ahdistus ja arki … mitä teen

ahdistus ja arki ... mitä teen

Käyttäjä sohvi12 aloittanut aikaan 22.03.2012 klo 18:56 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sohvi12 kirjoittanut 22.03.2012 klo 18:56

mitä teen ahdistuksen kanssa ??? kun ahdistaa lähes joka päivä ja ei tiedä miten olisi ja haluaisi olla … ja haluaisin vaihtaa huoneessani joka päivä järjestystä jolloin on mahdollista….onneksi on jotain apua etten jäisi yksin tän asian kanssa!!!onneksi minulla on pieni sekarotuinen tyttö-koira joka auttaa minua ahdistuksen kanssa.minulla on myös vähän vaikeeta kun on läheisiä ja omia eläimiä kuollut sairauden vuoksi tai vanhuuteen.käyn joka päivä netissä koska ahdistaa , yleensä menen facebookkiin ja siellä taas muutan jotain tai juttelen kavereitten kanssa.minulla menee yleensä hermot hyvin äkkiä kun siskot sanoo välillä jotain ja alan huutamaan tai sitten jos isompi sisko ottaa jonkun minun tavarani niin alan huutamaan tai potkaisen siskoa tai jos siskoni tulee huoneeseni niin alan huutamaan ja raivostun ja potkin siskon minun huoneestani pois…auttakaa minua!!!😳😳😳😳😳

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 27.03.2012 klo 12:54

sohvi12,

tärkeää olisi selvittää, mistä ahdistus tulee ja mitä sille voi tehdä. oletko saanut apua oloosi? miten läheisesi suhtautuvat ahdistukseesi?

IisaMari

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 28.03.2012 klo 15:01

Sohvi hei! Just niin. Ahdistuu johtuu jostain ja olisi tärkeää että löytäisit ihmisen jolle purkaisit pahaa oloasi. Terkka tai joku muu ammattiauttaja tai muuten vaan läheinen ihminen sinulle. Kun saat pahan olon pois sisältäsi niin maailma näyttää paljon aurinkoisemmalta. Yksi keino on vielä: kirjoita, kirjoita, kirjoita, sekin on tyhjää parempi. Ja tännehän olet jo kirjoittanut. Voimia ja aurinkoisia päiviä sinulle ☺️❤️