Aikuisen elämää

49 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä MiiaV aloittanut aikaan 22.12.2008 klo 18:20 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on ollut masennusta, ailahtelevia tunteita jo teini-iästä lähtien ja kävin jo tuolloin psykiatrilla. Siellä vaan juteltiin, eikä oikeestaan pahemmin käsitelty, että mikä mua todella vaivaa. Siis elämä on siitä mennyt kuin höyhenellä, jota tuuli vie eteenpäin. Nykyään olen 26-vuotias. Minulla on todettu rajatila. Oikeastaan en edes tiedä, mikä se…

Käyttäjä Juureton aloittanut aikaan 25.12.2008 klo 09:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En osaa käsittää… En tiedä kenen kanssa puhua, tuntuu vain siltä kun kaikki katoaisivat ympäriltäni. 15.12 eräs ystäväni kuoli ja eilen sain soiton pikkusiskoltani, että (biologinen) isäni kuoli. Hän kuoli siis eilen ja hyvin todennäköisesti hän on päättänyt elämänsä itse. Ihmiset kuolevat yksi toisensa jälkeen, kuka mahtaa olla seuraava?…

Käyttäjä Navajo aloittanut aikaan 26.12.2008 klo 14:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja ajatuksia henkisestä väkivallasta. Itselläni päättyi juuri suhde, jossa koin henkistä väkivaltaa, ainakin ajattelen niin. Sitten kuitenkin välillä tulee sellainen skitso olo, että kuvittelenko vain? teenkö käpäsestä härkäsen? jne. Jotenkin tuntuu, että jos kumppani löisi, raja olisi helpompi vetää. Mutta miten silloin, kun tavalliselta tuntuvat…

Käyttäjä Genesis aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 13:24 kohteessa Aikuisen elämää

Huoh, elän vieläkin kuin puoli-unessa, joka päivä pitää ottaa 3h:n iltapäivätorkut jotta jaksan,muuten herään 03 yöllä pirteänä, äitini nukkui poies 28.03.08 enkä ikinä (onneksi) unohda sitä herkkää aikaa kun kävin hänen 3kk:n sairaalassa olon aikana pitämässä hänen kädestään kiinni, hieromassa kipeitä jäseniä ja syöttämässä häntä. lopulta sepelvaltimotauti kaatoi hänet. Asunto…

Käyttäjä goalseeker aloittanut aikaan 29.08.2008 klo 22:16 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin löytää kanssakulkijoita elämää kokeneista ihmisistä, joilla olisi vakavia tunnekaappauksia pelon suhteen. Olen tosissani yrittänyt kamppailla selittämättömän hylätyksitulemisen pelon kanssa. Olen puhunut joitakin vuosia sitten psykologille ja käynyt hypnoosissakin. Missään en ole päässyt kosketukseen pelon taustalla olevien syiden kanssa. Olen kuullut vanhemmista sodan käyneistä miehistä, jotka huutavat yöllä kauhusta. Minäkin…

Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 15.12.2008 klo 10:16 kohteessa Aikuisen elämää

Kun on kerran ollut sairaalahoidossa, niin sinne pääsee/joutuu liian helposti taksisin. Tänään vissiin juttelen taas kerran samasta aiheesta, että kuulunko jo sairaalaan. Itselläni on niin ristiriitainen olo asian suhteen. Ja olen sen sanonutkin. Toisaalta haluaisin turvaan itseltäni, koska jotenkin pelkään että sorrun johonkin itsetuhoiseen, toisaalta haluan sittenkin katsoa kuinka pitkälle…

Käyttäjä aloittanut aikaan 11.12.2008 klo 13:58 kohteessa Aikuisen elämää

Enää ensi viikko, sitten se loppuu. Viisi tai kuusi vuotta olen käynyt terapiassa, kaksi eri ihmistä ollut. Ennen heitä oli kyllä nuorten psyk. polilla käyntejä mutta niitä en laske terapiaksi. Itse minä haluan lopettaa, omaiset ja terppa haluaisi että jatkaisin niin kauan kun opiskelen. Mutta mulla ei ole enää asiaa…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 18.11.2008 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei En oikein tiedä mistä aloittaa. En oikeastaan ole varma miten olen joutunut tähän olo tilaan. Ehkä se johtuu niistä muistoista, niistä muistoista joita en muista, jotka ikävä kyllä muistan ja haluaisin unohtaa. Olen vasta 19-vuotias ja ajattelen toisinaan että elämäni on ohi. En pysty vieläkään tässä kirjoittamaan niistä muistoista…

Käyttäjä meeri aloittanut aikaan 10.12.2008 klo 15:11 kohteessa Aikuisen elämää

Muutaman kerran olen jo yrittänyt tänne kirjoittaa, mutta en ole kuitenkaan pystynyt. Jos nyt saisin jotain sanottuakin… Reilu kuukausi sitten paras ystäväni teki itsemurhan. Oltiin tunnettu ihan muutaman vuoden ikäisestä saakka, ja oltiin aina kuin siskokset. Minä olin se pikkusisko jota ystäväni halusi aina suojella, hän oli se vahva isosisko.…

Käyttäjä bluesgirl aloittanut aikaan 29.11.2008 klo 00:42 kohteessa Aikuisen elämää

huh mulle suunnitellaan kuntotustutkimusta ja mahdollisesti työkokeilua mun mielestä noissa ei ole YHTÄÄN järkeä. en kuitenkaan pääse mihinkään oikeasti töihin eikä varmana enää KIINNOSTA olla työkokeilussa. miksi IHMEESSÄ en voi päästä eläkkeelle?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: