Nuorten foorumi

2 kuukautta sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Tiriac aloittanut aikaan 09.07.2007 klo 01:26 kohteessa Nuorten foorumi

Olen käynyt lukemassa teidän kirjoituksia ja olen nyt kolme tuntia putkeen ollut erilaisella keskutelupalstalla ja luin muiden ihmisten ongelmista ja kyyneleet virtaavat pitkin poskiani. Vituttaa, et muillaki on ongelmia, todellisuus iskee, ettei ole niin ”erilaine”, on vaa iha samanlaine ku muut. Tai joskus tuntuu, et haen vaa jotain, et joku…

Apua?

2
Käyttäjä overdose aloittanut aikaan 07.04.2008 klo 16:19 kohteessa Nuorten foorumi

En ole aiemmin kirjoittanut tänne ja minua ehkä hieman pelottaakin kirjoittaa, mutta nyt vain tuntui siltä että on pakko purkaa tätä ajatuskerää. Olen lukion viimeisellä luokalla ja kärsin paniikkihäiriöstä. Poissaoloja alkoi kasaantua runsaasti, koska ahdistus kasvoi niin suureksi että en enää uskaltanut poistua asunnostani. Pienetkin vastoinkäymiset iskivät vasten naamaa todella…

Käyttäjä Dilbert08 aloittanut aikaan 01.04.2008 klo 14:52 kohteessa Nuorten foorumi

Etsin ensisijaisesti psykoosia sairastavan lähiomaisia, jotka olisivat valmiita kertomaan omia kokemuksiaan psykoosin hoidosta. Minkälaiset hoitomuodot ja lääkkeet ovat osoittautuneet toimiviksi ja mitkä keinot auttavat lähiomaisia jaksamaan itse? Olisi myös hienoa kuulla jos joku on onnistunut parantumaan niin, että pystyy elämään suht koht normaalia, tasapainoista elämää vielä psykoosin jälkeenkin. Mitä se…

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 31.03.2008 klo 13:52 kohteessa Nuorten foorumi

Hei Kaikille! Elän elämäni parasta aikaa. Ystävät ja perhe tukevat minua. Voin sanoa että olen onnellinen vaikka minulla on monenlaisia toiveita elämältä. Toiveiden ei ole pakko toteutua mutta jos jokin niistä toteutuu niin olen vielä onnellisempi. Juuri tämä toivekkuus, huumorintaju, positiivinen elämänasenne tekee elämästä elämisen arvoisen. Pahimmassa sairauden vaiheessakin on…

Käyttäjä lindsay aloittanut aikaan 17.03.2008 klo 01:24 kohteessa Nuorten foorumi

Mua on häirinny pitkän aikaa pakkoajatukset. Kaikki lähti kai siitä ku siivosin yks päivä ja sitte äiti paiskas oven kii ku se puhu puhelimessa ja olin tulos sen huoneesee imuroimaa. Jotenki pelästyin kai siinä ja olin kiihdyksissäni ja mielee tuli sanat ”tapan sut”. Se oli kauheeta je pelästyin sitä koska…

Käyttäjä Angelah aloittanut aikaan 20.06.2004 klo 15:17 kohteessa Nuorten foorumi

Oma tarinani on varmaankin monelle tuttu..Mutta kerron näin tiivistetysti ja olis kiva kuulla muidenkin ajatuksia.. Kuudennella luokalla kehitin itselleni syömishäiriön,anoreksian..ja samoihin aikoihin menetin kaikki ystäväni ja koulukiusaus alkoi.Olin yksin,ongelmieni kanssa. Vuotta myöhemmin asiat tuntuivat hetkeksi paranevan,mutta sitten koulukiusaus alkoi uudelleen.. 😭 Sen jälkeen olen aina vihannut omaa kuvaani ja itseäni.…

Käyttäjä keijukaispöly aloittanut aikaan 12.09.2007 klo 21:55 kohteessa Nuorten foorumi

moips… kuinka montaa muuta mietityttää lasten ja nuorten psykiatrisen hoidon puuttuminen. siis kyllähän sitä on mutta sitä on ihan liian vähän tarjolla ja lapset joutuvat odottamaan ties kuinka kauan että pääsee saamaan apua. se on musta vaan TOSI väärin ja ainakin mulle tulee hirvee hinku auttaa niitä lapsia. onko jollakulla…

Käyttäjä AnniGA aloittanut aikaan 22.01.2006 klo 23:32 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin tietää onko täälä ehkä muita joille on kyseinen asia tapahtunut & kuinka se on vaikuttanut elämään.. Itsellä näyttää olevan seinä jo melko lähellä vastassa ja kohta varmaan alkaa tuntumaan siltä että seinät kaatuu päälle ☹️ Eli itselleni se on jättänyt syvimmät haavat joita olen tähän mennes vielä kokenut☹️

Käyttäjä suksui aloittanut aikaan 13.12.2007 klo 16:04 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä onko täällä tästä vielä puhuttu. Mä haluisin saada tietää koulukodeist, onko sipoossa koulukotii? Miten mä voisin kertoo mun mutsille et mä haluun koulukotiin? Mitä kaikkee vaaditaan että semmoseen pääsee? Onko kellään kokemuksii niistä?

Käyttäjä theory aloittanut aikaan 29.02.2008 klo 00:33 kohteessa Nuorten foorumi

Eipä näkynyt nuorten foorumilla paniikkihäiriölle omaa topicia, joten ajattelin että tämä voisi olla ihan kätevä. Eli siis, paniikkihäiriöstä kärsiviä? Missä tilanteissa esiintyy, minkälaisia oireita? Oletko päässyt kohtauksista eroon? Jos, miten? Onko sinulla lääkitystä? Itselläni ei ole todettu paniikkihäiriötä, mutta olen lukenut oireista ja olen diagnosoinut sen itse itselleni melko varmaksi.…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: