Elämä on elämisen arvoinen

Elämä on elämisen arvoinen

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 31.03.2008 klo 13:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Daniel kirjoittanut 31.03.2008 klo 13:52

Hei Kaikille! Elän elämäni parasta aikaa. Ystävät ja perhe tukevat minua. Voin sanoa että olen onnellinen vaikka minulla on monenlaisia toiveita elämältä. Toiveiden ei ole pakko toteutua mutta jos jokin niistä toteutuu niin olen vielä onnellisempi. Juuri tämä toivekkuus, huumorintaju, positiivinen elämänasenne tekee elämästä elämisen arvoisen. Pahimmassa sairauden vaiheessakin on ollut se pieni mutta merkityksellinen toivon kipinä. Siksi haluaisin sanoa kaikille: ”älkää menettäkö uskoa parempaan huomiseen.” Elämässä tapahtuu paljon mielenkiintoisia asioita. Minulle jokainen päivä on ”uusi seikkailu” ja odotan seuraavaa päivää toivekkaana. On helppo nukahtaa joka ilta ja odottaa sitä ”uutta seikkailua.” Näitä iloiten jakaen🙂🌻 Daniel

Käyttäjä MinäVain kirjoittanut 31.03.2008 klo 15:30

Hienoa Daniel, että ajattelet noin ja että tilanteesi on noinkin hyvä!🙂🌻 On ihanaa lukea viestejä ihmisiltä kun elämä alkaa pitkän alamäen jälkeen hymyillä ja pikkuhiljaa oppia huomaamaan niitä elämän pieniä iloja...Niitä nimittäin on paljonkin, meillä ihmisillä ei vaan ole normaalisti aikaa tai ymmärrystä huomata niitä!🙂
Elämä on todellakin elämisen arvoinen ja joka päivä on uusi. On vaikeita aikoja, mutta selvtä voi lähes mistä vain, kunhan vain tahtoa ja voimaa riittää, sen voin sanoa myös täysin omista kokemuksistani. "Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa" on sanonut joku viisas ihminen joskus ja uskon täysin, että näin se lopulta meneekin. Hyvää kevään jatkoa kaikille, myös sinulle Daniel ja kaikkea hyvää myös jatkoon!🙂🌻