Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 26.02.2011 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Se olisi syyslomaviikko, mutta eipä ole oikein fiilistä mihinkään, lapsi parkani.. Ahdistusta lisää se että minä onneton olin unohtanut toimittaa verokortin, niin palkasta oli mennyt 60% veroa.. millä minä nyt 😭 Oma vika, kärsin siis ja aika pahasti.. Minua ahdistaa myös tämä asuinympäristöni, osa syy siihen on tuo anoppini, sillä…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 12.02.2011 klo 00:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Mulla on töissä erittäin paniikkitilanne päällä. Olen samalla työnantajalla ollut kohta 19 vuotta töissä. Reilu vuosi sitten diagnosoitiin vaikea masennut, mutta silti olin töissä. Viime lokakuussa lääkäri kirjoitti pari viikkoa sairaslomaa, jotta keräisin voimia. Sitten tapahtui se RAISKAUS. Sairaalasta sain pari päivää sairaslomaa ja sitten menin töihin tai yritin…

Käyttäjä lasililja aloittanut aikaan 26.02.2011 klo 00:28 kohteessa Aikuisen elämää

Joskus esiintymistilanteiden tai muiden virallisten ryhmätilanteiden jälkeen en siedä yksin oloa. On pakko soittaa jollekin, joka vakuuttaa, että tilanne meni ok, toimit hyvin. Niitä oloja tulee liian usein. Haluaisin selvitä yksin, mutta tarvitsen usein kuuntelijaa ja vakuuttajaa. Erikoista on se, että itse tilanteessa kaikki tuntuu olevan hyvin tai silloin kun…

Käyttäjä somebody´s me aloittanut aikaan 20.02.2011 klo 17:53 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu siltä, että pää on niin täynnä ajatuksia, että johonkin ne on päästävä purkamaan. Jään usein miettimään elämääni ja valintojani. Olin erittäin rakastunut kolme vuotta sitten, mutta valitettavasti tämä suhde loppui. Sen jälkeen elämä ei sitten ole ollutkaan entisellään. Ero ja siitä seuranneet vaikeudet sysäsivät jo valmiiksi heikon mieleni masennukseen…

Käyttäjä jami03 aloittanut aikaan 10.11.2010 klo 02:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 36-v. Alun alkaen masennus, ahdistus dg:t sain n 8 v sitten. Akateemisesti kouluttautunut eli koulun penkkejä kuluttanut n 20 v eli suurimman osan elämästäni. nykyiseen ammattiini valmistuin keväällä -01. alkuun tein kovastikin töitä ja hyvin jaksoin.. nyt jo useita vuosia pelkkää kompastelua: kuntoutustuki, ykisttäisiä työpviä… ei siinä mitään, hyvin…

Käyttäjä saltkråkan aloittanut aikaan 25.02.2011 klo 07:19 kohteessa Aikuisen elämää

lääkäri totesi minulla olevan keskivaikean masennuksen.tällä hetkellä olen sairaslomalla.aamut ovat sietämättömiä tärisen ja vapisen.olo on aivan sietämätön kun kroppa on kuin viulunkieli.onko muilla samanlaisia aamuja ?käyn terapiassa joka on mielestäni hyvä asia ja erikoislääkärillä.silti olo ei aamuisin ole helpottunut.tämä kirjoittaminenkin tuntuu nyt ylivoimaiselta.

Käyttäjä Yksittäinen aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 15:13 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen yksinäinen 36-vuotias nainen. Minä haluaisin perheen, haluaisin olla jollekin ihmiselle tärkeä. En tiedä miksi minusta on tullut tällainen katkera ja ihmisiä karttava, omissa oloissa viihtyvä. En aina vapaapäivinä jaksa edes pukea päivävaatteita päälleni tai tehdä ruokaa. Kodin siivoaminen on tuskaa. Saatan suuttua pölynimurille kun se jää jumiin tuolin…

Käyttäjä Wallu aloittanut aikaan 24.02.2011 klo 11:36 kohteessa Aikuisen elämää

On tämä elämä järjetöntä! Ensimmäisestä oikeasta rakkaastani luopuminen 2000-luvun puolivälissä teki kipeää. Sen jälkeen mikään ei ole ollut entisensä. Työssä useamman pomon käskyläisenä toimiminen veti lopulta lukkoon ja työuupumukseen. Samalla silloinen suhteeni meni viemäriin ja jätti minut rahavaikeuksiin, kun en jaksanut sitten lopulta panostaa talouteenkaan. Psykologin kanssa keskusteluja ja eri…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 23.02.2011 klo 11:19 kohteessa Aikuisen elämää

onko kenelläkään kokemusta moisesta, pelottaa ajatus, taidan pyytää, että tehdään nukutuksessa.

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 05.02.2011 klo 10:16 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistaa taas aika tavalla. Olen joutunut jälleen turvautumaan lääkkeisiin,joista välillä luulin päässeeni irti. Itkeskelen myös aika paljon. Minua ahdistaa oma elämätön elämä, en koe sitä millään lailla mielekkääksi. Pelkään elämää ja sen tuomia haasteita. Minulla on ollut paljon vastoinkäymisiä ja tuntuu, että en pääse eteenpäin. Olen työtön ja perheetön, minun…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: