Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Attaroa aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 15:47 kohteessa Nuorten foorumi

Kärsin ”dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä”, jos hienoin termein asia sanotaan. Eli päässäni on monta eri persoonaa, jotka vaihtelevat ohjaksia. Välillä olen aivan sairas seksihullu, välillä viisivuotias tyttönen, välillä aivan normaali 18-vuotias. Kihlattuni on ollut mukanani jo pitkään, tukenut minua ja auttanut jaksamaan. Psykiatrille en ole halunnut mennä, en edes tiedä onko tämä…

Käyttäjä tipsu90 aloittanut aikaan 14.04.2011 klo 20:11 kohteessa Nuorten foorumi

Kaikki alkoi vuonna 2009 talvella kun todettiin ahdistuneisuushäiriö. Heräilin öisin siihen että syke oli sata ja ahdisti ihan sairaasti. Olin varma että kuolen. Sen jälkeen tilanne ei ole helpottunut yhtään. Sain lääkityksen vuonna 2010 tammikuussa mitä söin puoli vuotta. Heinäkuussa lopetin lääkityksen ja olo oli vähän aikaa ihan hyvä. Sen…

Käyttäjä musica aloittanut aikaan 24.05.2011 klo 21:56 kohteessa Nuorten foorumi

Sanotaan näin että mun nuoruus ja lapsuus nyt ei ehkä oo ollu ihan herkkua. Kun olin 6 vuotias, mun vanhemmat erosivat. Sen jälkeen elämä onkin ollu aika vuoristorataa.. Kun kasvoin hiukan niin heräsin todellisuuteen.. Iskällä oli paha alkoholismi, mutta se ei kuitenkaan viilentänyt meidän välejä.. Isi yritti aina parhaansa mukaan…

Käyttäjä yksinäinen(kö?) aloittanut aikaan 17.05.2011 klo 01:06 kohteessa Nuorten foorumi

Varoitan heti ensi alkuun että seuraava miniromaani ei ehkä välttämättä kirjoittajan iästä johtuen kuuluisi tänne nuorten foorumille mutta aihe sopii tänne mielestäni paremmin kuin muualle. Jos ei muuten niin ehkä varoittavana esimerkkinä.. Tiedän että teksti on pitkä mutta kun nyt kerran avaudutaan niin avaudutaan sitten oikein sydämen kyllyydestä, kiitän lukijoita…

Käyttäjä redblomckl aloittanut aikaan 25.05.2011 klo 23:57 kohteessa Nuorten foorumi

Olen säälittävän epätoivoinen tyttö joka täyttää 16 marraskuussa (joulukuun lapsia..). Ongelmani ovat varsin mitättömiä ja turhia, mutta niitä on paljon ja ne aiheuttavat mulle suunnatonta ahdistusta ja turhautuneisuutta x1000. Teen ihan mitä tahansa päästäkseni vain pois täältä, ihan mihin tahansa muualle. Nyt asun vanhempieni luona vielä toistaiseksi, ja asumme eräällä…

Käyttäjä laitsu aloittanut aikaan 25.05.2011 klo 14:38 kohteessa Nuorten foorumi

Elikkäs on tapahtunut rikos tai oikeastaan rikoksia (mm. pahoinpitely, joka ylittää törkeän rajan, kiristys, vainoaminen) ja asia on mennyt poliisin tietoon. Nyt mut kutsuttiin asianomistajana kuulusteluun. Poliiseilla ei siis ole tietoa, että ketkä ovat rikokset tehneet enkä ole maininnut mahdollisia todistajiakaan.. Tiedossa on vain, että asioita on sattunut ja että…

Käyttäjä Droma aloittanut aikaan 19.05.2011 klo 17:51 kohteessa Nuorten foorumi

Monet varmaan ajattelevat tämän luettuaan että ’eihän tuolla edes ole vaikeaa.’ Mutta kun en vain jaksa enää. En tahdo kertoa kenellekkään tutulleni mitään, koska liika hyysääminen vain ahdistaisi enemmän. Niin siis, viimeiset puoli vuotta ovat saaneet pääni aivan sekaisin. Viime vuoden marraskuussa minulla ja parhaalla ystävälläni meni ystävyys lähes karille,…

Käyttäjä heart2 aloittanut aikaan 19.05.2011 klo 20:03 kohteessa Nuorten foorumi

mun elämä on kohta ohi! mun jätkä kaveri kohta jättää mut mun sairauden takia ja mustasukkaisuuden! koulut menee sekaisin, ja kukaan ei ymmärrä mä en halua uudestaan mielisairaalaan.nyt vuoden on ollu tää ongelma mun ja mun jätkän kanssa, kohta 2 vuotta oltu, ja mua ahistaa ja luulen enemmän enmmän ettähän…

Käyttäjä marilynn aloittanut aikaan 19.02.2011 klo 21:52 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 17-vuotias nuori nainen ja sairastan vakavaa masennusta. Kaikki alkoi tammikuussa 2010 kun rakastamani mies jätti minut. Mielialani alkoi poiketa normaalista suruvaiheesta masentuneeksi, kun olin ollut pitkäaikaisesti surullinen jo 3-4kk tapahtumasta itkien joka ilta ja syyttäen itseäni. Huhtikuun puolessavälissä alkoivat ystävyyssuhteenikin reistailla. Minä olin aina ollut se, jolle lähetettiin v*ttumaiset…

Käyttäjä satsuki aloittanut aikaan 05.05.2011 klo 16:25 kohteessa Nuorten foorumi

Hei vaan kaikille! Olen tässä kuussa 16 vuotta täyttävä poika. Vaikka elämäni on vasta alussa, niin siltä ei todellakaan tunnu; elämäni on mennyt päin helvettiä koko yläasteen ajan. Toisinaan mietin, että liioittelenko vain? Kaikki alkoi vuoden 2008 alussa, jolloin kävin kuudennetta luokkaa ja aloin potemaan todellista yksinäisyyttä. Olen aina ollut…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: