oppinut ettei sitä voi jaksaa

oppinut ettei sitä voi jaksaa

Käyttäjä anonuumi aloittanut aikaan 01.07.2012 klo 13:57 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä anonuumi kirjoittanut 01.07.2012 klo 13:57

Tässä alkaa olemaan siinä pisteessä ettei pystyisi tekemään mitään haluaisi vaan olla paikallaan ajattelematta mitään.
Sen olen oppinut ettei ihminen voi jaksaa loputtomiin olla aina ns. hyvin voiva. Annan itsestäni aina sen kuvan muille että kaikki on hyvin mutta todellisuudessa asiat ovat toisin.

Suoraan sanottuna olen loppu. Olen päästänyt töitä ns. niska limassa koulun ohella. Nämä olen saanut vielä suoritettua kiitettävästi mutta toisaalta pelkään että nämäkin tulee tekemään laskun ellen kohta tee jotain. Tässä ohella yritän ylläpitää parisuhdettakin vielä ja jätkä ei aina tunnu ymmärtävän sitä kun sanob etten jaksa. Makaisin sängyn pohjalla sen pienen ajan mitä vietän vapaalla. Tosin hän on varmaan ainut ihminen joka ylläpitää minun sosiaalista elämääni. Ihmisiin kiinnostuminen on jäänyt jo aika päiviä sitten pois. En tosin tiedä että mahtaako tästä syntyä vielä jonkin sortin masennus. Alkoholiin kiinnyin ja se toikin vaan huonoa elämääni ja siitä irtautuminen on suorastaan vaikeeta vaikka olen tehnyt sen eteen töitä jo yli puoli vuotta mutta aina sekin tuntuu karkaavan lähtö pisteeseen.
Suorastaan voin todeta että itsemurhan ajattelu ja sen tekeminen ei ole ollut kaukana mutta jokin saa minut vielä pidettyä elossa.

Tässä huomaa ettei ihmisen elämä ole helppoa ja se ettei kaikkea sitä tuskaa mitä kannan sisälläni niin en ole ainut mutta haluaisin pois tästä kierteestä tänä on jatkunut jo ihan liian kauan.

Käyttäjä sohvi12 kirjoittanut 01.07.2012 klo 22:27

haluaisin lopettaa elämän heti koska, mulla ei oo mitäään enää ja nyt voin olla ihan rehellinen ... mun äiti ei välitä musta kun valitan sille että , mua sattuu molempiin polviin ... tänään eli 1.7.2012 oli meillä käymässä äitin kaveri ja valitin äitille että , mua sattuu taas polviin mutta äiti ei välittänyt ja äitin kaveri välitti koska, hänellä on 2 lasta ja hän pitää niitä hyvänä😳

Käyttäjä raituli kirjoittanut 12.07.2012 klo 23:24

Uskon, että olet aivan loppu :/ Näin nuorempana vanhemmalle tuntuu oudolta antaa neuvoja, mutta haluan yrittää.

Oletko harkinnut esim koulun lopettamista? Työ ja koulu on varmasti aika rankka yhdistelmä. Jos et missään nimessä halua koulua lopettaa, onko mahdollista hankkia lääjäriltä sairauslomaa yliväsymyksen tms takia? Onko semmonen mahdollista? Nuorempana en oikein tiedä.
Oletko puhunut kumppanillesi, että olet aivan loppuun palanut? Kerro, miltä tuntuu. Ehkei hän osaa ymmärtää.

Tsemppiä, yritä nauttia kesästä!🌻🙂🌻