Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Elämäni ei todellakaan ole ollut ruusuilla tanssimista! Lapsuuteni ja nuoruuteni meni siinä kuin ohimennen! Mulla on ihanat vanhemmat ja veljeni kanssa meillä on, todellla huonot ja kuihtuneet välit! Asuimme pienellä paikkakunnalla ja muualta muuttaneina olimme tavallaan silmätikkuina! Pikku hiljaa sain kavereita ja minulla oli pari hyvää ystävää mutta kasvoimme erillemme…
Olen täysin avuton nykyisen parisuhteeni tilan vuoksi. Olemme seurustelleet noin vuoden ja asuneet tästä vuodesta n. 10kk yhdessä. Naisystäväni on raskaana hieman yli kolmannella kuulla. Tiedän, raskaana ollessa mielialat heittelee ym mutta en enää tiedä mitä tehdä. Parisuhteemme on aina ollut (alkuhuuma!) mukavalla mallilla paitsi raskauden ilmettyä. Harrastamme (vielä) säännöllisesti…
Taas täällä. Joskus 1,5 vuotta sitten kirjoittelin palstalle kun avomiehelläni oli suhde toiseen naiseen. Olen unohtanut tunnukseni, mutta tarina löytyy jostain sivuhistoriasta. Se suhde päättyi ja aloin oikeasti kuvittelemaan, että me voisimme alkaa rakentaa suhdettamme. Se ei ole helppoa, kun paljon on tapahtunut ja loukkaantumisia ja pettymyksiä on paljon. Jäin…
Avioliitto ja perhe-elämä jossa taloudellisesti ja päällisin puolin kaikki hyvin. Vanhemmuus toimii, mies on ihana isä (aina läsnä) ja monin tavoin hyvä mies ja aviomies. Kuitenkin parisuhteesta puuttuu viime vuosina fyysinen läheisyys ja ajattelemme asioita todella eri tavoin. Läheisyyttä on, mutta se tuntuu tavalta enkä löydä omalta puoleltani intohimoa tai…
Olemme uusperhe,olleet yhdessä nyt reilu 10 vuotta.Aina ollut vaikeaa omien ja miehen lasten kanssa,jotenkin mies ei koskaan ole tullut toimeen minun lasteni kanssa,nyt heistä asuu kotona enää yksi.no menneitä ei voi enää muuttaa..mies on pari viiime vuotta juonut,pikkuhiljaa enemmän.joka ilta menee muutama olut,viikonloppuisin enemmän.raivostuu helposti pienistäkin asioista. Minusta olemme enää…
Kertokaa ihmeessä miten selviän tästä .Seurustelin ihanan miehen kanssa. Rakastuin häneen silmittömästi. Meidän suhde oli kaikin puolin rakastava ja ihana. Entinen mieheni uhkaili meidän suhteemme loppumispisteeseen. Sairasta. Rakastin tätä uutta. Yli kaiken .Haaveilimme yhteisestä lapsesta. Yritimmekin. Asuimme yhdessä .Kunnes kaksi päivää sitten entinen mieheni meni uuden työpaikalle uhkailemaan ellette lopeta…
Olen niin totaalisen väsynyt tähän elämään, etten enään tahdo keksiä yhtään syytä nousta sängystä ja jatkaa tätä. Itsemurha ajatukset ovat alkaneet tuntua ainoalta ratkaisulta jolla pääsen tilanteesta pois. Olen totaalisen yksin tällä paikkakunnalla, ilman ulkopuolista tukea ja ystäväpiiriä. Minulla on 5 vuotias tytär ja kahden kuukauden päästä syntyy toinen. Mieheni…
Taustaa: Ollaan naimisissa jo yli kymmenen vuotta. Rakastan miestäni. Ja mieheni rakastaa minua. Meillä on ollut vain yksi paha ongelma ja se on seksi. Mieheni on vuosien aikana muuttunut niin, että nykyään hän on sadomasokisti ja nimenomaan sado. Itse luulin vuosia, että olen lähes aseksuaali, mutta nyt olen seksittömän puolen…
Onko ketään myöhemmin avioero kaduttanut niin paljoa että olisitte harkinneet yhteenpaluuta? Meillä ero menossa ja on kamala olo ja tuska menettämisestä. Kai tämä menee ohi? Sitä miettii, että onko sitä nyt tullut kuitenkin hätiköityä ja miten ihmeessä tässä näin kävi. Miten sitä saa arjenkin yksin 2v. lapsen kanssa sujumaan, entä…
Hei! Oletteko muut kuulleet tuota lausetta? Mitä se on oikeasti tarkoittanut? Onko mies/nainen oikeasti tehnyt valinnan olla yksin koska ei ole valmis vaikkapa eron jälkeen seurustelemaan/uuteen suhteeseen vai onko hetken päästä ollut toinen nainen kainalossa? Rakastuin riipivän eron jälkeen mieheen jonka kanssa oli aivan ihana suhde..rakkautta, hellyyttä ja läheisyyttä mukaanlukien…