mitä mä teen?!

mitä mä teen?!

Käyttäjä heart2 aloittanut aikaan 13.08.2011 klo 23:54 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä heart2 kirjoittanut 13.08.2011 klo 23:54

Mun elämä alkaa olla aika vittumaista!😠 En tiiä enää mihin voi luottaa ja mihin ei.
Nyt ollaan oltu mun jätkä kaverin kaa kaks vuotta yhes,ja meidän elämä yhes alkaa olla enemmän ja enemmän paskempaa!☹️ Koko helvetti alko siitä kesästä 2010, mä olin kesä töissä yhdellä toisella paikkakunnalla kuukauden, me tavattiin viikonloppuisin. Silloin alko jo miettii että mitä se toinen tekee? no mulla oli niin paljon tekemistä töiden kanssa että en ehtinyt miettimään sitä enempää. Mä olen aina ollut hyvin mustasukkaista sorttia, suhteemme alussa olin vähän mustasukkainen mut se ei tullut usein ees esille. Mut syksyllä 2010 menin kavereiden kanssa katsomaan yhtä moottorirata kilpailua, olimme siellä torstaista sunnuntaihin. Mun jätkä kaveri oli luvannut vaan olla kotosalla ja ruuvailla autojen moottoreita, kun myöhemmin illalla yks mun entisistä kavereista soittaa ja kertoo että hän ja hänen kaverit olivat olleet kaupungilla ja sitten oli mun jätkäkaverin kaveri ja mun jätkä kaveri itse tullut autolla niiden luo ja kysyneet, että tuleeko ne kaks tyttöä heille? Ja mun jätkä kaveri oli kuulema ollut jo silloin kännissä! Sen puhelun jälkee mulla alko tulla ahdistus,sitten myöhemmin jätkäkaveri soittaa ja kertoo olevansa baarissa kavereidensa kanssa. Ja että hän näki hyvän näkösen tytön.☹️ Ja yöllä hän soittaa ja kertoo että hän yrjöö verta ja kuolee, siiinä on yks syy miks en luota häneen.

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 15.08.2011 klo 23:02

No, millaista suhdetta haluat? Ja tuo mustasukkaisuus, kun ihminen kasvaa ja kypsyy, siitä voi päästä vähän irtikin. On helpompi olla nimenomaan itsensä kanssa, kun tietää, mitä haluaa ja mikä on ja on hyväksynyt paljon itseään. Mustasukkaisuus on itsekkyyttä, kaukana rakkaudesta.

Suhteessa voi kyllä sopia, mikä on pettämistä ja mikä ei. Pitää voida luottaa toiseen, mutta se on kaksisuuntainen asia kuitenkin.

Itse määrität, millaista touhua haluat katsoa, millaista et. Keskustelu on myös tärkeää. Lähtisin tekemään sitä sanomalla, mille mikäkin tuntuu. Syyttely ei johda mihinkään. Kyllä sen näkee, panostaako toinen parisuhteeseen. Toiset haluavat silti huseerata muulla suunnalla ja eivät niinkään sitoutua. Sekin on hyvä, olla sitoutumatta, jos ei sille tunnu.

Jos rakastaa, tai on hyvinkin liimautunut toiseen, on vaikeaa lähteä parisuhteesta, eikä toivottavasti tarvitsekaan, jos asiat kääntyvät hyvään suuntaan. Joskus lähteminen on kuitenkin hyvä asia. Itse voi miettiä myös, mitä rakkaus toiseen itselle tarkoittaa, vai onko muiden syiden vuoksi suhteessa.