Suuri riita parhaan kaverin kannsa

Suuri riita parhaan kaverin kannsa

Käyttäjä kaikkipielessä aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 00:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kaikkipielessä kirjoittanut 06.05.2009 klo 00:52

Olemme riidelleet jo puoli vuotta, mennään vaan ympyrää, itseasiassa koko ajan huonompaan suuntaan. Hän vihaa minua yli kaiken ja saatan menettää muutkin kaverit tämän riidan takia. Mitä voin tehdä?

Hän ei halua tavata minua ikinä, hän ei puhu minulle. Joskus tunnilla vastaa kysymyksiin, jos opettaja kerran vaatii, meillä on samoja tunteja koulussa.

Kaikki on niin vaikeaa, joka päivä mietin että mitä voin tehdä ja miten saan elämäni kuntoon, en enää kerta kaikkiaan jaksa. En jaksa nousta aamulla sängystä sen takia että menen kouluun, jossa kohtaan ex parhaan kaverin ja hänen nykyisen ilkeän parhaan kaverinsa.

En enää jaksa, auttakaa minut ulos lopputtomasta riidasta?😉😑❓☹️😑❓

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 07.05.2009 klo 09:30

Hei kaikkipielessä!

Mikä tuohon loputtomaan riitelykierteeseen on johtanut? Rauhassa on vaikea olla ennen kuin on sovussa itsensä ja muiden kanssa. On hyvä, että haluat tehdä jotakin vaikealle tilanteellenne. Jos "kaverisi" tuntee kuten sinä, hänkin varmaan haluaisi sopia. Olisiko riitelynne mennyt todella pitkälle sen vuoksi, ettei kumpikaan ole tehnyt aloitetta tilanteen korjaamiseksi?

Monet asiat onneksi ratkeavat järkevällä keskustelulla! Mikset sanoisi entiselle parhaalle ystävällesi, että tilanteenne vaivaa sinua ja että haluaisit sopia? Ehkä toivot "kaverisi" tekevän itse aloitteen, mutta se ei johda mihinkään. Niin vaikeaa kuin se onkin, niin varo syyllistämästä häntä. Muista, että riitelyyn tarvitaan vähintäänkin kaksi henkilöä. Jossei "kaverisi" haluakaan sopia, niin voit olla hyvällä mielellä siitä, että olet hoitanut tilanteen fiksusti. Hän tuskin jaksaa sinulle loputtomiin kiukutella.

🙂👍

Käyttäjä Unconnected<3 kirjoittanut 07.05.2009 klo 18:39

Mä hoidin suuren riitani mun ex-bestan kanssa sanomalla asiat läpi mesessä.

Se kysyi haluanko olla enään sen kaveri ja vastasin että en.

Miks ihmeessä mä enään haikailisin semmosen säälittävän idiootin kanssa, joka ei enään aijo olla mun kanssa. Se on loppu ja piste lopun perään.

Ne bitchläpit mitkä mä lupasin antaa sille, on kyllä vielä antamatta, mutta kyllä mä ne joskus saan annettuu.

~Rakastaa sitä mitä te vihaatte, Unconnected<3~

Käyttäjä kyoshiro kirjoittanut 12.05.2009 klo 17:53

onko sinulla muita ystäviä kuin hän?? onko hänellä muita ystäviä kuin se ilkeä best kamu?
jos sinulla ei ole muita ystäviä yritä olla mahdollisemman kiltti sille ILKEÄLLE BEST KAMULLE. mutta ole mahdollisemman ilkeä sille SUN EX KAMULLESI. vaikka kuinka hän v****ilisi.. niin ole niin kiltti kuin pystyt. ehkä teistä tulee kamut. sitten se sinun ex kamus tulee mustasukkaiseksi ja ehkä pyytää sinua kaveriksi.. jolloin tietysti suostut. vai etkö halua olla kunmmankaan kaveri? siinä tapauksessa vit**ile niin paljon kuin voit. ja hanki uusia ystäviä. jos mikään ei auta kerro