Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Ongelmia..
12Hei Olen noin 13 v. poika pikkukaupungista. Minua on kiusattu mutta se on lähes loppumaisillaan. Ongelmia on muutama. Muutamme isoon kaupunkiin keski-suomeen ja suoraansanottuna aluksi pidin sitä mahtavana juttuna, mutta mieli on muuttunut. Olen vakavasti ylipainoinen, varmaan osin siitä syystä ettei minulla ole lainkaan kavereita joiden kanssa viettää vapaa-aikaa. Muutama…
mikä saa jaksamaan kaikkea tätä p*skaa mitä elämä kaataa päälle? MIKSI jaksatte? auttakaa, 2v terapiaa jo takana ja kuolema pyörii nykyään vaan useemmin mielessä ☹️
Mun elämä alkaa olla aika vittumaista!😠 En tiiä enää mihin voi luottaa ja mihin ei. Nyt ollaan oltu mun jätkä kaverin kaa kaks vuotta yhes,ja meidän elämä yhes alkaa olla enemmän ja enemmän paskempaa!☹️ Koko helvetti alko siitä kesästä 2010, mä olin kesä töissä yhdellä toisella paikkakunnalla kuukauden, me tavattiin…
Kun mulla nostettiin masennukseen olevaa lääkitystä, jouduin tarkkailtavaksi osasto hoitoon viikoksi.Jos/kun teillä on kaksisuuntaiseen lääkitystä,millainen lääkkeen aloitus oli ja oletteko joutuneet osastolle? En palaa sinne enää päiväksikään,ja harkitsen nyt kerronko psykoterapeutille hallusinaatioista ja uudesta diagnoosista.☹️
Oon aika vitun paska kirjottamaan tällästä, koska en oo koskaa pitäny/kirjottanu mtn blogia tai jtn vastaavaa. Mut aattelin jos tää vaikka jotenki helppais. Ja anteeks oon vähä kovasanane kirjotuksessani. Oon tässä nyt parisen vuotta, tai oikeesta aika vitusti kauemminki miettiny, ett mitä mää ny duunailisin tän meitsin laiffin kanssa? Kaikki…
Olen nyt jonkin aikaa joutunut kuuntelemaan aika negatiivista palautetta ystävästäni, jota olen nähnyt todella harvoin viime aikoina. Tämä kyseinen jätkä on todellakin aika egoistinen, ja suoraan sanottuna melkein paskiainen välillä, mutta enimmäkseen vaikuttanut todella hyvältä tyypiltä, meissä kaikissa on vikamme. Nyt kun olen opiskellut toisella paikkakunnalla, olen jäänyt vähän ulalle…
Hei, mä haen huomenna päivystyksen kautta hakee masennukseen lääkkeitä, ensimmäinen kerta kun masennukseen on lääkkeet, ja mua pelottaa hieman käyttää niitä sen takia, koska ne aiheuttavat monen mukaan 1-2 viikon aikana vielä huonomman henkisen olon kuin mitä saattaa olla valmiiksi. Onko mitään neuvoja esim. juuri tähän ongelmaan että jos siinä…
kauhean vaikeaa alkaa taas kirjottamaan, mutta tukea tarttisin nyt ja kovasti neuvoja miten jatkaa. kerron nyt sen oman tarinani jos se nyt auttaisi. Asun perhekodissa nyt neljättä vuotta, karvanverran alle täysikäinen vielä. Käyn vanhemmillani useasti ja kaikki on päälisin puolin ihan hyvin muutenkin, aloitan uudessa koulussa parin pvn päästä, on…
Olen ongelmissa enkä enää tiedä, mitä tehdä. Joskus tuntuu, etten enää halua elää vaikken kyllä halua kuollakaan. Olen ollut vuoden verran ahdistelijan armoilla ja nyt kun olen vihdoinkin pääsemässä tilanteesta ulos ja vielä muutan toiselle paikkakunnalle, olen joutunut velkakierteeseen. Keväällä jouduin ottamaan pakon edessä muutaman kerran pikavippejä ja nyt niistä…
Jaan tämän mun asian nyt ekaa kertaa, ja vähän tuntuu oudolta, mutta on pakko saada tää nyt ulos. Elän aika vaikeessa tilanteessa tällä hetkellä, oon täysi-ikäinen, monta vuotta ollut ”vähän” masentunut, eli oon pärjännyt asian kanssa ilman apua, kellekään kertomatta ja tunne on lähtenyt välillä tavallaan pois, mutta tullut aina…