Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä zorinblitz aloittanut aikaan 25.01.2012 klo 21:51 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 13 vuotias tyttö ja olen viillelelyt kohta 2 vuotta. minulla on joka päivä masentunut olo ja tuntuu, että haluaisin kuolla. olen yrittäänyt hirttää itseni silloin minulla meni käsistä ja jaloistatunto sekä silmissä sumeni. lopulta en tuntenut ollenkaan ruumiinosiani enkä nähnyt tai kuullut mitään. Kun olin roikkunut vessan ovenkahvassa n.…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 09.03.2012 klo 16:09 kohteessa Nuorten foorumi

Ihastuin ystäväni kanssa samaan mieheen ja mies valitsi ystäväni. Olimme kyllä jo aiemmin ystävän kanssa puhuneet, että mieshän sen lopullisen päätöksen tekee, kumpi kiinnostaa jos kiinnostaa. Asian piti olla siis ok, tapahtui mitä tahansa. No, kun sitten ystävä kertoi miehen kiinnostuneen hänestä, se oli kuitenkin shokki. Sanoin hänelle, että olen…

Käyttäjä Kauneinta aloittanut aikaan 23.11.2011 klo 15:01 kohteessa Nuorten foorumi

Päätin kirjoittaa aiheesta ymmärrys, ja siitä ymmärtääkö kukaan lopulta kunnolla? Olen ollut noin kolmisen kuukautta vakavammin masentunut, yli kaksivuotisen ahdistusjakson jälkeen.. En jaksa enää yrittää mitään, psykologi eikä edes lääkäri ymmärrä. Se kuuluu aina vaan tuohon vaiheeseen elämästä ja se menee kyllä ohi, joo. Jouduin tänään kuulemaan keskustelun joka sisälsi…

Käyttäjä Panikoitsija(ko) aloittanut aikaan 02.03.2012 klo 18:41 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka! En tiedä edes miten selittäisin kaiken mitä mun sisällä tapahtuu.. Mulla oli pienenä sellanen ongelma,että en voinu nukkuu yksin. En tiedä johtuko se siitä että vanhemmat erosi kun olin 9 vuotias. Äiti oli tosi stressaantunu, ja isosisko oli usein munkaa ku Äiti oli jossain.. Mut sit kaikki normaalisoitu, Äiti…

Apua!

16
Käyttäjä Riiksu aloittanut aikaan 20.02.2012 klo 22:31 kohteessa Nuorten foorumi

Oli pakko tulla avautumaan. Noniin eli 2 vuotta sitten lähdin pois ylä-asteelta keväällä kympin jälkeen. Seuraavana syksynä muutin Ouluun ja aloitin sosiaali ja terveysalan ammattiopistossa opiskelut. Alku syksy lokakuuhun asti oli kivaa. Yhden kerran lokakuussa, kun lähdin kävelen B-rakennuksesta A-rakennukseen kävelen kuraattorille, koska halusin kokeilla että jaksanko kävellä sinne ja…

Käyttäjä Merccu aloittanut aikaan 29.02.2012 klo 11:22 kohteessa Nuorten foorumi

Olen pitkään elänyt ympäristössä, jossa kaikki tulee tehdä tiettyjen sääntöjen mukaan ja toista ei kuunnella. Kyse ei ole mistään uskonlahkosta, vaan tuikitavallisesta lapsuudenperheestä. Olen antanut muiden kävellä ylitseni, koska mitä ilmeisimmin olen ollut sen arvoinen. Ei ole juuri myönteistä palautetta koskaan annettu päinvastoin on saanut olla todistamassa, kuinka tuokin nurkka…

Käyttäjä vaihtari aloittanut aikaan 28.02.2012 klo 12:39 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tällä hetkellä vaihto-oppilaana toisella puolella maailmaa. Olen ollut jo tovin. Alku sujui varsin mainiosti enkä tuntenut koti-ikävää. Viimiset pari kuukautta ovat silti olleet tuskaa. :/ Ahdistus kasvaa joka päivä enemmän ja enemmän enkä tiedä mitä tehdä enää. Viimiseen kuukauteen ole pystynyt syömään kunnolla ja jos syön vähänki enemmän tai…

Käyttäjä Midrelle aloittanut aikaan 17.10.2011 klo 10:13 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä mitä enää tehdä. Oeln parikymppinen yliopisto-opiskelija. Hieno mutta vaikea 2.5 vuoden suhde päättyi kumppanin tunne-elämänhäiriöihin, hän meni psykiatriselle osastolle hoitoon ja jätti minut, koska kokee olonsa liian turvattomaksa vaikka todella olisi halunnut olla kanssani. Olin pelännyt eroa, mutta molemmat toivoimme, että hän jaksaisi, sillä asiat olivat vihdoin järjestymässä.…

Käyttäjä Nimimerkkinen aloittanut aikaan 24.02.2012 klo 22:37 kohteessa Nuorten foorumi

Ajattelin kirjoittaa omat ”ongelmani” tänne, jos vaikka löytys joitakin joilla olis samoja asioita kuin itselläni tai kenellä näihin olisi hyviä neuvoja. Elikkä olen 19 vuotias tyttö. Muutama vuosi sitten asiat oli toisin, nyt on ongelmia kertynyt ihan mukavasti.. 🤔 Nimittäin pari vuotta sitten minulla todettiin paniikkihäiriö. Oireilee vatsan kautta (ihan…

Käyttäjä dasdaa aloittanut aikaan 23.02.2012 klo 16:24 kohteessa Nuorten foorumi

Taustastani sen verran että olen ollut 1-7 luokkaan asti koulukiusattu, ja hyvin pitkään masentunut. Kahdeksannella luokalla sain kavereita ja kiusaus loppui mutta ulkonäköpaineet jäi ja itsetunto tuhoutui lopullisesti. Peruskoulun jälkeen aloin käymään koulua josta en tuntenut ketään, ei ollut enää tuttua turvaa ja tuntui etten millään selviydy opinnoista ja etten…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: