Parisuhde, koti ja perhe

51 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Ina aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 16:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki Olemme nuori ja tuore pariskunta, ja olemme avopuolisoni kanssa keskenämme sopineet, ettei kummallakaan ole omia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Aloitettuamme suhteen poistimme kummatkin esimerkiksi facebookista kaikki vastakkaista sukupuolta olevat kaverit ja tuttavat lukuunottamatta tietysti esim. ystävien puolisoja jotka ovat molemmille tuttuja. Syy tähän päätökseen oli molemminpuolinen mustasukkaisuus toisiamme…

Käyttäjä tukisukka aloittanut aikaan 08.03.2016 klo 20:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uusi täällä ja olen lueskellut päivän mittaan kirjoituksianne ja rohkaistuin itsekin kirjoittamaan. Kolme vuotta sitten päättyi parisuhteeni, joka kesti lähes kuusi vuotta. Nykyisessä suhteessani aloin huomata esiin kumpuilevia asioita. Aloittaessani sosiaalialan opinnot, sain tälle kaikelle nimen, lähisuhdeväkivalta. Olin koko edellisen suhteeni ajan kokenut lähisuhdeväkivaltaa, vain sillä erotuksella, että siitä…

Käyttäjä hämppis aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut vuosia parisuhteessa miehen kanssa joka on ollut ainoa koko seurustelun ajan. Toisin kuin hän, olen itse ollut todellakin sitoutunut ja uskollinen. Hänellä on useita ns. Kiinnijäämisiä, suhteita. Viimeisimpien vuosien aikana uskoin hänen vilpittömyyteen ja jäin suhteeseen ystävänä. Viimeviikkojen aikana hän tunnuusti suhteen joka on jatkunut nämä kaikki vuodet…

Käyttäjä Aikuinen tytär aloittanut aikaan 05.12.2015 klo 19:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä syksyllä mieheni sai sanottua voineensa suhteessamme jo kauan huonosti. Kertoi harkinneensa eroa. Viikkojen saatossa sitten puhuttu vähän mutta jutut eivät etene. Välillemme tullut (ollut) täysi lukko, emme ymmärrä tällä hetkellä toisiamme, ainakaan tunteissa. Minä itken ja kärsin, mies piilottanut kaikki tunteensa, hoitaa vain kaikkia käytännön asioita. Sanoo rakkautensa loppuneen…

Käyttäjä surkea sussu aloittanut aikaan 07.03.2016 klo 15:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko teistä kukaan törmännyt siihen että pettäjä-jättäjä heittäytyykin uhrin asemaan ja tekee kaikella mahdollisella tavalla kiusaa siinä mitä asioiden loppuun hoitamisessa voi tehdä? Minä haluaisin vain saada loputkin asiat hoidettua ja päästä eroon koko ihmisestä niin toinen hankaloittaa ja pitkittää aivan kaikkea mihin vain kykenee. Esittää minulle kasvotusten ystävällistä ym…

Käyttäjä sofia4 aloittanut aikaan 29.02.2016 klo 13:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Halusin kirjoittaa tanne hankalasta tilanteestani ja saada ulkopuolisten mielipiteita ja neuvoja asiaan. Olen paalle parikymppinen nainen ja kihloissa ulkomaalaisen miehen kanssa. Asumme hanen kotimaassaan. Suhteessamme on hyvat ja huonot puolensa, ja koen rakastavani miesta. Aikaisempi suunnitelmamme oli muuttaa Suomeen ainakin muutamaksi vuodeksi hanen valmistuttuaan opiskeluistaan. Nyt kuitenkin mies on loytanyt…

Käyttäjä saarakoo aloittanut aikaan 07.03.2016 klo 02:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollakko vaiko ei..? Reilu 2 vuotias suhde, josta seksi loppui kuin seinään n. 1.5 vuotta sitten. Miehen haluttomuus syynä. Seurauksena mustasukkaisuus, itseni aliarvioiminen, itseni syyllistäminen ja riidat. Jotka pahentavat tilannetta. Mulla yhtäkkinen kynnys lähestyä häntä torjunnan pelossa. Kierrämme siis kehää, josta emme löydä ulospääsyä. Terapiassakaan. Rupeen olemaan kohtuullisen epätoivoinen. Miehelle…

Käyttäjä Kirsti2 aloittanut aikaan 24.02.2016 klo 10:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Marraskuussa sain ulosottomieheltä tekstiviestin,että meidän on poistuttava vuokra-asunnosta 2 viikon sisällä maksamattomien vuokrien takia. Minulle se tuli ihan puun takaa. Sain viestin vahingossa,koska puhelin oli avomiehen nimissä ja hänen oma numeronsa oli salainen. Soitin ulosottomiehelle ja vaikka hänellä ei ollut lupa kertoa summia(asunto oli avomiehen nimissä)sain selville,että vuokraa ei oltu…

Käyttäjä Mython aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 15:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin on off suhteessa n 8kk, ja nyt se on sitten kai lopullisesti off. Olemme eronneet ja sitten palanneet yhteen varmasti jo 6 kertaa, mutta tällä kertaa se taitaa olla lopullista. Hän sanoi, että olemme liian erilaisia. Se on varmasti totta, mutta se sattuu silti. Suhteen aikana alkua lukuun ottamatta…

Käyttäjä mieli70 aloittanut aikaan 05.03.2016 klo 19:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ollut erittäin vaikea suhde mieheen yli kaksi vuotta. Miehen elämä on riekaleina, meni työt, talot ja rahat. Mies on purkanut kiukkuaan minuun ja tästä olen kärsinyt itsekkin. Ja tätä koko vaikeaa draamaa ovat seuranneet omat lapseni ja läheiseni. Nyt mies sai juuri talonsa vuokralle joka helpottaa rahatilannetta, muuten…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: