Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Tyttövain aloittanut aikaan 06.03.2011 klo 17:57 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tällä hetkellä sellaisessa tilanteessa, etten tiedä mitä pitäisi tehdä. En edes tarkalleen tiedä mikä minua vaivaa! Olen siis 17-vuotias, ja olen laihtunut viimeisen puolen vuoden aikana n. 11 kg. Lasken kalorimääräni päivittäin ja yritän syödä mahdollisimman vähän. Lihominen pelottaa minua aivan hirveästi. Äitini sanoo, että minulla on anoreksia. En…

Käyttäjä Bananza aloittanut aikaan 20.12.2010 klo 15:52 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! oon uusi täällä ja mulla on asiaa eli Tunnen itteni tosi usein masentuneeksi/surulliseksi ja viikossa on ehkä yksi päivä hyvällä lykyllä jolloin en pahemmin ajattele synkkiä asioita. Synkät ajatukset pukkaavat esiin kun olen koulussa ja vapaa-ajalla kun en ole kaverien tai kaverin kanssa. Mua on kiusattu yläasteella ja urheilujoukkuessa…

Käyttäjä Rikkihajalla aloittanut aikaan 01.06.2010 klo 13:07 kohteessa Nuorten foorumi

Valmistuin pitkän puserruksen jälkeen kevättalvesta. Olin työskennellyt yliopistossani tutkimusapulaisena pitkään ja tein sinne myös päättötyöni. Päättötyö vain venyi ja venyi ja tunsin riittämättömyyden tunnetta ja olin välillä todella stressaantunut, suutuksissa ja allapäin. Työ tuntui tarkoituksettomalta ja päämäärät saavuttamattomilta. Asiaa ei yhtään helpottanut, kun tyttöystävä jätti minut viime syksynä. Purin siitä…

Käyttäjä Sorbetto aloittanut aikaan 14.03.2011 klo 19:59 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla on takana useita epäonnistuneita ihmissuhteita, vaikka olen vasta parikymmpinen. Muutama vuosi sitten seurustelin ihmisen kanssa, joka osoittautui valehtelijaksi ja pettäjäksi. Tämä ihminen on useita kertoja myöhemminkin ottanut minuun yhteyttä ja anonut minua ottamaan hänet takaisin, kunnes taas on käynyt ilmi, että hänellä on aina ollut muita suhteita samaan aikaan.…

Käyttäjä Möhköfantti aloittanut aikaan 15.09.2010 klo 23:42 kohteessa Nuorten foorumi

Haluan kirjoittaa tästä ongelmastani tänne, koska häpeän sitä niin etten voi puhua siitä kenellekään. Minulla on jonkinlainen ahmimishäiriö, jonka sokeri laukaisee. Jos syön jotain makeaa en pysty hallitsemaan itseäni vaan sitä on pakko syödä kunnes on aivan täysi ja hirveä olo. Tätä on kestänyt noin 1,5 vuotta ja viimeisten kuukausien…

Käyttäjä körri aloittanut aikaan 05.12.2009 klo 21:24 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 18-vuotias ja nyt kun muistelen elämääni taaksepäin, olen aina pelännyt sairauksia. Ja aina olen tuntenut itseni jotenkin kipeäksi, aina olen ollut tutkimassa oireitani. Aina olen myös huolestunut ihan tajuttomasti ihan pikkujutuista. Nyt kuitenkin tää mun pelkoni on mennyt jo vähän yli. Löydän itsestäni merkkejä tappavista taudeista. NOPEASTI TAPPAVISTA. Aivokalvontulehdus,…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 29.04.2009 klo 17:59 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa Mie ajattelin avata tälläisen keskustelun jos joku muukin ois kokenu jotain saman kaltaisia juttuja ku mie.. Kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ensimmäinen paikkani oli asuntola. Se huone oli valkoinen. Kuin yksiö, mutta siitä puuttui keittiö. Se huone oli hyvin pieni. Wc:ssä oli suihku tila.. wc:n lukko ei ollut luotettava……

Käyttäjä emssil aloittanut aikaan 07.01.2011 klo 15:03 kohteessa Nuorten foorumi

Hei Olen parin kuukauden kuluttua 19 vuotta täyttävä nuori nainen, ja olen vuosia kärsinyt mielenterveysongelmista. Muistan kärsineeni hermostuksesta jo kolmannella luokalla ala-asteella. En muista kauanko tätä kesti, mutta se palasi kun menin yläasteelle. Ensimmäiset pari kuukautta oksensin aamuisin, vaikka en kokenut olevani kovinkaan hermostunut. Se meni aikanaan ohi. Kärsin kasiluokalla…

Käyttäjä lovegirl aloittanut aikaan 11.02.2011 klo 23:26 kohteessa Nuorten foorumi

Moi ! mulla oli viime vuonna syömishäiriö mutta mun isäpuoli huomasisen ja lähetti mut itse käymään terkkarilla kun mä vaan laihduin ja laihduin enkä suostunut syömään paljoa mitään ja kun menin sitten terkalle niin terkkari sanoi mulle että jos en olisi mennyt kertomaan olisin ollut letkuissa kesällä kiinni .ja n…

Käyttäjä Iq aloittanut aikaan 28.02.2011 klo 14:37 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä mitä tehdä. Vaikka olen vasta 16-vuotias, tiedän tykkääväni vain tytöistä. Ihastun tosi nopeasti, mutta ihastus muuttuu aina masennukseksi ja ahdistukseksi, kun tiedän ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia – hyvä esimerkki on ensimmäinen ihastukseni. Hän on hyvä kaverini, soittelemme samassa bändissä ja pidämme edelleen yhteyttä toisiimme usein. Hän vain…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: