mä en kestä enää :(

mä en kestä enää :(

Käyttäjä piitu2 aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 00:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä piitu2 kirjoittanut 25.12.2011 klo 00:05

joulu jee.. mulla ei ole ystäviä ei perhettä ei mitään ☹️ mitä täs nyt pitäis oikeesti tehä oon niin masentunu ja ahdistunu etten pysty ees tekee mitään 😭 en oo vuosiin itkeny niin paljon ku tänään vaiks pitäis olla iloinen!! mua sattuu joka paikkaan tekis vaan mieli vetää kunnon överit.. mä tarviin oikeesti ammatti auttajan apua.. mut mistä saan sitä en mistään oon jo yrittänyt kaikkeni mut ei ei mua auteta 😭 joka päivä mietin 2 kuollutta ystävääni jotka eivat sitä apua ajoissa saaneet oonko mä kohta siellä missä ne?? 😑❓ mun sisko menee naimisiin rikkaan miehen kanssa sillä on kaikki mitä voi unelmoida.. lapsi, omakotitalo mies ym… mulla ei ole kun valo jääkaapissa ja pitäis olla iloinen??? iskä koitti tänään parantaa mun päivää lupaamalla mulle vaiks mitä, mut ei mun on ees turha odottaa rakkauta ei kukaan ei pidä lupauksiaan mun maailmassa 😭 tässä kohtaa mä en voi rukoilla muuta kun jumala auta mua 😟 ooks mä mielisairas.. oikeesti mä en kestä 😭 😭 joku pliis auttakaa 😯🗯️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 28.12.2011 klo 20:14

Hei! Jos sinulla on joku aikuinen tuttavapiirissäsi niin mene puhumaan asioistasi hänelle tai sitten kriisikeskukseen, jos em. ei onnistu. Pura ihmeessä mieltäsi, vain sitä kautta saat selkoa asioistasi ja pääset eteenpäin elämässä 🙂🌻. Voimia sinulle yrityksissäsi 🙂👍