Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä LPa aloittanut aikaan 19.02.2012 klo 05:12 kohteessa Nuorten foorumi

Koen, että mun on pakko saada puhua jollekin. En saa tähän aikaan yöstä mitään auttavaa puhelinta enkä mitään muutakaan vastaavaa kiinni, joten tein tänne tunnukset. Olen 24-vuotias, nuori, aikuinen, nuori aikuinen tai mikä sitten onkaan korrekti termi. Yläasteella minua kiusaattiin todella paljon ja siitä toipuminen oli todella vaikeaa. Yläasteella menetin…

Käyttäjä Ahdistunut... aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 19:25 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 17- vuotias nuori mies. Erosin juuri pitkäaikaisesta tyttöystävästäni, joka oli minulle erittäin täkeä ja jonka kanssa olisin halunnut olla vielä pitkään pitempään. Eron jälkeen olen ollut jokseenkin sekaisin. Olen alkanut pelätä erilaisia asioita, jotka ovat täysin turhia, koska mikään asia ei tue niitä. Olen alkanut pelätä että olenko minä…

Käyttäjä Jensku3 aloittanut aikaan 07.04.2012 klo 16:33 kohteessa Nuorten foorumi

Minä olen ollut pari viikko tosi aggressiivinen ja olen huutanut kaikille vaikka ei olisi ollut aihetta ja sitten se aggressiivisuus on vain jatkunut ja jatkunut. opettajani kysyi minulta mikä minulla on ja vastasin että en kuule vittu tiedä ja sitten sitä rehtorin kansliassa oltiin ja kerroin aggressiivisuudesta ja se sano…

Käyttäjä tytteli96 aloittanut aikaan 31.03.2012 klo 21:53 kohteessa Nuorten foorumi

Äitin veli kuoli 4kk sitten ja äiti laitettiin sairaslomalle töistä lievästä masennuksesta. Äiti oli aivan maassa, mutta oli alkanut hyväksyä ettei näkisi veljeään enään, kunnes eilen… Kun tulin kotiin koulusta olin iloinen ja juttelin äitille, mutta hän oli aivan hiljaa puhelin korvalla ikä sanonut mitään. En osannut epäillä mitään, mutta…

Käyttäjä Scared24h aloittanut aikaan 24.03.2012 klo 22:18 kohteessa Nuorten foorumi

No päätin kirjoittaa tänne kun en pysty puhumaan tästä kenellekään paitsi mun koiralle. Olen 13 vuotias itsetuhoisa tyttö. Itsaria olen yrittänyt jo kahdesti kuukauden sisällä. Mulla on pinnallisin puolin kaikki ihan hyvin. Riitelemme äitini kanssa tosi paljon mua pelottaa oikeesti aika paljon sillä mä en pysty kontrolloimaan itseäni tuntuu siltä…

Käyttäjä Jensku3 aloittanut aikaan 07.04.2012 klo 16:10 kohteessa Nuorten foorumi

Minulle kävi tänään, että minun mummini ei ymmärrä että jos et pysty tai et tykkäää koulusii ruuasta. Minun mummu sano että jossakin on pikku vika jos et pysty syömään ja sittten jos ei syö vähään aikaa niin sitten tuli anoreksia tai syömishäiriö. Niin mummu väitti että syömisnhäiriö on sama asia…

Käyttäjä Yasmiina aloittanut aikaan 07.04.2012 klo 00:26 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 18 vuotias tyttö joka asuu vielä kotona. Minulla on kehitysvammainen pikkuveli,jota rakastan yli kaiken, mutta tietenkin tämä vaikuttaa koko perheeseen ja kotona on usein rankkaa. Olen tosi huolissani äitini puolesta. Hän hoitaa veljeäni niin paljon esim. hän on valvoo öisin(veljeni kanssa, kun hän ei pysty nukkumaan)tekee ruokaa veljelleni(koko ajan…

Käyttäjä janu aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 21:52 kohteessa Nuorten foorumi

Oon viillellyt itteeni ja varmaankin oon masentunut ja en enää kestänyt sitä tuskaa sisälläni ja kirjoitin kirjeen jossa kerroin asiasta ja laitoin sen koulussa koulumme terkkarin postilaatikkoon. Nyt siitä on kulunut jo viikko ja mä en oo vieläkään päässyt käymään siellä koska ootan että tulis semmonen kutsu koska en viitti…

Käyttäjä Meri- aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 05:31 kohteessa Nuorten foorumi

Kun olo on niin ahdistunut, ettei enää pysty olemaan. Itsetuhoiset ajatukset tuntuvat ainoalta vaihtoehdolta, vaikka tiedän etten ikinä pystyisi itseäni tappamaan, koska PELKÄÄN kuolemaa. Eli se viimeinenkin vaihtoehto on mahdoton. Olen ulospäin iloinen, sosiaalinen, ja kaikkea muuta positiivista, mutta kukaan läheisenikään ei tiedä että minulla on OIKEASTI HÄTÄ. Eli siis…

Käyttäjä sohvi12 aloittanut aikaan 22.03.2012 klo 18:56 kohteessa Nuorten foorumi

mitä teen ahdistuksen kanssa ??? kun ahdistaa lähes joka päivä ja ei tiedä miten olisi ja haluaisi olla … ja haluaisin vaihtaa huoneessani joka päivä järjestystä jolloin on mahdollista….onneksi on jotain apua etten jäisi yksin tän asian kanssa!!!onneksi minulla on pieni sekarotuinen tyttö-koira joka auttaa minua ahdistuksen kanssa.minulla on myös…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: