mitäs ny tekis…?

mitäs ny tekis...?

Käyttäjä kyoshiro aloittanut aikaan 05.05.2009 klo 21:34 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kyoshiro kirjoittanut 05.05.2009 klo 21:34

moikka..

asun tädilläni ja joskus se vain ärsyttää minua niin paljon… nyt se kysyi minun kaverini puheluista
ja että kuka sille soittelee,sillä se puhuu mukamas liikaa puhelimes.kirosin ja sanoin että mitä se sille kuuluu.oli hetken hiljaisuus.ja tätini puhelin soi,aattelin piruuttani kysyä kuka sille soittaa.no yllätys yllätys,”en sano”. kysyin ainakin miljoona kertaa. ja sitte se lopetti puhelun ja sanoi että kekkonen. no sitten tätini meni ulos ja minä hiivin keittiöön ja otin kaukosäätimestä patterit.sitten se tulee sisälle ja huomaa et niit ei oo siellä. SE RUPEE MULLE HUUTAMAAN..ja mä sanon että kysy kekkoselta…

sitten se ei suostu päästämään mua ulos 9 jälkeen ja nyt se meinaa kieltää tietokoneen.
kaiken lisäksi olen alkanut viillellä,koska teen itselleni sellaista mitä muuten tekisin muille. joo tää on ihan sekoo..en tie johtuuko tää jostain teini jutusta sillä oon vasta 13 puol. ☹️(

sitten äitikin on ollut kadoksissa,ja kukaan ei tiedä missä se on.sen takia iskä on juonut ja se haittaa… joo oon varmaan ihan seko.. kaikki on vaan niin sekaisin.. koulu on niin kauheeta. opettaja päästi muut luokkalaiset kylpylään paitsi mut.. koska olen käyttäytynyt huonosti.. en jaksa tehä läksyjä sillä tuntuu ku siitä ei ois enää mitään hyötyä,ku kaikki on jo niin pielessä ku voi olla.no täs oli tämmöinen juttu.ainut hauska asia on että karkaan salaa ikkunasta köyden avulla ulos yöllä, niin että täti ei huomaa,, meen kattoon kavereita 🙂 ku ei se muuten päästäis.

Käyttäjä Unconnected<3 kirjoittanut 07.05.2009 klo 18:35

Vihdoinki joku mun ikänen<3

No jaajaa.. Emmä osaa sanoo muutakun, että sun tätis on aika röyhkee.

((8 Koeta pärjätä.

~Rakastaa sitä mitä te vihaatte, Unconnected<3~

Käyttäjä kyoshiro kirjoittanut 12.05.2009 klo 17:39

jep.. se on kyllä yks röyhkimys.. en oo määkään tavannu muita mun ikäsii.. 🙂)

Käyttäjä milsu kirjoittanut 26.05.2009 klo 19:17

omalla käytökselläsi varmasti voisit vaikuttaa paljon siihen miten tätisi käyttäytyy sinua kohtaan. jos hän kysyy kuka soittaa, voit vastata vain että yksi kaveri. jos hän kysyy ''mielenkiinnolla'' että kuka soittaa jne, älä vastaa ainakaan tyyliin ''mitä v*ttua se sulle kuuluu?!'', koska silloin kysyjä ns. vihastuu helposti, ihan sen toisen äänensävynkin takia.

mä en ymmärtänyt, miksi sä otit ne patterit kaukosäätimestä? kostoksi siitä että tätisi ei kertonut kuka soitti? ethän itsekkään kertonut.
se ettet saa mennä ulos yhdeksän jälkeen voi olla että tätisi yrittää vähän suojella sinua.

en halua sanoa että kaikki olisi sinun syytäsi tätisi käytöksestä, ei todellakaan ole, mutta uskoisin että itse voit vaikuttaa miten täti käyttäytyy. kokeileppa ensi kerralla olla vähän ystävällisempi 🙂 tsemppiä !

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 27.05.2009 klo 19:27

Heippa kyoshiro!

Sinusta huolehtivat aikuiset voivat tuntua todella ärsyttäviltä. Mietihän kuitenkin: Jossei tätisi olisi kiinnostunut toimistasi, etkö miettisikin, välittääkö hän sinusta ollenkaan? Aikuiset katsovat maailmaa toisin kuin nuoret. Elämänkokemus on opettanut heille, että vastaan voi tulla myös vaaroja.

Oletko ajatellut, kuinka salaperäisyytesi vaikuttaa tätiisi? Hän arvaa, että salaat tekemisiäsi häneltä. Avoimuus synnyttää avoimuutta ja luottamusta.

Äitisi katoaminen on todella kamalaa - et uskalla luottaa ihmisiin. Miksi kuitenkaan kostaisit tätä lähelläsi oleville? Missä nyt olisitkaan ilman tätiäsi? Tottahan toki sinulla on ollut ja on yhä rankkaa. Sinun pitäisikin löytää joku aikuinen, johon luottaa ja jolle avautua. Olisi tärkeää, että oppisit keskustelemaan pulmistasi. Näkisit, että niiden käsittelyyn on muita keinoja kuin kapinointi ja että nuo muut keinot parantavat oloasi.

Anteeksi, jos kirjoitukseni tuntuu saarnalta! Tarkoitukseni kuitenkin on hyvä. Tsemppiä!