Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä Miroir aloittanut aikaan 20.03.2006 klo 11:05 kohteessa Nuorten foorumi

Onko kenellään täällä (koskaan) määrätty lääkitystä masennukseen? Jos on, osaatteko kertoa, että auttaako se ollenkaan ja mitä kautta/millä perusteilla sellaisen saa? Olen nimittäin alkanut vakavasti harkita hakeutua lääkärin puoleen ja hankkia vihdoinkin ihan oikeaa apua ongelmiini. Uskoisin, että omassa tapauksessa lääkitys voisi olla oikea vaihtoehto. En kuitenkaan oikein tiedä, kenen…

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 16.08.2006 klo 22:37 kohteessa Nuorten foorumi

Moi kaikki😉 luin juuri äsken vanhoja viestejäni net-tukeen ja tänne keskustelu ryhmään. Kun aloin tänne kirjoittaa niin minulla oli monia ongelmia… paha masennus, paniikki häiriö, alkoholi ja itsetunto ongelmat. kaikki nuo on nyt voitettu paitsi alkoholi, mutta sitäkin jo hallitsen 🙂👍 En tiedä tarkalleen itsekkään mikä teki olostani paremman, ehkä…

Käyttäjä Scorchio aloittanut aikaan 31.07.2006 klo 11:28 kohteessa Nuorten foorumi

Täytyy vähän yrittää koota ajatuksiaan ja sanojaan, että sais mahdollisimman oikeen ja just niin hyvän jutun aikaseks kuin tällä hetkellä tuntuu.. Eli olen 21-vuotias tyttö, mulla on psykoottinen häiriö, mikä on nyt sitte toki aika ”paha” diagnoosi, mitä en olekaan ajatellut viime aikoina, että se jotenkin paha olisi, kun itselläni…

Käyttäjä Fear aloittanut aikaan 06.07.2006 klo 09:21 kohteessa Nuorten foorumi

Mitä mieltä olette siitä, että ihminen yrittää muuttua, yrittää olla parempi yrittää olla ahkerampi, reilumpi, oikeudenmukaisempi, mukavampi muita ihmisiä kohtaan? Entä jos on temperamenttinen ja yrittää hillitä itsensä paremmin? Pystyykö ihminen siihen pystykö ihminen muuttumaan vai onko yrittäminen jo itsestään itsensä ja ennenkaikkea muiden pettämistä? Elämä on valintoja kaikki sanoo.…

Käyttäjä Unwanted aloittanut aikaan 08.08.2006 klo 12:39 kohteessa Nuorten foorumi

Tämmöistä sain itku silmässä kännykkään kirjoiteltua viime yönä.. -Kuka sirpaleet korjaa tai liimaa paikoilleen? -Ei kukaan. Sirpaleet vuotaa joka kerta ku viillän, ne ei poistu vaan ne vaihtaa paikkaa. Ja niitä tulee lisää joka kerta kun mua satutetaan. Anteeksi voin antaa mutta sirpaleet on muistuttamassa menetytetystä rakkaudesta, rakkaudesta jossa uskalsin…

Käyttäjä Tietänsä etsivä aloittanut aikaan 24.04.2006 klo 23:08 kohteessa Nuorten foorumi

Löytyykö muita joilla on sekä masennus että ahmimishäiriö (tarkoitan BED:iä, en bulimiaa) ? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia. Olen sairastanut masennusta reilut kuusi vuotta ja ahmimishäiriötä ties kuinka kauan, mutta ainakin tuon kuusi vuotta. BED:iä tajusin sairastavani vasta jokin aika sitten. Masennuksen vuoksi olen ollut jo pitkään hoidossa, mutta…

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 16.04.2006 klo 00:05 kohteessa Nuorten foorumi

Ylämäkeä seuraa aina alamäki, ainakin mun elämässäni. Hetken hymyilyttää, jonka jälkeen tajuaa ettei mulla ole oikeutta siihen. On väärin, jos mulla on hyvä olla. Varmaan kaksviikkoo sen jälkeen kun aloin seurustelemaan, oli hyvä olla oikeesti, mutta nyt mennään jo niin jyrkkää alamäkeä eikä jarru tunnu toimivan. En oikein tiedä voiko…

Käyttäjä Mariaana aloittanut aikaan 29.07.2006 klo 22:05 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa! Käyttääkö täällä joku Citalopram HEXAL 20 mg lääkettä masennukseen? onko millaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä ? itselläni tuntui auttavan mutta nyt alkaa taas tuntua että olen vain yhä herkempi syödessäni tätä.. :/ entä onko kellään kokemuksia, miten lääkitys auttanut pakkoajatuksiin?

Käyttäjä Marybella aloittanut aikaan 04.07.2006 klo 17:43 kohteessa Nuorten foorumi

Tuntuu niin pahalta,kun hetkessä,liian nopeasti liian moni asia muuttuu. Ne joita pitänyt lähimpinä ystävinä,eivät olekaan sitä minä pitänyt,sen huomannut niissä tilanteissa kun oisi valtavasti tukena tarvinnut..vaikka itse kuitenki pyrkinyt antamaan ystävyyttä sanan muodossa. Ja toinen on perhe:niihinkään välit eivät ole kunnossa enään kun masennukseni puhkesi lapsuuteni kuvioiden takia. Kaikki tuntuu…

Käyttäjä Mariaana aloittanut aikaan 03.07.2006 klo 12:39 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka! Olen nuori nainen ja omasta mielestäni kärsin erittäin pahoista pakkoajatuksista, ajatukset on alkanu häiritsemään tosi pahasti mun elämää, eli päässä pyörii kaikenlaisia juttuja, mitä en voisi ikinä tehdä mutta ne eivät lähde kuitenkaan pois mikä aiheuttaa mulle pahaa ahdistuneisuutta. Onko kellään samoja oireita/kokemuksia? Pahinta on että ajatukset muodostuvat mm.…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: