ei vaan taho jaksaa enää…

ei vaan taho jaksaa enää...

Käyttäjä -ansku- aloittanut aikaan 05.12.2011 klo 17:47 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä -ansku- kirjoittanut 05.12.2011 klo 17:47

Viiltelen,saan paniikkikohtauksia ja poltan vaikka ei olis ikää…Elämä on osottautunu aika rankaks nyt viime aikoina,eikä ole helppoo.Kukaan ei jaksa edes välittää!
Sain tuossa pari päivää sitte pahan paniikkikohtauksen ja viilsin.Osaako kukaan sanoo mikä mulla ois?mulla ei ole todettu mitään sairautta,paitsi lievä astma. Ja veli on yli vilkas, niin ylivilkas että sen kanssa on välillä vaikee olla,varsinki kun on vaa yks vanhempi ja sisko joka ei oo edes paljokaa kotona ja muutenki muuttamassa pois.Joudun oleen veljen kanssa nii paljo kahestaan että välillä tuntuu siltä että minä sitä huoltasin.😭
Koulussa en viihy enää ollenkaa eikä psykologeista oo mitään apua…
Mutta onneks musiikki ja kissa auttaa välillä! 🙂
What I do?😑❓

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:50

Heippa
Minä niin toivoisin että kun tämän luet niin menisit heti kouluun.
Sillä koulua kyllä kannattaa käydä ja sitten saat ammatin.
Mutta menisit heti esim kouluterveyden hoitajan luokse niin varmasti osaa
sinua auttaa ja neuvoo mitä kannatas tehdä.
Minkäs ikäinen sinä olet ???
Vaikka välillä elämä tuntuu vaikealta ja tuntuu että mistään ei tule mitään mutta
silloin pitää hakea apua niin elämä kyllä järjestyy.
musiikki on kyllä hyvä harrastus ja tosijaan siitä kyllä saa voimaa.
Mistäs yhtyeestä sinä pidät ???
Kuin myös kissa on hyvä ja kaikki eläimet.
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä -ansku- kirjoittanut 13.12.2011 klo 19:00

kiitos kun vastasit!
🙂
kerroinkin tuossa äipälle tästä kaikesta ja nyt on menny ihan hyvin. käyn koulua,tarkkaa ikääni en kerro mutta oon aika nuori.
Rakastan yli kaiken green dayn musiikkia,ja siitä on ihan kauheesti apua ymmärrän sanat katos.
Hyvää joulun odotusta sulle! 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jones53 kirjoittanut 14.12.2011 klo 10:24

Ansku, mukava kuulla että pyhkii paremmin. Puhuminen on kullanarvoinen asia ja usein hyvin paljon helpottaa kun saa sanottua jollekin tuntemuksistaan. Hyvää jatkoa ja Joulun odotusta 🙂👍