Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
viiltely
79onko teistä kukaan viillely itteään miten olette päästeet siitä tavasta olen ihan epätoivoinen sen vuoksi ja haluaisin pääst siit eroon olen käynyt psykoterapiassa ja saan lääkitystä mutta eivät tunnu auttavan???😭😑❓
itsemurha
13Ajattelenitsemurhaa nyt jo lähes koko ajan. Opiskelut menee hyvin, ei siis ”kannata” itseään tappaa. En vain jaksa enää elää. Lauantaina otin yliannostuksen, mutten tappavaa. Viillellyt olen jo pitkään. Tiedän, että paikkani olisi osastolla. mutta vieläkään, kahden vuoden jälkeen vanhemmat eivät hyväksy masennusdta tai lääkkeitä tai mitään siihen liittyvää. Tuntuu niin…
Tämä on ensimmäisiä kertoja kun kirjoittelen tänne. Rekisteröidyin jo vähän aikaa sitten, tarkoituksenani kirjoittaa ja purkaa tunteita, mutta se jäi luettuani muiden kirjoituksia. Minulle tuli niistä niin paha olla jo muiden puolesta, etten käynyt täällä vähään aikaan. Olisin kovasti halunnut auttaa, mutta rupesin murehtimaan muidenkin asioita, joten en pystynyt.☹️ Itse…
En tiedä miksi kirjoitan, mutta haluan kertoa teille tarinani, ja toivon kohtalontovereiden ja muidenki vastaavan, miten kestän, miten muutun?? tässä tarinani: Jo nuorena alle 16-kesäisenä elin kuulumatta mihinkään ja tunsin olevani yksinäinen. Minulla oli ystäviä, pelasin jalkapalloa ja minulla oli seurustelusuhteita. Kaikki sosiaaliset suhteeni kuitenki perustui siihen, että tahdoin vain…
Aloitin eilen masennuslääkkeen (Sertralin) syömisen. Muillakin masennuslääkkeillä on pahoinvointi, oksentelu ja ruokahaluttomuus listattu haittavaikutuksiin. Voiko näitä oireita lievittää jotenkin? Oon jo nyt ihan kypsä huonoon oloon.
”kakstuhattaviis meni etsies itseeni ja se välillä aiheutti vitunmoisen migreenin kun löin pääni joka kerta päädyin umpikujaan ei sopinu yhteen ottaa iisisti ja mennä lujaa”/Narcotic Tämä laulunpätkä kuvastaa täydellisesti elämääni joskin lyön vieläkin päätäni seinään.Olen kohta täysi-ikäinen mutta en tunne olevani vieläkään arvokas ihmisenä, enkä tiedä miksi kahlaan pohjamudissa kaulaani…
Elikä ajattelin myös kokeilla kirjoittaa tänne,en kylläkään tiedä minkä takia. Oon 16-vuotias tyttö ja mulla on ollut lähes aina syömiseni kanssa jotain ongelmia. Ala-asteella en oikein koskaan syönyt mitään ja aina yritin laihduttaa vaikka olinkin normaalipainoinen. Ylä-asteelle mentyä myös oksensin ja yhdeksännellä luokalla huomasin minulle kehittyneen ahmimishäiriön. Kävinkin sitten koulun…
Mulla on jotenkin kaikin puolin masentunut olo. En tiedä mistä alkaisin mutta koulu on aika suuri stressin aiheuttaja elämässäni. Inhoan kouluani enkä ollenkaan jaksa pitkiä koulupäiviä ja aikaisia aamuherätyksiä. Mikään ei mene niinkuin pitäisi ja kursseja joutuu pähkäillä hirveästi. Lisäksi tunnun olevani ulkopuolinen koulussani vaikka mulla pari kaveria onkin. Istun…
Mun tarinani on vois sanoo jo aika klassinen, kun on näitä muiden tarinoita lueskellut. Mua on siis viimeiset kymmenen vuotta, eli se aika mitä on koulua käynyt, kiusattu koulussa. Ei mitään fyysistä väkivaltaa, mut käytävillä haukkumista ja jatkuvaa syrjimistä ☹️ . mun koulussa on pieni tyttöporukka jotka oikeen työksensä haukkuu…
Mitä masentunut ihminen haluaa kuulla? Miten voi toimia parantaakseen hänen oloa? Ystäväni kertoi minulle kärsivänsä vaikeasta masennuksesta, joka on kestänyt jo yli kaksi vuotta. Kotona hänellä on todella huono tilanne, isä on alkoholisti ja äiti ei hyväksy tytärtään. Joka päivä hän haluaa pois sieltä, ja kun pääsee, ei halua mennä…