin yhdessä jos mies ei jois, mutta ei se sitä pysty lopettamaan, itse asiassa hän sanoi itse juuri viime viikolla humalapäissään että kun lapsi synty ni hänellä oli turvallista alkaa juoda enemmän kun se tiesi tai laitto sen varaan että lapsi kun on syntynyt ni en helposti ota avioeroa 😐

Mutta nyt tästä olisi päästävä että pääsisin elämään sitä menetettyä omaa elämää ja olemaan pojalleni se ihana äippä 😍