Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Aurinko ja kuu aloittanut aikaan 09.10.2015 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli otsikossa syy, mikä sai kesän lopussa maailmani järkkymään. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 15 vuotta, naimisissa, kaksi kouluikäistä lasta, velallinen omakotitalo, kissaa, koiraa,… koko paketti siis kasassa. Ns. onnellinen ja tiivis, yhdessä puuhaileva perhe ja onnellinen pariskunta. Joka päivä olemme puolin ja toisin kertoneet, kuinka rakastamme, hellyyttä ja läheisyyttä…

Käyttäjä helemi aloittanut aikaan 24.12.2015 klo 07:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joulurauhaa ja mukavaa joulun aikaa, teille kaikille.

Käyttäjä Hohhoijaa aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 06:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi. Oon ollu mun 29-vuotiaan poikaystävän kanssa nyt 1v2kk ja asutaan yhdessä. Hän on ollut koko meidän tuntemisajan sairaalloisen alipainoinen. Nykyään mitat 185cm ja 54kg. Kun alettii seurustella paino oli vain 50kg. Hän on kertonut laihtumisen syyksi stressin, mutta tässä suhteen aikana on tullut sellainen fiilis, että kyse on enemmänkin…

Käyttäjä vadelma92 aloittanut aikaan 21.12.2015 klo 11:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut mieheni kanssa reilu 6.vuotta. Olen aiheuttanut omalla käytökselläni luottamus pulaa ja riitoja suhteeseemme, en ole ollut luottamuksen arvoinen. Mieheni epäilee minun pettäneen häntä ja minun on hyvin vaikea kuunnella hänen syytöksiään/epäilyjään, sillä mitään sellaista en ole tehnyt. Kun hän aloittaa epäilemään, minulla pimenee päässä ja tulevan hyvin vihaiseksi…

Käyttäjä Noname aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 10:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tutustuin maaliskuussa mieheeni ja tunteet heräsivät heti. Hän oli toisella paikkakunnalla viikot töissä mutta lopetti ne pian kun juttumme meni vakavaksi. Kertoi myös ihan alussa että työpaikalla oli joku nainen joka oli hänestä kiinnostava mutta minä olin kiinnostavampi. Tiesin myös että mies poltti kannabista joskus ja joi paljon. Suhteen edetessä…

Käyttäjä tunturisopuli aloittanut aikaan 01.04.2010 klo 18:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oikeastaan otsikko voisi olla oman itsensä vanki. Ei tässä itku auta markkinoilla, vaan kun itkettää ja melkein joka päivä. Olen niin sössinyt elämäni. Miten päästä omien tekojen yli? Miten te, jotka olette ’itse ”pilanneet elämänne”, olette selvinneet siitä, vai oletteko? Petin henkisesti kumppaniani. Hän petti myös minua aikaisemmin, mutta siitä…

Käyttäjä PuSa aloittanut aikaan 07.10.2015 klo 12:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, ajattelin kirjoitta tänne omasta tilanteestani , ku ei ole ketään kenelle purkaa tätä tuskaa mikä sisälläni on. Eli kyseesä on ero. Olemme vaimoni kanssa oltu yhdessä 24 vuotta, väliin mahtuu yksi aikaisempi ero mutta palattiin yhteen vajaan vuoden jälkeen ja aikaa siitä on se 12vuotta. Olen ollut aika huono…

Käyttäjä Natinati85 aloittanut aikaan 28.11.2015 klo 19:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt tuli sellainen tunne, että pitää päästä johonkin kotona vallitsevasta tilanteesta ja tunteistani avautumaan, sillä olen asian kanssa todella yksin. Mieheni siis on ollut kohta vuoden todella todella masentunut, voisi puhua jo vakavasta masennuksesta, tämän lisäksi hänellä on paniikkihäiriö, joka pahentaa kaikkea. Itse olen asian kanssa sellaisessa umpikujassa, että enimmäkseen…

Käyttäjä aiim aloittanut aikaan 04.12.2015 klo 13:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Alan väsymään tähän.. Seurustelua miehen kanssa kaksi vuotta. Puolisen vuotta sitten alkoi hänellä oudot häviämiset. Esim, saattoi sanoa mulle perjantaina että käy kaverilla tulee ajoissa, illalla laittoi viestiä että kohta tulee kyyti ja tulee sitten kotiin heti. No aina se meni siihen että eipä näkynyt yöllä, saattoi laittaa että anteeksi…

Käyttäjä surkea sussu aloittanut aikaan 03.12.2015 klo 16:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten olette selvinneet erosta ja saaneet takaisin onnellisen elämän ja olotilan? Millä keinoilla nousta niistä hetkistä kun mieli on taas aivan maassa ja miettii vain mitä on menettänyt? Millä suunnata ajatuksensa hyvään tulevaan? Kauan aikaa teillä on mennyt erosta toipumiseen? Minkälainen suhde teillä on nykyään exään? Miljoona kysymystä, toivoisin vertaistukea…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: