Tuttu raiskasi

Tuttu raiskasi

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 17.10.2010 klo 13:04

Hei!
Eilen oli pihatalkoot, joihin osallistuin. Sen jälkeen oli grillausta, jonka hoidin. En halunnut juoda, mutta mua yllytettiin relaamaan. Join pari siideriä. Myöhemmin vielä lisää ja vodkaakin oli. Eli kaikkea sekaisin.
Porukalla ensin paikalliseen ja sitten taksilla kauemmaksi, jossa mulle tuli pahaolo. Naapuri lupasi huolehtia mut kotiin, mutta veikin omaansa.

Pyörryin pahasta olosta lattialle. Naapuri riisui minut ja vei sänkyyn. Olin lähes tiedottomassa tilassa enkä pystynyt vaikuttamaan, mitä tapahtui. Useaan otteeseen heräsin, kun naapurin kädet kosketteli rintoja ja jalkoväliä. Olin järkyttynyt, että mulle käy taas näin. Sanoin EI. Mutta naapuri vain yltyi ja tunki väkisin kalunsa mun sisään. Luulin kuolevani. Niin tapahtui monta kertaa.

Mulla on nyt hyvin häpeällinen ja syyllinen olo. Miksi join? Miksi luotin? Olisin ennemmin kännissä kävellyt 5km kotiin niinkuin aioin. Nyt en ainakaan anna koskea itseeni kenenkään. Mulla on paikat kipeinä ja hellinä. Kai pitäisi lääkäriin mennä. Kävin kyllä jo suihkussa. Olen likainen ja saastainen. En uskalla kertoa asiasta kenellekään, kun on oma vika. Miksi minä?

Käyttäjä White princess kirjoittanut 11.03.2011 klo 21:18

Tässä oli jkin kirjoitusvirhe. Eli siis huudeltiin positiivesti viattomalla tavallan perään, ja rannoilla kuvattiin eikä koskettu. Kone sekos.

Käyttäjä White princess kirjoittanut 13.03.2011 klo 12:46

Hei vielä!

Olen juuri saapunut omaan kotiini. Ystäväni auttoi minut sitten tästä tilanteesta omaan kotiini ammattiauttajien avuin.
Me kylläöoikeasti voimme pahoin erään hyvän ystäväni kanssajulkisesta esileikeistä. Teki oikeasti tosi pahaa. No, äiti ei kuollut enkä mäkään kuollut ja sisko tuli kotiin toiselt puolelta maailmaa... Puhelinseksil kiitos ei! Ja mä maksoin sen taksin.