Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Itselläni on iso ongelma lupausten pitämisessä varsinkin itselle tehdyissä lupauksissa. Itse aliarvioin oman luottamuksen itseeni ja ajattelen etten kuitenkaan onnistu pitämään omia lupauksiani. Nyt tarvitsisin todellakin keinoja millä saan sen takaisin jotta tiedän itse pystyväni pitämään lupaukseni. Kahlaan itse alkoholin kanssa välillä pohjalla ja välillä paremmalla puolella. Tässä asiassa olen…
Kuten varmaan niin monet muutekin, olen painiskellut jollain asteella ongelmista syömisen kanssa jo aika pienestä asti. Ensimmäiset muistikuvat ovat noin 9 vuoden iästä, jolloin pelkäsin lihovani.. Syy miksi nyt kirjoitan tänne on se, että tajusin tässä muutama päivä sitten yhen asian. Ymmärsin, että kauheinta, mitä minulle voitaisiin sanoa, olisi lihomiseni.…
Tiistaina 14.2. on ystävänpäivä, mutta ystävyys on tärkeää vuoden jokaisena päivänä. Tähän ketjuun voi kirjoittaa ajatuksia ja pohdintoja ystävyydestä. Esim. – Mitä ystävyys merkitsee? – Minkälainen on hyvä ystävä? – Olenko itse hyvä ystävä? Tervetuloa kirjoittelemaan ystävyydestä!🌻🙂🌻 Huom! Viikolla 7 ystävyydestä keskustellaan myös liveryhmissä. Maanantaina 13.2. kaikille avoimen liveryhmän teemana…
Tässä alkaa olemaan siinä pisteessä ettei pystyisi tekemään mitään haluaisi vaan olla paikallaan ajattelematta mitään. Sen olen oppinut ettei ihminen voi jaksaa loputtomiin olla aina ns. hyvin voiva. Annan itsestäni aina sen kuvan muille että kaikki on hyvin mutta todellisuudessa asiat ovat toisin. Suoraan sanottuna olen loppu. Olen päästänyt töitä…
näytän ihmisille että olen kunnossa. hymyilen vain. vaikka oikeasti olen ihan rikki. itsemurha pyörii mielessä turhan usein. minulla on todettu masennus joskus. jolloin tämä ei ollut edes näin paha. kukaan ei tiedä mitä tunnen. kukaan ei koskaan kysy. tai jos kysyy.. vastaan iloisesti pienellä valkoisella valheella ja hymyilen. olen huono…
Mulla on menny huonosti viimeset puoli vuotta. Oon käyny mielenterveyshoitajan luona koko sen ajan. Mä en vaan osaa ottaa apua vastaan. Ensin syytin sitä mielenterveyshoitajaa mun pahasta olosta, vasta nyt mä oon tajunnu ettei se todellakaan oo sen syy. Jouduin siis alunperin käymään sen luona viiltelyn ja itsemurha-ajatusten takia. No…
oon pitempään jo aatellu kirjotella tänne. En ole vaa sitä saanut mitenkään aikaseks. En tiiä mistä alottasin. Oon 17 vuotias tyttö, jolla on elämä ihan sekaisin. Mua on koulukiusattu päiväkodista asti ihan yläasteelle asti. Mulla ei ole itseluottamusta ollenkaan, eikä koskaan ollutkaan. ☹️ Meidän perheessä on nyt aina ollu jtn…
Hei! Isäni teki itsemurhan haulikolla, ampui ensin seinästäni läpi ja sen jälkeen kuului lataus ja laukaus. Sitten vain hiljaisuus ja kaatuminen. Tämä kaikki tapahtui toissapäivänä, ja en tunnu jaksavan millään. 😭 Olisiko muilla tukinettiläisillä vinkkejä jaksamiseen?
Kärsin Pahoista ja monista pakko-oireista , Yksi pakko-oireista on terävien /kärjellisten esineiden asettelu seinää vasten, Esimerkiksi pöydällä lojuavan voiveitsi minun pakko käydä laittamassa kärki senää vasten, koska minua häiritsee suunnatomasti veitsen kärjen ja seinän välinen tyhjyys, Toinen pakko-oireista on että minusta tuntuu että oikea puoleni on paljon painavempi kun vasen…
Olen kovin saanut kärsiä itkemisestä,näin kesälomaksi. Kun arkena se oli koulun päälle painamisesta ja koko arki masensi. Mutta nyt olen saanut kaverini itsemurha viesteistä paineita,omien ajatusteni sekaan ja kun hän kertoo,kuinka ei jaksa enään (hän on koulukiusattu ja asuu eri paikkakunnalla tuossa lähellä),niin minulla on kokoajan paljon huolia. Hän ei…