Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 02.06.2009 klo 20:06 kohteessa Nuorten foorumi

Näytän aivan jumalattomalta ja vartaloni hyllyy kun kävelen. Minun täytyy laihtua ja paljon! Painan 46,5kg ja olen 163cm pitkä. Shokki iski tänään peilistäni aivan yllätyksenä, olen taas lihava! Olin joskus ihanan laiha mutta huonokuntoinen, tätähän olen aina yrittänyt. Lihottaa. En haluakkaan sitä, mitä minä teen. ☹️ en voi katsoa itseäni…

Käyttäjä yo aloittanut aikaan 02.06.2009 klo 12:59 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla anoreksia todettiin ja pääsin hoitoon, en kylläkään osastolle. Yllättävän nopeasti olen ruvennut syömään, vaikka vaikeaa se onkin, välillä vieläkin syömättömiä päiviä.. Pääkaupunkiseudulla on onneksi paljon tukiryhmiä joissa pääsee keskustelemaan muiden kanssa jotka on samassa tilanteessa. Minua on ainakin auttanut, kannattaa ottaa yhteyttä ja mennä mukaan! Saa tukea kun on…

Käyttäjä Hiljainenn aloittanut aikaan 12.05.2009 klo 13:33 kohteessa Nuorten foorumi

Olen ollut masentunut noin 5 vuotta ja itsemurha on käynyt mielessä monesti. Viimeisen 2-3 vuoden aikana masennus on pahentunut ja nyt viimeisen muutaman kuukauden aikana se alkaa olemaan liikaa minulle.. En ole pystynyt toteuttamaan itsemurha ajatuksiani koska en halua tuottaa surua perheelle ja kavereille. En ole koskaan pystynyt puhumaan muille…

Käyttäjä kyoshiro aloittanut aikaan 05.05.2009 klo 21:34 kohteessa Nuorten foorumi

moikka.. asun tädilläni ja joskus se vain ärsyttää minua niin paljon… nyt se kysyi minun kaverini puheluista ja että kuka sille soittelee,sillä se puhuu mukamas liikaa puhelimes.kirosin ja sanoin että mitä se sille kuuluu.oli hetken hiljaisuus.ja tätini puhelin soi,aattelin piruuttani kysyä kuka sille soittaa.no yllätys yllätys,”en sano”. kysyin ainakin miljoona…

Käyttäjä moony aloittanut aikaan 11.05.2009 klo 19:09 kohteessa Nuorten foorumi

En enää jaksa mennä kouluun. En lukea kokeisiin. En nousta sängystä. En jaksaisi enää esittää iloista, haluasin kyllä olla iloinen, mutten pysty siihen yksin. Ja kun olen niin yksin. Isän ja minun välit ovat todella huonot. Paras ystäväni on hylännyt minut, hän oli ainut joka tietää masennuksestani. En uskalla enkä…

Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 26.05.2009 klo 16:20 kohteessa Nuorten foorumi

Lukiokaverini äiti kuoli onnettomuudessa viime lauantaina. Koulussa on hiljaista, eikä tällä viikolla vielä osata iloita lomasta. Onneksi kaikki ymmärtävät olla tukena, ja yhteishenki on hyvä. Pienessä koulussa asioita koetaan yhdessä. Äitinsä menettänyt tarvitsee tukea ja ystäviä vaikka sanat ja teot ei voisikaan auttaa

Käyttäjä jiggy aloittanut aikaan 08.04.2008 klo 14:19 kohteessa Nuorten foorumi

En tajuu, mun kaverit vihjailee koko ajan että mun pitäs laihtuu enemmä.. Mitat on 163/53.. Ennen painoin 66.5kg 🤔 ja laihdutin melko nopeesti yli kymmenen kiloa ja ajattelin että voisin nyt olla edes hiukan tyytyväinen.. mutta ei, tunnen itseni valaaksi ku kaverit on laihoja, kauniita ja ne vielä sanoo mulle…

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 11.05.2009 klo 18:53 kohteessa Nuorten foorumi

mitäs sanotte tästä asiasta? asia on se että saako potilas antaa suklaata ja muita lahjoja hoitohenkilökunnalle vai ei. ja miksi jotkut hyväksyy sen ja jotkut ei ja ketä asiassa uskoa vai uskoako ketään? Minäkin olen jonkun verran ollut n.s hoitotyössä hoitajana kun yläasteen työharjoitteluissa olin mm kehitysvammaisia auttamassa heidän asuntolassaan…

Käyttäjä krisnel aloittanut aikaan 23.04.2009 klo 12:11 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Aloitan ensi viikolla uuden työn, kaupan kassana! Minua pelottaa ihan hirveästi mennä töihin, koska olen traumatisoitunut edellisen työpaikan takia, joka myös oli asiakaspalvelua. Minua pelottaa, että saan hirveän paniikkikohtauksen ja kassallani olevat huomaavat sen ja teen jotain tyhmää esim. menen maahan makaamaan tai juoksen yhtäkkiä käytävälle kun en hallitse…

Käyttäjä kaikkipielessä aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 00:52 kohteessa Nuorten foorumi

Olemme riidelleet jo puoli vuotta, mennään vaan ympyrää, itseasiassa koko ajan huonompaan suuntaan. Hän vihaa minua yli kaiken ja saatan menettää muutkin kaverit tämän riidan takia. Mitä voin tehdä? Hän ei halua tavata minua ikinä, hän ei puhu minulle. Joskus tunnilla vastaa kysymyksiin, jos opettaja kerran vaatii, meillä on samoja…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: