Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä zena_91 aloittanut aikaan 23.09.2009 klo 15:27 kohteessa Nuorten foorumi

poikaystäväni aikoo muuttaa piakkoin etelä-suomeen ja haluaisi minut mukaansa. Kieltäydyin kuitenkin, koska haluaisin käydä koulun loppuun täällä. Hän ei enää puhu minulle ja on kuin minua ei olisikaan. Olen ihan rikki enkä osaa tehdä muuta kuin itkeä😭 Kouluhan olisi toki sielläkin, mutta koko tukiverkostoni jäisi tänne.. Toki voisin luoda uuden,…

Käyttäjä tatsi aloittanut aikaan 19.07.2009 klo 21:20 kohteessa Nuorten foorumi

Hmmh, mistähän aloittaisin elämäntarinan sepustuksen… Yritän tiivistää asiat niin joku ehkä jaksaa lukea.. Jospa joku osaisi minulle puhua tai sanoa jotain.. toivon niin. 😯🗯️ Kaikki taisi alkaa siitä kun olin 3-vuotias, ja isäni kuoli. Äitini masentui ja alkoi juoda. Siskoni oli tuolloin 7, ja tajusi tilanteen, ja myöhemmin hän on…

Käyttäjä lasia aloittanut aikaan 20.03.2008 klo 10:26 kohteessa Nuorten foorumi

Tästä on varmasti keskusteltu jo, mutta haluaisin kuulla miten asiat vaikuttaa nykyisin kun on jo kulunut aikaa tapahtuneesta.

Käyttäjä Violence aloittanut aikaan 12.08.2009 klo 17:02 kohteessa Nuorten foorumi

Viimeiset kaksi vuotta elämässäni ovat yhtä sumua. Elän tässä sumussa enkä tunnu pääsevän pois. Välillä minusta tuntuu, kuin en edes olisi olemassa .. Raahaudun vain tilanteesta toiseen ja jokainen sanani ja eleeni tuntuu olevan automaattista, aivan kuin en itse hallitsisi niitä. Vaikka olen tilanteessa fyysisesti paikalla, tunnen olevani henkisesti jossain…

Käyttäjä zuzki aloittanut aikaan 20.11.2007 klo 14:11 kohteessa Nuorten foorumi

Eli tahtoisin kuulla kokemuksia eri masennuslääkkeistä!?! Ja niiden vaikutuksista. Itselläni on tällä hetkellä 4 eri masennuslääkettä, jota syön säännöllisesti. Jotkut kyllä vaikuttavat myös unenlaatuun ja pituuteen ja ahdistukseen. Iltaisin Mirtazapin 30mg, Ketipinor (Seroquelin vastaava, halempi vain) 125mg ja aamulla on Paroksetiini 30mg. Ja tarvittaessa on Xanor 0.5mg korkeintaan 4 kertaa…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 21.08.2009 klo 09:20 kohteessa Nuorten foorumi

Tänään en mennyt kouluun. Se johtui siitä, etten ehtinyt bussiin. Äitini tarjosi kyytiä kouluun. En pystynyt menemään hänen kyytiinsä. Minulle nimittäin tuli väkisinkin samanlainen syyllisyyden tunne kuin psykiatrisella osastolla. Siellä minulle oli painotettu, että minun on aina mentävä joka paikkaan itsekseni – ei koskaan vanhempien kyydillä. Tämä oli kai askel…

Käyttäjä Goblin aloittanut aikaan 29.04.2009 klo 22:59 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, en tiedä miten minun tämä pitäisi sanoa mutta minulla on ongelmia. En puhu niistä kenellekkään, koska en halua läheisteni tietävän. Ajattelin että voisin tänne ne purkaa, mitä haittaakaan siitä minulle olisi. Kerron koko synkän tarinani. Aluksi synnyin suomessa, mutta kuin olin 1v niin vanhempani muuttivat työn perässä amerikaan. Siellä…

Käyttäjä Polly8 aloittanut aikaan 18.08.2009 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi

Mun tarinan vois sanoo olevan jo klassikko..Eli mua on viimeset kymmenen vuotta kiusattu koulussa,enkä jaksa sitä enää.Käyn nyt lukioo ja vaikka mulla on siellä kavereita,tuntuu kokoajan et kaikkialla puhuttaisiin pahaa musta ja et muhun heiteltäisiin ikäviä katseita.😞 Viime vuonna mä kerroin opinto-ohjaajalle et musta tuntuu et muutama tyttö lukiosta puhuu…

Käyttäjä js aloittanut aikaan 22.10.2008 klo 22:06 kohteessa Nuorten foorumi

Mä en tiedä mistä alottaa… Mulla on aina ollut paino-ongelmia. Jo lapsena kaikki sukulaiset kehottivat pudottamaan painoa ja sanoivat vanhemmille että miksi ne ei kiellä mua syömästä. Lapsesta asti oon pitänyt ruokaa lohduttavana. Ja minua on kiusattu painoni takia. Yläasteen alkaessa aloin pudottaa painoa. Vähensin syömistä, mietein mitä söin. Kolmessa…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 11.08.2009 klo 17:31 kohteessa Nuorten foorumi

Tänään kävin eräällä keskustelupalstalla, jossa joku oli tehnyt keskustelun ”kamalasta videosta”. Tiesin jo valmiiksi, että video olisi liian raskas minulle, joten päätin vain avata keskustelun ja lukea kommenteista vihjeitä siitä, mitä videossa tulisi tapahtumaan. Avasin siis keskustelun, ja arvatenkin tarjolla oli linkki jonka saattoi avata halutessaan nähdä videon. En avannut…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: