Mitä tekisitte, jos tulisi tällainen tilanne eteen?

Mitä tekisitte, jos tulisi tällainen tilanne eteen?

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 09.03.2012 klo 16:09 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 09.03.2012 klo 16:09

Ihastuin ystäväni kanssa samaan mieheen ja mies valitsi ystäväni.

Olimme kyllä jo aiemmin ystävän kanssa puhuneet, että mieshän sen lopullisen päätöksen tekee, kumpi kiinnostaa jos kiinnostaa. Asian piti olla siis ok, tapahtui mitä tahansa.

No, kun sitten ystävä kertoi miehen kiinnostuneen hänestä, se oli kuitenkin shokki. Sanoin hänelle, että olen onnellinen hänen puolestaan, mutta oikeasti olen kamalan vihainen. En varmaan saisi olla, mutta olen silti.

Mitä mieltä?
IisaMari

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 09.03.2012 klo 18:50

Voi IisaMari hyvä!
Maailmaan mahtuu miehiä. Jos nyt tuntuu että maailma kaatuu päälle niin jonkin ajan kuluttua huomaat ettei se kaatunutkaan. Tämä mies ei nyt ollut sinulle tarkoitettu ja that is it. Älä sure, et arvaakaan minkä nurkan takaa se oikea pöllähtää 🙂! Voithan edesauttaa tilannetta käymällä paikoissa joissa tapaa miehiä. Onnea sinulle ja jaksamista ☺️❤️

Käyttäjä BlackDreaming kirjoittanut 10.03.2012 klo 20:57

Hei!

Jos pidät miehestä kovasti niin taistele!
Näytä hänelle millainen olet ja kiinnostus voi nousta sinua kohtaan. Älä luovuta jos vastakaikua ei tule miehiä tulee ja menee kuhan et vain jää paikallesi suremaan! voimia😉

Käyttäjä luscinia kirjoittanut 10.03.2012 klo 21:49

Ei tuo maailmaa kaada... itselläni oli sama tilanne jokin aika sitten ja homma meni näin:
Ensin pika seurusteli kaverini kanssa, ja sitten minun, sitten taas kaverini ja sitten minun... Mikään ei oo lopullista... =)

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 11.03.2012 klo 12:13

Kiitos kaikille vastanneille! 🙂🌻

ero_kesäk_2006: kiitti 🙂 saa nyt nähdä mitä mä teen, en kuitenkaan varmaan ihastu toiseen mieheen ihan hetkessä...

BlackDreaming: itse asiassa ajattelinkin, että katson nyt miten noiden suhde lähtee etenemään. jos se ei niillä onnistu, niin olen valmiina 😉

luscinia: joo, toikin on totta 😀 aikamoinen kolmiodraama teillä! en tiedä, jaksaisinko itse tuollaista soutamista ja huopaamista... 😀

Mukavaa että tuli erilaisia näkökulmia tilanteeseen. Herätti uusia ajatuksia. 🙂 Thank you very much!

IisaMari

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 13.03.2012 klo 10:49

Onnea sinulle IisaMari jatkossa, mitä sitten tapahtuukaan. Uskon, että tilanne sattuu sinuun ja on totta että jokaiseen vastaantulijaan emme välttämättä ihastu, ei edes jokatoiseen. Minäkin olen eron jälkeen "vilkuillut" ympärilleni ja itselle kiinnostavia miehiä ei juurikaan ole löytynyt, aina jossain mättää (esim. hyvän miehen pilaa mielestäni tupakointi, alko ym. ). Ehkä kuitenkin, kun tarkkaan asiaa mietin, tuo seurantalinja voisi olla tässä tilanteessa se paras vaihtoehto, jos miehestä kovasti tykkäät. Onnea matkaan 🙂👍

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 16.03.2012 klo 12:07

Kiitos, ero_kesäk_2006!

On ollut nyt aikaa miettiä tätä asiaa halki ja olen tullut siihen tulokseen, että on hyvin epätodennäköistä, että mies enää kiinnostuisi minusta. Hän on selkeästi valintansa tehnyt. En halua menettää ystävääni, joten yritän pitää kateuteni häntä kohtaan kurissa.

Olen nyt puhunut tästä asiasta sekä ystäväni että tämän miehen kanssa avoimesti. Tulimme kaikki siihen lopputulokseen, että kannattaa yrittää suhtautua asiaan mahdollisimman rennosti ja jatkaa elämää entiseen tapaan.

Ehkä joskus löydän miehen, joka vastaa tunteisiini. Tai sitten en. Sellaista elämä on.

IisaMari