aggressiivisuus

aggressiivisuus

Käyttäjä Jensku3 aloittanut aikaan 07.04.2012 klo 16:33 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jensku3 kirjoittanut 07.04.2012 klo 16:33

Minä olen ollut pari viikko tosi aggressiivinen ja olen huutanut kaikille vaikka ei olisi ollut aihetta ja sitten se aggressiivisuus on vain jatkunut ja jatkunut. opettajani kysyi minulta mikä minulla on ja vastasin että en kuule vittu tiedä ja sitten sitä rehtorin kansliassa oltiin ja kerroin aggressiivisuudesta ja se sano että voit mennä juttelemaan terveydenhoitajallle tai erikoisopettajalle. Mutten ole mennyt

Käyttäjä Despair_ kirjoittanut 09.04.2012 klo 02:42

Kyllä kannattaisi mennä juttelemaan, jos se alkaa todella vaivata!

Mulla on myös tuota aggressiivisuutta ollut viimeaikoina entistä enemmän..
Kotona, kun olen tarpeeksi vittuuntunut johonkin, saatan saada aggressiokohtauksen ja silloin saan pelätä jopa hieman itseäni. Heittelen tavaroita, huudan ja riehun, revin vaatteet kaapista/pedatut sängyt tjsp, laitan musiikin todella kovalle jne. Lopulta väsyn, ja lösähdän lattialle sekasorron keskelle yleensä itkemään ja jälkeenpäin tälläisestä kohtauksesta seuraakin huono fiilis.

Nää kohtaukset ei oo mitään uusia juttuja, mutta selvästi lisääntyneet kun oon ollut viiltelemättä. Multa puuttuu se keino, millä puran huonoa oloa ja painetta.
Ennen tupakka auttoi, nykyään oon tottunut niin paljon siihenkin ettei se enää auta paljon paskaakaan, suoraan sanottuna.

Kavereista kolme tärkeintä tietää asiasta ja on huolissaan, mutta kuraattorille, psykologille, psykiatrille jne. en ole halunnut kertoa.

Mistä nää kohtaukset johtuu? ._. Joskus pelkään itseäni, sekä perheeni yleensä lähtee nopeasti pois kotoa tilanteen päälle sattuessa.

Käyttäjä Jensku3 kirjoittanut 09.04.2012 klo 20:29

Despair_ kirjoitti 9.4.2012 2:42

Kyllä kannattaisi mennä juttelemaan, jos se alkaa todella vaivata!

Mulla on myös tuota aggressiivisuutta ollut viimeaikoina entistä enemmän..
Kotona, kun olen tarpeeksi vittuuntunut johonkin, saatan saada aggressiokohtauksen ja silloin saan pelätä jopa hieman itseäni. Heittelen tavaroita, huudan ja riehun, revin vaatteet kaapista/pedatut sängyt tjsp, laitan musiikin todella kovalle jne. Lopulta väsyn, ja lösähdän lattialle sekasorron keskelle yleensä itkemään ja jälkeenpäin tälläisestä kohtauksesta seuraakin huono fiilis.

Nää kohtaukset ei oo mitään uusia juttuja, mutta selvästi lisääntyneet kun oon ollut viiltelemättä. Multa puuttuu se keino, millä puran huonoa oloa ja painetta.
Ennen tupakka auttoi, nykyään oon tottunut niin paljon siihenkin ettei se enää auta paljon paskaakaan, suoraan sanottuna.

Kavereista kolme tärkeintä tietää asiasta ja on huolissaan, mutta kuraattorille, psykologille, psykiatrille jne. en ole halunnut kertoa.

Mistä nää kohtaukset johtuu? ._. Joskus pelkään itseäni, sekä perheeni yleensä lähtee nopeasti pois kotoa tilanteen päälle sattuessa.

Minulla ne johtuu joskus siitä, että vanhemmat ovat parikertaa riidelleet olen sen jälkeen ollut aggressiivinen mutta se on laantunut mutta esim. eilen sain kauhean aggressiivi reagtion. Minulla on joskus niin vittuuntunut olo että sorruin viilteleen ja sitten kun mun kaveri näki arvet se oli sillee että mitä vittua sä oot tehnyt ja mö olin silleen etä joo en jaksa puhua. Kiitos vastauksestasi

Käyttäjä Jensku3 kirjoittanut 09.04.2012 klo 21:05

Despair_ kirjoitti 9.4.2012 2:42

Kyllä kannattaisi mennä juttelemaan, jos se alkaa todella vaivata!

Mulla on myös tuota aggressiivisuutta ollut viimeaikoina entistä enemmän..
Kotona, kun olen tarpeeksi vittuuntunut johonkin, saatan saada aggressiokohtauksen ja silloin saan pelätä jopa hieman itseäni. Heittelen tavaroita, huudan ja riehun, revin vaatteet kaapista/pedatut sängyt tjsp, laitan musiikin todella kovalle jne. Lopulta väsyn, ja lösähdän lattialle sekasorron keskelle yleensä itkemään ja jälkeenpäin tälläisestä kohtauksesta seuraakin huono fiilis.

Nää kohtaukset ei oo mitään uusia juttuja, mutta selvästi lisääntyneet kun oon ollut viiltelemättä. Multa puuttuu se keino, millä puran huonoa oloa ja painetta.
Ennen tupakka auttoi, nykyään oon tottunut niin paljon siihenkin ettei se enää auta paljon paskaakaan, suoraan sanottuna.

Kavereista kolme tärkeintä tietää asiasta ja on huolissaan, mutta kuraattorille, psykologille, psykiatrille jne. en ole halunnut kertoa.

Mistä nää kohtaukset johtuu? ._. Joskus pelkään itseäni, sekä perheeni yleensä lähtee nopeasti pois kotoa tilanteen päälle sattuessa.

Minun aggressiivisuus johtui pariviikkoa sitten siitä että vanhempani riitelivät. olin sen viikkon vihanen ja sitten kun se viha loppu niin kaikki oli muuten hyvin. Mutta äsken minulle puhkes taas viha. Kerran olin niin vihanen että viiltelin itseäni ja kaverini huomasi ne kysyi että mikä minulla on ja vastasin tylysti että en jaksa puhua ja se ei sen jälkee ole puhunut minulle ☹️