Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
joulu jee.. mulla ei ole ystäviä ei perhettä ei mitään ☹️ mitä täs nyt pitäis oikeesti tehä oon niin masentunu ja ahdistunu etten pysty ees tekee mitään 😭 en oo vuosiin itkeny niin paljon ku tänään vaiks pitäis olla iloinen!! mua sattuu joka paikkaan tekis vaan mieli vetää kunnon överit..…
olen 19 vuotias tyttö.. olen asunut koko elämäni laitoksissa (lastenkodeissa) ja yhdessä sijais perheessä.. olen kokenut elämäni aikana paljon ja kamalia asioita. äitini on narkkari ja isäni on vanha vankila kundi joka ryyppää aina kun rahat riittää, joten en ole paljon rakkautta tai läheisyyttä osakseni saanut! olen ollut puoli vuotta…
Olen 20vuotias ja pitkään tuntunut jo siltä, että mikään ei vain enään auta tähän pahaan oloon. En itekkään tiedosta mistä kaikesta tämä olo johtuu? osa syy on erääntyneet laskut, opiskelupaikan menettäminen, sairastaminen, mutta mikä on se mikä saa minut niin pahaan jamaan, että haluan vain kuolla vaikka oman käden kautta.…
Olen 20-vuotias opiskelijatyttö. Olen jo pitemmän aikaa kärsinyt unettomuudesta, en edes muista milloin olisin saanut viimeksi unta ennen puoltayötä, välillä menee kolmeenkin asti aamulla. Jotenkin tuntuu, että olo on kokoajan alavireinen, olen väsynyt jatkuvasti. Olen paljon itkuisempi kuin yleensä ja olen huomannut olevani jännittynyt oikeastaan suurimman osan ajasta, varsinkin silloin…
Viiltelen,saan paniikkikohtauksia ja poltan vaikka ei olis ikää…Elämä on osottautunu aika rankaks nyt viime aikoina,eikä ole helppoo.Kukaan ei jaksa edes välittää! Sain tuossa pari päivää sitte pahan paniikkikohtauksen ja viilsin.Osaako kukaan sanoo mikä mulla ois?mulla ei ole todettu mitään sairautta,paitsi lievä astma. Ja veli on yli vilkas, niin ylivilkas että…
On tosi vaikee alottaa kirjoittaminen yhtään mistään, nyt kun oon lukenu muiden topiceja täällä niin mun oma tarinani tuntuu liian vähäpätöiseltä kerrottavaks, mutta haluan kertoo sen kuitenkin, koska haluan apua ees johonkin. Mua kiusattiin koko peruskoulun ajan, siis ykköseltä ysille asti. Kiusaaminen oli pääosin sanallista kiusaamista ja matkimista; huorittelua, valheita…
Kirjoitan blogia pienoisesta kriisinpoikasesta elämässäni, ja mietin olisiko täällä halukkaita lukijoita, joita kiinnostaisi kuulla mun kokemuksista elämässä masentuneen ja ahdistuneen mielen kanssa. Saa kommentoida suoraan blogiin tai tänne keskusteluun. Mua kiinnostaa erityisen paljon te, joilla on samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia. Miten te pärjäätte? Miten te olette selvinneet nuoruuden typeristä valinnoista,…
Apua!
5Oikeasti, auttakaa minua joku. En tajua enään mitään ja pääni on sekaisin. Mä ajattelen itsemurhaa joka ikinen päivä. 😭 Mulla on ollu rankka lapsuus, olen joutunut seuraamaan väkivaltaa perheessäni pienestä pitäen. Olen koulukiusattu. Minut on kaiken lisäksi raiskannut edellinen poikaystäväni. Olin kerran kirjoittanut tänne kuukausi sitten, mutta tekstini ei tallentunut…
Piti valmistua koulusta, lähteä vaihtoon ja tehdä vaikka mitä. Nyt puoli vutota takana paniikkikohtauksia ahdistusta, en kykene käymään koulussa tai tekemään yhtään mitään. Pää on aivan tyhjä enkä kykene tekemään lopputyötäni, en vain yksinkertaisesti keksi mitään. Olen menettänyt kaikki entiset kykyni enkä pysty edes ajattelemaan miten ennen kykeninkään tekemään mitään.…
Heippa! Olen aikaisemmin kirjoitellut siitä kuinka äitini kuoli yms. ja ajattelin ottaa puheeksi yhden hiukan elämää haittaavan luonteenpiirteeni. Ongelmani on jatkuva taistele-tai-pakene- olotilassa olo, joka on joka kouluviikko esillä. Olen ärtyisä ja huudan/raivoan, mutten paljon isoäitini kuullen, koska hän ei pidä siitä. Hänen mielestään lapsen(?olen lähes 16)pitäisi olla hiljaa ja…