Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä laru aloittanut aikaan 01.12.2010 klo 10:03 kohteessa Nuorten foorumi

Aloitin tänä vuonna ensimmäisen seurustelusuhteeni, vaikka ikää on kertynyt 20 vuotta. En vain koskaan aiemmin ollut saavuttanut seurustelua, vaikka kiinnostusta on ollut. Tapasin työ(harjoittelu)paikallani mukavan nuoren miehen, kutsuttakoon häntä tämän kirjoituksen aikana A:ksi. Tutustuimme, tulimme kavereiksi, ihastuimme. Itse en vain ollut aivan heti valmis mihinkään vakavaan seurustelusuhteeseen – nyt kun…

Käyttäjä icecube aloittanut aikaan 01.05.2011 klo 20:42 kohteessa Nuorten foorumi

Tilanne alkaa olla sellainen etten enää kestä. Olen syksyllä 19 täyttävä poika, ja luulen että olen masentunut. Kaikki alkoi kun olin 16 vuotias ja menin ammattikouluun. Kolmannella viikolla 3 luokkatoveriani aloittivat kiusaamiseni, joka oli lähinnä sanallista, mutta myös tönimistä ja tavaroiden piilottamista tapahtui. Syy kiusaamiseen oli se, että minulla on…

Käyttäjä Suvi2 aloittanut aikaan 18.04.2011 klo 01:55 kohteessa Nuorten foorumi

Aloitin viiltelyn vuosi sitten. En halunnnut, että kukaan näkisi jälkiä, mutta kuitenkin sisimmässäni toivoin, että joku näkisi ne ja kysyisi, miksi? No viiltelyä jatkui joka ilta kunnes realisoiduin, että jäljet näkytvät ja aloin viiltelemään vain yhtä kohtaa jotta jälkiä ei tulisi niin paljoa. Koin suurta henkistä tuskaa joten koin, että…

Käyttäjä Heidi4 aloittanut aikaan 28.04.2011 klo 14:20 kohteessa Nuorten foorumi

Hakeuduin juttelemaan mielenterveyden kriisipuhelimeen, taistellessani usean vuoden ajan opintojeni parissa. Ymmärsin, ettei asiani ole kovinkaan hyvin ja voimani olivat hyvää vauhtia ehtymässä. Minulta meni vuosia myöntää, ettei kaikki ole hyvin ja vielä pidenpää, etten selviä ilman ammattiapua. Painin näiden asioiden kanssa yksin, enkä ollut ikinä maininnut kenellekkään ongelmistani. Piti olla…

Käyttäjä laremoi aloittanut aikaan 23.04.2011 klo 12:57 kohteessa Nuorten foorumi

En tiiä mistä alottaisin kertoo…. En oo käyny missään lääkärissä tai missän, mutta mulla on tosi masentunut olo ….. turha, ahdistunut, yksinäinen, väsynyt, ei jaksa nykyäään tehdä enää yhtään mitään. Tätä on kestäny pian vuoden. Kaikki alko sillä kun menetin parhaankaverin kun aloin seurustella yhen jätkän kanssa josta paraskaveri ei…

Käyttäjä HHenis aloittanut aikaan 06.04.2011 klo 21:49 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon käyny psykiatrin luona ja kaikkee ja mikää ei tunnu auttavan ;__; mun elämä on menny vituiks kakkosluokast eteepäi…mua alettii kiusaa ja kaikkee mahollista…harkitsin itsemurhaa jo 4-5luokalla….mua masentaa nykyää ihan vitusti ja mulla on enää yks syy elää…poikaystävä…mut se asuu rovaniemellä…mä etelä suomes…välimatkaa yli 700kilsaa… ;__; mä en jaksa…

Käyttäjä neverever aloittanut aikaan 13.04.2011 klo 21:57 kohteessa Nuorten foorumi

Ongelmani on siis seuraavanlainen: Olen 17-vuotias lukiota käyvä tyttö. Olen todella tunnollinen, lähes kympin oppilas. Olen jo monia vuosia kärsinyt erilaisista mielenterveyshäiriöistä, milloin syömishäiriöstä, masennuksesta, paniikkihäiriöstä, ahdistuksesta… Nyt tilanteeni on sellainen, etten enää oikeasti tiedä mitä tehdä. Käyn viikoittain juttelemassa terapeutilleni. Nyt olemme keskustelleet psykoterapian aloittamisesta. Olen odottanut psykoterapiaan pääsyä…

Käyttäjä ppetra aloittanut aikaan 24.04.2011 klo 12:18 kohteessa Nuorten foorumi

Okei eli siis alotan tässä kirjottamisen nyt ilman mitään alkuspiikkejä! Musta siis tosiaan tuntuu että kaikki ei oo ihan okei, että oisin ehkä mahollisesti vähän masentunu tai jotain vastaavaa? Tarviin vaan vähän neuvoja mitä tehä, jopa tää kirjottaminen tänne nettiin tuntuu jotenki tosi hankalalta ja kynnys oli tosi suuri ennenku…

Käyttäjä Minnnka aloittanut aikaan 27.03.2011 klo 11:58 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. En tiedä mitä tehdä. Olen masentunut. Olen saanut Beck-testistä 34-36 pistettä useilla kerroilla. Olen kärsinyt tästä jo useita vuosia, mutta nyt olen alkanut hakea apua. Ongelmani vain on, että kukaan ei tunnu haluavan auttaa. Omalääkärille ei saa aikaa. Akuuttityöparille terveysasemalla on lähetesulku. Olen käynyt puhumassa opiskelijaterveydenhuollon kautta psykiatrisen sairaanhoitajan…

Käyttäjä sivustakatsoja aloittanut aikaan 13.04.2011 klo 12:22 kohteessa Nuorten foorumi

Vanhempani erosivat joulu-tammikuussa. Sovussa erosivat ja olihan se odotettua kun heillä riitoja ollut useita vuosia ja ei se yhteiselo sujunut. Tilanteestani olen puhunut toisessa keskustelussa ’milloin ammattiapua?’ Asiaan: Toissapäivänä juttelin äidin kanssa ja hän halusi illalla puhua yhdestä asiasta. Niimpä myöhemmin mesessä juttelimme ensin normaaleja asioita ja sitten kysyin että…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: