Kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä

Kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä

Käyttäjä Mariaana aloittanut aikaan 29.07.2006 klo 22:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Mariaana kirjoittanut 29.07.2006 klo 22:05

Heippa!
Käyttääkö täällä joku Citalopram HEXAL 20 mg lääkettä masennukseen? onko millaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä ? itselläni tuntui auttavan mutta nyt alkaa taas tuntua että olen vain yhä herkempi syödessäni tätä.. :/ entä onko kellään kokemuksia, miten lääkitys auttanut pakkoajatuksiin?

Käyttäjä aavaton kirjoittanut 31.07.2006 klo 11:02

Hei, en juuri tuota merkkiä syö mutta vähän vastaavaa. Tai oikeastaan söin, päätin olla terve ja lopetin lääkityksen ilman lääkärin lupaa.

Viestissäsi oli sana pakkoajatus ja minulla niitä on ollut. Tai ainakin terapeutti niistä on puhunut kohdallani, lopetin terapiankin sitten.
Höh, tätäkin viestiä, mitähän yritän kertoa.

Kun minulla oli lääkitys pääsin eroon kuolemanpeloista, uskallisin lähteä mökistäni maailmalle enkä enää pelännyt muiden ihmisten huomaavan minusta, että olin syyllinen äitini itsemurhaan. Mutta ei minulle läheiseni oikein mitään pystyneet sanomaan, kun minulta heti valuivat kyyneleet silmistä. Enkä edes tiedä miksi valuivat, uskon olleeni liian herkkä lääkityksen takia.

Nyt sitten kokeilen mitä minulle tapahtuu ilman lääkitystä. Mutta en tietenkään muiden kehota lopettamaan omaa lääkitystä. Jokaiselle lääkkeet vaikuttavat eri tavalla; minulla niistä oli hyötyä mutta myös paljon haittaa. Ja palaan takaisin lääkitykseen, jos olen tulossa mökkihöperöksi.