Kaksisuuntaisen lääkityksestä

Kaksisuuntaisen lääkityksestä

Käyttäjä iiiro aloittanut aikaan 03.08.2011 klo 00:57 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä iiiro kirjoittanut 03.08.2011 klo 00:57

Kun mulla nostettiin masennukseen olevaa lääkitystä, jouduin tarkkailtavaksi osasto hoitoon viikoksi.Jos/kun teillä on kaksisuuntaiseen lääkitystä,millainen lääkkeen aloitus oli ja oletteko joutuneet osastolle? En palaa sinne enää päiväksikään,ja harkitsen nyt kerronko psykoterapeutille hallusinaatioista ja uudesta diagnoosista.☹️

Käyttäjä Panda85 kirjoittanut 07.08.2011 klo 00:02

Hei
En itse sairasta ko. sairautta mutta äitini ja läheinen ystäväni ja hänen äitinsä kylläkin. Eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmiseen eri tavoin. Esimerkiksi nämä kolme ihmistä ympärilläni ovat joutuneet käymään kaikki vuosien kokeilun löytääkseen itselleen sopivan lääkityksen. Heillä kaikilla on sama diagnoosi mutta ihan erilaiset lääkitykset!

On ehdottoman tärkeää, että kerrot lääkärille kaikista oireista mitä lääkitys aiheuttaa. Lääkäri osaa sitten sanoa, ovatko oireet ohimeneviä vai pitääkö lääkitystä vaihtaa. Jos itse kärsit uuden lääkkeen sivuoireista, älä tee kuin ystäväni ja yritä sinnitellä mahd pitkään vaan kerro rehellisesti että nyt menee liian vaikeaksi - vaihtoehtoja on!

Lääkärit ovat kuulleet vaikka mitä, voit kertoa suoraan vaikka näkisit pieniä vihreitä miehiä 🙂 Tsemppiä, olen itse lähipiirissä nähnyt että kun se oikea lääkitys löytyy niin elämänlaatu paranee huomattavasti! Pitää vaan antaa aikaa🙂

Käyttäjä iiiro kirjoittanut 08.08.2011 klo 20:07

kiitos iha perkeleesti,yritän jutella terapeutin kanssa.🙂

Käyttäjä Panda85 kirjoittanut 11.08.2011 klo 01:11

Hieno homma, toivottavasti saatte asiat kohdalleen, tule vaikka tänne sitten kertomaan, kuinka kävi! 🙂

Käyttäjä Hallansuru kirjoittanut 11.08.2011 klo 09:44

itse olen lääketieteen koekaniini kaksisuuntaisen kanssa ☹️ ne vaihtelee kokoajan lääkitystä ja mikään ei ole auttanut.joillekin löytyy apu, joillekin ei.

Käyttäjä iiiro kirjoittanut 11.08.2011 klo 18:24

toivottavasti löytyy jonkinlainen toimiva lääkityspian.☹️
yritä pärjäillä hallansuru.🙂