Eron jälkeinen ahdistus ja identiteettikriisi

Eron jälkeinen ahdistus ja identiteettikriisi

Käyttäjä Ahdistunut… aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 19:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Ahdistunut... kirjoittanut 11.04.2012 klo 19:25

Olen 17- vuotias nuori mies. Erosin juuri pitkäaikaisesta tyttöystävästäni, joka oli minulle erittäin täkeä ja jonka kanssa olisin halunnut olla vielä pitkään pitempään.
Eron jälkeen olen ollut jokseenkin sekaisin. Olen alkanut pelätä erilaisia asioita, jotka ovat täysin turhia, koska mikään asia ei tue niitä. Olen alkanut pelätä että olenko minä minä, pelkään että olenko tulossa hulluksi, löydänkö enää ketään sellaista kuin edellinen tyttöystäväni. Pahin pelko kuitenkin on se että olenko vielä hetero?
Tähän väliin tahdon sanoa, että minulla ei ole mitään mielenkiintoa omaa sukupuoltani kohtaan vaan kiihotun ainoastaan naisista, haaveilen naisista ja olen harrastanut seksiä naisien kanssa. Näin on ollut aina.
Olen aina pitänyt seksuaalisuuttani ja heterouttani elämäni tärkeimpänä asiana, ja nyt olen alkanut pelätä menettäväni sen. Kaikki miehiin liittyvä vähänkään eroottinen saa ihoni kananlihalle ja minua alkaa TODELLA ahdistaa ja ällöttää.
Pakko-oireita nämä alkavat muistuttaa, koska mieleeni tulee jatkuvasti ajatuksia, jotka haluaisin pois niiden ahdistavuuden ja inhottavuuden takia. Kun joku ajatus tulee päähäni alan hokea jonkun tuntemani naisen nimeä siihen asti, että se helpottaa edes vähän, mutta sitten se tulee takaisin. Tämä taistelu tuntuu vievän minulta järjen.
Olen myös kärsinyt unettomuudesta ja nähnyt ahdistavia unia (en niinkään seksiin liittyen) ja minulla alkaa olla jo univelkaakin.
Minua ihmetyttää, että miksi en saa rauhaa? Miksi ihmisen, joka on aina pitänyt naisista ja on juuri seurustellut pitkään naisen kanssa, joka on juuri eronnut ja jota ahdistaa nykään pelkkä miesten ajattelu ja joka saa erittäin suurta kiihotusta naisita täytyy epäillä noita asiota? Jos MINÄ en ole hetero niin kuka sitten??
Olen nyt ihastunut yhteen naiseen ja haluaisin hänen kanssaan enemmänkin, mutta koko ajan ääni sanoo päässäni: ”Miten voit olla varma että tykkäät hänestä? Mistä tiedät että tykkäät?” Koko ajatus miehistä tuntuu erittäin ahdistavalta ja haluan kaikki ne pois!! en vain tiedä miten?? Onko vinkkejä? Alan olla todella väsynyt tähän… Rakastan naisia ja haluan taas olla omaitseni, mutta nuo pakko-oireiset ajatukset estävät sen!! Tuntuu kuin tulisin hulluksi.

Pahoittelen tekstini tönkköyttä Lukiossa kun olen olen tottunut kirjoittamaan niin… muodollisesti Olen myös aika väsynyt.

Kiitos vielä vastaajille! Arvostan todella asiallista apua… 🙂