vain minä…

vain minä...

Käyttäjä piitu2 aloittanut aikaan 23.12.2011 klo 02:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä piitu2 kirjoittanut 23.12.2011 klo 02:42

olen 19 vuotias tyttö.. olen asunut koko elämäni laitoksissa (lastenkodeissa) ja yhdessä sijais perheessä.. olen kokenut elämäni aikana paljon ja kamalia asioita. äitini on narkkari ja isäni on vanha vankila kundi joka ryyppää aina kun rahat riittää, joten en ole paljon rakkautta tai läheisyyttä osakseni saanut! olen ollut puoli vuotta suhteessa ja nyt olen aivan loppu. minulla on todettu lievä skitsofenia joka aiheuttaa minulle ahdistusta ja masennusta.. viime kuukausien aikana minulle on tullut luulosairaus sekä kuoleman pelko 😞 en oikeen enää tiedä kehen minuun pitäisi turvautua ja kenelle voisin pahaa oloani purkaa 😯🗯️ ! olen jotunut viime vuoden aikana olemaan äiti omalle äidilleni ollut hänen tukenaan ja auttanut aina kun on mahdollisuus mutta rahat eikä järki kestä enää 😭 jos rupeaisin omaa elämän tarinaani kirjoittamaan se voisi olla aika rankkaa luettavaa monille, vaikka en ole ainut tässä maailmassa joka on kovia ja vaikeita asioita kokenut.. en ole uskovainen mutta silti rukoilen joka ilta läheisteni puolesta sekä oman terveyden.. olen omasta mielestä siinä pisteessä etten yksinkertaisesti jaksa enää 😭.. mikä avuksi?? olen toivoton 😯🗯️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 23.12.2011 klo 18:24

Hei!
Voisitko kertoa tilanteestasi esim. koulussa (vai oletko koulussa) tai sitten seurakunnan diakoniatyöntekijälle tai sitten sosiaalityöntekijälle. He ovat kaikki meitä kaikkia varten auttamassa ja tukemassa. Onko sinulla ketään sukulaista (aikuista) jolle voisit puhua asioistasi. Olet jo tehnyt paljon kun tänne olet kirjoittanut. Älä luovuta vaan yritä päästä jonnnekin keskustelemaan huolistasi. Paljon olet kokenut, mikä on ikävää, mutta et voi asioille mitään. Rukoilen puolestasi ☺️❤️

Käyttäjä piitu2 kirjoittanut 23.12.2011 klo 21:40

kiitos tuestasi!! en ole koulussa eikä sukulaiseni ole sellaisia joille voisi puhua 😭 varasin ajan terapiaan jos se auttaisi tilannettani 🙂