Erillisyyden tunteesta..

Erillisyyden tunteesta..

Käyttäjä justadream aloittanut aikaan 09.06.2006 klo 20:15 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä justadream kirjoittanut 09.06.2006 klo 20:15

Ei ole kulunut päivääkään jolloin en tuntisi itseäni yksinäiseksi tai erilliseksi muista ihmisistä. Välillä minusta tuntuu, että minut on ”tuomittu” olemaan yksin ja välillä tuntuu etten ole ihminen ollenkaan, pelkkä varjo. Tuntuu, että en kuulu perheeseeni. Kaikki kaverit tuntuvat kadonneen jonnekkin enkä yhtään tiedä mitä haluan elämältä ja nyt olen juuri sellaisessa vaiheessa, jossa siitä pitäisi päättää.

Minun on hirveän vaikea tutustua uusiin ihmisiin, kun ensimmäisenä mietin mitä he minusta ajattelevat. Pidetäänkö minua ihan hulluna vai hyväksytäänkö minut. Ihminenhän yleensä määrittelee itsensä ihmissuhteidensa kautta, mitä jos on vain huonoja ihmissuhteita ja huono suhtautuminen itseensä? Tuntuu, että aina kun olen ihmisten ilmoilla ajattelen vain pahaa itsestäni. Tuntuu pahalta, kun ei ole ketään, jonka kanssa jakaa asioita. Ilman perhettäni olisin varmaan jo kuollut. Pyöriikö kenelläkään muulla samanlaisia mietteitä päässä? olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Käyttäjä hann123 kirjoittanut 06.07.2006 klo 14:22

Et arvaakkaan kuinka tutulta kuulostaa.. 😞

Käyttäjä Mayel- kirjoittanut 06.07.2006 klo 21:45

Joo tutult kuullostaa.. :/ 🤔

Käyttäjä hensu kirjoittanut 08.07.2006 klo 19:21

Huoh, just tällä hetkellä mietin, että miks ne kaverit on mun työtä kaikonnu. Niitä on kuitenki ollu. Ei mitää hajua miksi isona ryhtyis, tuntuu että se lisää tuttujen halveksuntaa mua kohtaan, kaikilla muilla on kokolailla asiat selvillä. Eiköhän me täältä nousta, toivottavasti..😑❓