Juuri petetty ja jätetty

Juuri petetty ja jätetty

Käyttäjä Wuodatus aloittanut aikaan 22.08.2015 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Wuodatus kirjoittanut 22.08.2015 klo 16:51

Juuri petetty ja jätetty avautuu ja ihmettelee

Seurustelin muutaman vuoden ja mielestäni meillä meni ihan hyvin. Kyseessä etäsuhde, joka omat haasteensa antoi ja muutaman kerran ehdotin mietintää, että jatketaanko tätä. Mies halusi jatkaa. Meillä oli tässä kesällä mukavia reissuja eri puolella maata ja viihdyttiin yhdessä. Viime viikko muutti kaiken. Meillä oli sovittuna tälle viikolle kolme eri menoa; juhlia ja pieni matka. Sain tietää alkuviikosta, että miehellä onkin ollut toinen nainen kuvioissa, aikaa en tiedä, mutta kuukausi ainakin. Mies soitti itkuisesti, ettei kestä etäsuhdetta ja myönsi tuon naisen olevan kuvioissa. (oli pettänyt aiempaa naistaan ennen minua myös, mutta vannoi aina uskollisuutta ja rakkautta). Kuinka ollakaan, mies on nyt käynyt nuo meidän sopimat menot tuon naisen kanssa, vaikka minut oli niihin kutsuttu. Nainen päivittää facebookissa rakkautta ja ettei malta nukkuakaan, kun ovat niin rakastuneita. En tietenkään ole tuon naisen fp-kaveri, mutta sivulle pääsee. Olen aivan järkyttynyt. Ehken niinkään erosta, sillä itse sitä pohdin aika ajoin, vaan tavasta, jolla suhde päättyi ja siitä, että nainen hehkuttaa kaikkea julkisesti. Mies ei ole puhunut kanssani mitään ja laittanut ilmeisesti estot kännykkään. Olisin kysynyt tekstarilla tavaroitani takaisin. Kyse ei ole mistään teineistä vaan liki 50v-ihmisistä. Miksi mies on minut rajannut täysin ulos? (olisi kilttiä kertoa jo terveyssyistä, kuinka kauan ovat olleet yhdessä Sp-taudit hirvittää) Nainen määrää? Ja nainenko haluaa nyt hehkuttaa, kun sai toiselta viedä miehen. En ottaisi miestä takaisin missään tapauksessa, mutta olisi ollut korrektia ilmoittaa halu lopettaa suhde ennen kuin uutta tapailee ja vielä noin kauan.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 23.08.2015 klo 09:39

...etsii, etsii, soisi löytävänsä, sinä selvitä tästä seikkailusta, mutta mies jatkaa etsimistään, jospa hänelle taivas parhaansa antaisi...